,, Když jdu spát, dívám se na to prázdné místo vedle mě, kam dřív lehával. Najednou je prázdné. Zmizel a já postrádám jeho přítomnost. Vidíte holku, která sama sobě nalhává kým by měla být, i když netuší co bude zítra."
<<<<<<
Vrátila jsem se domů, kde už čekali moji rodiče s večeří. Zřídka kdy vařili. Možná občas.
,, Katherine, kde si tak dlouho? Ze školy máš chodit hned domů. Pokud vím, jediná tvoje starost je učení." Řekla přísně moje máma.
Díky za starost. Nic mi není.
,,Jdu k sobě." Neodpověděla jsem a šla nahoru. Nenávidím to. Ten pocit, který ve mě vyvolává.
Až horká sprcha zastavila nával myšlenek, co zatěžovaly moji hlavu.V pokoji byla tma. Jen světla pouličních lamp vytvářela malé paprsky světla, pronikající dovnitř, skrze okno.
Ach, co zítra řeknu Benovi?
Seděla jsem na posteli s pohledem zavrtaným do podlahy.
,,Kat?" Zaťukal na dveře táta.
,, Potřebuješ něco?" Proč přišel?
,, Poslední dobou jsi... zamlklá." Sedl si vedle mě.
,, Zamlklá.." Zopakovala jsem jeho slova.
,,Kat.." Povzdechl si.
Co tati? Co najednou chceš? Abych ti řekla, jak na dně člověk dokáže být?
,, Mám o tebe starost."
,, Najednou.." Odsekla jsem.
,,Jsi moje dcera a ať už jde o cokoliv, můžeš za mnou kdykoliv přijít." Řekl, když stál ve dveřích pokoje.
,,Tati?"
,,Ano?" Nadzvedl obočí.
,, Stála o mě mamka vůbec někdy?"
Neodpovídal.
,,Dobrou noc." Zavřel dveře, než odešel.
Venku stále pršelo, protože kapky deště narážely do okna. Já nehybně ležela, přikrytá peřinou a hlavou ponořenou do mokrého polštáře od slz.
>>>>>>>
PS: Pardon za chyby.🤦✌️💬
ČTEŠ
I want you and I love you [Shawn Mendes]
Fanfiction,,Hledala jsem spoustu důvodů proč ho nenávidět, ale byl natolik žádostivý, že dostal to, co celou tu dobu chtěl." Mě