27#

106 11 2
                                    

Ahoj, děkuju všem, kteří mi dávají hlasy a píší komentáře, protože mi to vždy udělá velkou radost. Taky mě mrzí, že jsem dlouho nevydala novou kapitolu, ale nezbýval čas. Chci poděkovat zirafice, která mi udělala tak skvělý cover. Moc si toho vážím.
Zároveň bych vám tímto chtěla poděkovat za každý hlas, který moje knížka dostala. Už má 2K přečtení, což jsem vůbec nečekala. Přeci jen, píšu jí ve volném čase. Každopádně všem děkuju.🌹🌹

Hezké čtení -------🤓💁

**************

,, Myslíte, že je to lehké? Vůbec. Je to všechno, jen ne jednoduché. Moji rodiče měli tolik námitek, přestože jediné chvíle, kdy jsem byla opravdu šťastná, byly právě s ním. "

<<<<<<<<

Seděla jsem na svém obvyklém místě v autobuse a koukala na Shawna, který si nesmyslně pobrukoval nějakou písničku, o níž tvrdil, že je skvělá.

,,Já ti říkám, že ta písnička nestojí za nic." Můj argument nepostřehl, nejspíš trval na svém. Ostatně. Dělal to vždy.

,, Náhodou, bude to hit." Prsty stále klepal o sedačku před námi.

,,To si nemyslím." Pokud šlo o naše hudbení styly, museli jsme se začít dohadovat. Zatímco on uznával nejnovější hity, já milovala zlaté Beatles.

,, A není snad jedno, jakou má písnička melodii?"

,,Ne. Já na písničkách miluju něco jiného, než je melodie, Kat." Řekl s pohledem zabodnutým ven z okna.

,,Já mám raději knížky."

,,Já vím, ale knížky a hudba..to je velký rozdíl." Usmál se.

,,Já myslím, že zas tak velký ne." Má slova ho zaujala.

,, Cože?" Nestihl víc dodat. Autobus s trhnutím zastavil, ale já věděla, že dřív než stihnu v knihovně přečíst první řádky, přijde.

Proč?

Je to Shawn..

>>>>>>>

Pardon za chyby.🤗🙄🤓
Děkuju za přečtení.

Budu ráda i za názory a hlasy.

Děkuju 🌹🌹

I want you and I love you [Shawn Mendes]Kde žijí příběhy. Začni objevovat