36#

92 7 3
                                    

,,Myslím, že byl to nejlepší v mém životě."

<<<<<<<<<<<<<<

Leželi jsme v parku ve vysoké trávě a hádali se o tom, jestli mrak, který plul po obloze, vypadá jako králík nebo ryba. Já byla přesvědčená o králíkovi, ale Shawn prosazoval rybu. V parku už moc lidí nebylo, takže naše občasné výbuchy smíchu nemohly nikoho moc rušit.

,,Pf, králík? Vážně? Chodíš ty vůbec na biologii?" rukou ukazoval k nebi, zatímco já zakoulela očima.

,,Já chodím alespoň na nějakou hodinu." ušklíbla jsem se.

Celé odpoledne utíkalo hrozně rychle.
Byli jsme v nákupním centru a v kině, kde Shawn koupil lístky na první film, který viděl na plakátu. Pro jeho smůlu ale mé potěšení dávali "Jak vycvičit draka 3", takže nebylo divu, když při tom ten líný idiot usnul.

,,Je to králík." Posadila jsem se, abych viděla, jak zase naštvaně krčí obočím.

,,Houby.." řekl s pobavením.

,,Žádný houby, ale králík!"

,,Jak myslíš, ale až tě jednou nějakej ušatej hlodavec sežere, nekřič." mluvil a předváděl u toho masochistického králíka.

,,Shawne!" Začala jsem po něm házet trávu vytrženou ze země. ,,Žádnej hlodavec mě nesní!"

Začal se smát a během chvilky už stál na nohou a utíkal pryč, protože jsem ho chtěla snad i zavraždit. Byl rychlejší než já, zastavil až u menšího jezírka, ale zastavil trochu nečekaně, takže jsem omylem narazila do jeho zad, načež už jsme oba stáli v po pás studené vodě. Taky hnusně špinavé..

,,Pískle?"

,,Co.."

,,Máš hezky průhledný tričko."

,, Což-....sakra, nekoukej!" Na tváři měl úsměv.

,,Proč? Je to celkem fajn." pokrčil rameny.

,,Uh, já tě nesnáším!"

,,Já vím, ale stejně tě mám rád."

>>>>>>>>>>>>>>>>

Ahoj, chci se omluvit za chyby. Některé tvary slov nejsou napsané dobře, ale to jsem tak nechala schválně, snad chápete, že Shawn asi slušně mluvit nebude. No, to jsem trochu odbočila..🤦🤸🤸
Každopádně, vám chci říct, že další kapitola bude v neděli nebo možná už i v sobotu. Uvidím..👍🤷

Děkuju za každý hlas 🌹🌹

Taky komentář. Ráda odpovím na vaše dotazy nebo připomínky.💬💣

Snad se vám tahle kapča líbila. 🙆🌹🤓

Vaše nikoletka12

🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸🤸

I want you and I love you [Shawn Mendes]Kde žijí příběhy. Začni objevovat