homo

2.4K 241 285
                                    


homo

~

park jimin denen çocukla gereğinden fazla süre mesajlaştığım için kendime kızıyordum ama konuşmayı ilginç kılıyor, ve bana kendiyle ilgili değişik ve işime gelen şeylerden bahsediyordu. kendisinin dört yıl önce psikolojik travma geçirdiğini öğrenmiştim. bana tam nedenini söylemese de ailesinin bunda rolü olduğunu hissetmiştim. baskıcı bir ailesi olduğunu düşünüyordum. ama aslında umrumda da değildi.

travma geçiren biri gibi davranmıyordu. neşeli konuşuyor, depresif tek bir mesaj bile atmıyordu. ben onu bazen rolümden uzaklaşıp terslesem de o hep iyimser yaklaşıyor, işi şakaya vuruyordu. gerçekten çok sinir bozucuydu.

benimle birkaç kez barda buluşmak istemişti ama binbir türlü bahane bulup kibarca reddetmiştim. onun sandığı kişi değildim. bunu nereye kadar devam ettireceğimi de bilmiyordum. onunla konuşarak onu nasıl mahvedeceğimi de henüz çözememiştim. bana gittikçe kendini açıyor oluşu güzeldi ama travma geçirmesiyle dalga geçebileceğimi düşünmüyordum. bu oldukça saçma ve gaddarca olurdu.

üstelik onun başta homo olduğunu düşünsem de bana arkadaşça yaklaşıyordu. bardaki çocuğa arkadaş olmak için numarasını bırakmış olamazdı ya? ama gerçekten hiçbir homo davranış sergilememişti. aklımı karıştırıyordu.

cinsel tercihi yönünden onu vurabilirdim. okula onun gay olduğunu yayabilirdim. kore'de bu konu hoş karşılanmıyordu yani hoşgörülü insan azdı ve emindim ki bu konu yüzünden istismara uğrayabilirdi.

öncelikle homo olduğuna emin olmalıydım. bunun için ona dolaylı yoldan sordum.

hiç sevgilin oldu mu?

aptal cesareti olan aptal

şaşırma ama hayır

ailem hep derslerimi önde tutmamı istedi

ve sen de onları dinledin mi

bu içler acısı

senin oldu mu?

sevgilim falan olmamıştı. çünkü ben istememiştim. ama cinsel ihtiyacımı karşıladığım çok kız olmuştu. yine de ona homo görünümü vermeliydim. böylelikle o da bana açılabilirdi.

ah evettt

birkaç erkek!!!

aah anladım

erkek

şaşırmadın mı

hayır

sizi destekliyorum😸

yani sen değil misin?

ne değil miyim?

gay? homo?

aah

değilim

ama gerçekten destekliyorum!!🏳️‍🌈🏳️‍🌈

mess, loser | yoonmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin