|Gece Yarısı Güneşi|

660 36 0
                                    

4.Bölüm

Okulda koridorlarda yürüyordum.Kapıdan çıktım ve dışarıya herkesin oturduğu masalara doğru ilerledim.Bon ve Elena'nın oturduğu masaya gittim.Benim için yemek almışlardı.Sanki ihtiyaç duyuyormuşum gibi.Normal bir şekilde görünmenin tek yolu buydu.Bahçenin ortasına geçip ''Hey gençler,sizin o iğrenç yemeklerinizle beslenmek yerine sizden ziyafet çekebilirim.Gönüllüler el kaldırsın ki işimizi çabuk bitirelim mi demeliydim?İğrenç.Evet banklarda oturup insan taklidi yapmak daha az olağanüstü ve daha az dikkat çekiciydi.Kızlara gülümsedim.Her zamanki gibi hamburgerlerimizi yiyor,şakalaşıyor,gülüp eğleniyorduk.Ta ki telefonuma o mesaj gelene kadar.

''Ne yazık.Zavallı Matty burada açlıktan ölmek üzereyken siz ziyafet çekiyorsunuz.Hemen Klaus'tan tılsımlı kolyeyi alıp St.Joffrey kilisesine gelmezsen zavallı Matty yaptığın hatanın bedelini öder.''

Evet Matt bugün okula gelmemişti.Ancak bize evde hasta yattığına ve iyi olduğuna dair mesaj atmıştı.Demek bu yüzden aramalarımıza cevap vermemişti.Kaçırıldığı için.

Hemen yerimden fırladım.Elena ve Bonnie'de ayağa kalkıp ''Ne oldu?'' diye sordular.

''Matt.Tılsımlı kolyeyi isteyenler Matt'i kaçırmış!''

Hemen Klaus'u aradım.

Açmadı.

Harika.

Elena Damon'u aradı.Damon 5 dakika sonra yanımızdaydı.Hemen arabama atlayıp St.Joffrey'e gittik.Kapıdan önce ben girdim.Matt'in haykırışları geliyordu.

''MATT!''

''MATT NEREDESİN?!''Bir yandan da etrafıma bakıyordum.

Birden bir kadın karşımda dikildi.

''Kolye nerede Caroline?''

''Bende ama önce Matt'i görmeliyim!''

''Hayır.Önce kolye.Çabuk kolyeyi ver.''

Ben hızlıca merdivenlere yönelirken arkadan Damon kadına bir kazık fırlatıp ''Al seni koca sürtük!''dedi.

Merdivenlerden çıktığımda ortalıklarda kimse yoktu.İlerde Matt'in kafasını gördüm hemen yanına koştum.Kanlar içinde yere yığılmıştı.Onu kaldırdım.Parmaklıklara dayanmasını sağladım.Hemen kolumu ısırıp ona kanımdan verdim.O sırada Elena,Bon ve Damon orada kadının ve sonradan belirenlerin icabına bakıyordu.Matt uyanır gibi olmuştu.Ellerimi yüzünün arasına aldım.''Hey Matt iyisin.''dedim onu teselli etmek için.Sonra onu kaldırıp kolunu omzuma attım ve merdivenden aşağı indirdim.Irina dedikleri kadın ''Hiçbiryere gidemezsiniz.''dedi ve bir el hareketiyle bizi metrelerce geriye fırlattı.Hemen yerden kalkıp Mattt'e baktım.Kafasını vurmuştu.Ona daha fazla kan içirdim.

Bu sırada Bonnie bir adım öne çıktı.

''Ne oluyor Irina?O tılsımın cadılar üzerinde etkili olmadığını biliyorsun,ne yapmaya çalışıyorsun?''dedi.

''Sen öyle san!O tılsım çok güçsüz gibi görünebilir ancak o güçlü bir lanetin tılsımı.Ve bizim elimize geçmediği hergün kötü şeyler gerçekleşiyor.O kolyeyi takan son kişi göğüsünden çıkan alevlerden yanarak öldü.Onun bizde kalması gerek çünkü o bize ait.O lanetle-''

''Klaus'tan yani birnevi benden intikam alacaksınız değil mi?''kendimi ortaya atıverdim.

''Dürüst olmak gerekirse kolyeyi vermemekte direndiğiniz her saniye içimden bunu yapmak geliyor.''

''Dinle Irina,kolye bizde değil!Matt'i bırak bizde gidelim.''dedi Elena.

''Ne o Klaus burada olmadığı için uzlaşmaya mı karar verdiniz?O kadar kolay değil!''

Kusursuz SevgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin