Nagranie 11

276 31 7
                                    

Witaj Maulu!
          Jakbyś sie nie domyślił tu mówi Jabba lub jak wolisz Ezra, po prostu ten chłopak ze świątyni. Czy musisz wiedzieć coś więcej? Chyba tylko to, że nie żyje, a ty jeśli słuchasz tego nagrania, to jesteś jednym z powodow mojej śmierci.
           W sumie to nie znaliśmy sie długo, tyle co byliśmy na Malachor. Przy tobie czułem sie w końcu ważny, doceniony. Uczyłeś mnie jak wspomagać sie emocjami, jak używać ciemniej strony mocy. Nastawiałeś mnie też przeciw Kananowi, chciałeś zrobic ze mnie swojego ucznia czy co? Ja to wszystko łykałem, chciałem by ktoś w końcu mnie chwalił. Ale ty robiles to wszystko tylko po to żeby mnie wykorzystać. Żeby zdobyć holokron. Tylko gdy już to osiągnąłeś, nie przestałeś tego ciągnąć. Niby pomogłeś nam w walce z Inkwizycją, ale gdy tylko sie oddaliłem oślepiłeś mojego mistrza! To był cios zarówno dla niego, jak i dla mnie. Nawet nie wiesz ile nocy przez to przepłakałem.
         Darthcie Maulu, bo przecież tak naprawdę sie nazywasz.  Mimo, że zabiłeś wiele osób, to chce Cię powiadomić że masz na sumieniu jeszcze jedna. Zrób z tym faktem co chcesz, a my przejdzmy do następnego nagrania.

================================
Dwa ostatnie rozdziały pojawią się kolejno o 20 i 21.

13 Powodów | Ezra Bridger |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz