Part 1. "Ještě z něj vychováme vraha."

626 45 10
                                    

Ve škole

"Jai Brooks!" Nepříjemný hlas profesorky dolehl k uším poloklimbajícího mladíka (možná se neměli do noci koukat na Mamma Mia), jež se jako na povel postavil, dokonce si stihl narazit koleno o kovovou konstrukci lavice, a upřel na postarší ženu nechápavý pohled.

"E-he?" Vydal ze sebe strašně inteligentně a snažil se dostat své vlasy do jakž- takž normálního stavu.

"Když se y rovná 6, kolik se rovná x?" Zahleděla se na něj přes obroučky drahých brýlí a zabodla do něj svůj kudlančí pohled.

"Nevím, paní učitelko." Snažil se tvářit kajícně, pravda ovšem byla, že mu to bylo naprosto ukradené.

"18. X je třikrát větší než y, je to příklad tak pro sedmáka, měl by sis sehnat doučování." Jai však není ani hloupý, ani antitalent na matematiku (jako KayTee), jednodušše jen předtím profesorku Coltovou naprosto ignoroval.

"Ano, paní učitelko." Chtěl se posadit a dál pospávat, ale nebylo mu přáno.

"Browne? Mohl bys, prosím, vysvětlit Jaiovi tyhle naprosto primitivní rovnice?" Profesorka se jen podívala svým pověstným pohledem ("Coltové se neodporuje!") na mladíka s brýlemi a tmavým krátkým sestřihem a, aniž by čekala na odpověď, začala organizovat.

"Jaii, za týden tě z tohoto učiva vyzkouším, tak ať to umíš. Konec hodiny." Řekla jen svým přísným hlasem, složila si pomůcky a odkráčela ze třídy.

"No, takže kdy máš čas?" Zaznělo Jaiovi u ucha, když si balil knížky a sešity. Leknutím nadskočil pomalu metr vysoko. Uklidnil se však, když viděl svého inteligentního spolužáka Alexe s lehkým úsměvem na rtech.

"Ono došlo k takovýmu nedorozumění, já to chápu, jen jsem jí tak trochu neposlouchal. Víš?" Alex byl, zdálo se, jeden z mála lidí, co proti němu nic neměli.

"Těžká noc?" Uchechtl se jen spolužák s provokativně zvedlým obočím a pokračoval: "Ale stejně si to procvičíme, nechci abys dostal blbou známku. Spěcháš domů?"

"Ani ne, jen to řeknu bráchovi."

"Dobře, počkám na tebe před školou a můžeme jít třeba do parku, co říkáš?" Alex se dál mile usmíval a upíral na Jaie svůj nejpřesvědčivější pohled, jakého byl schopen.

"Jope."

***

"Takže l se rovná..?"

"31, nechceš ty být náhodou učitel?" Optal se vesele Jai a drcnul do Alexe ramenem.

"Nad tím jsem nikdy nepřemýšlel, ale spíš ne, rád bych se jednou věnoval něčemu jinýmu." Alex se jen trošku pousmál, zřejmě to nehodlal rozvádět dál. Jaiovi to očividně nedošlo, začal s dalším vyptáváním.

"No a co bys teda chtěl dělat?"

"Hm, no, ale nesměj se mi prosím. Rád bych zpíval."

"Yay, tak mi něco zazpívej." Řekl Jai nadšeně s, až dětskou, zvědavostí.

"She's staring me down with those electric eyes
No matter how hard I try, I can't escape that gaze tonight

That girls up in the atmosphere
That girls up in the atmosphere

I'm hypnotized by the way she moves
Baby girl please help me soon
I'mma take you to the sun and the moon

That girls up in the atmosphere
That girls up in the atmosphere

And I've been catching myself thinking of it
it was 3 in the morning
Every day I chase after her
But I can't catch lightning
Catching myself thinking of it
it was 3 in the morning
Every day I chase after her
But I can't catch lightning

No, I can't catch lightning."

"T-to jsi složil sám?" Zeptal se Jai fascinovaně, takhle krásně už dlouho neslyšel někoho zpívat.

"A za tohle se stydíš? Jsi cvok? To bylo úžasný!"

Alex se jen stydlivě usmál a začal diktovat další příklad.

***

"Tak co doučko?" Jai přišel domů celý nadšený, dostal naprosto geniální nápad, hodný ocenění. Nemohl se ale pochlubit, zatím ne, výsledek ještě nebyl kompletní ani z 10%.

"Super, díky za optání. Jdu k sobě, kdyžtak mě pak zavolejte na večeři, okay?" Nenechal nikoho ani odpovědět a už byl v polovině schodů, vedoucích do jeho pokoje.

"Co se mu stalo?" Beau nechápavě stál v kuchyni a pozoroval stejně zaraženého Luka.

"On vám to někdy poví." Mrkla na ně jejich matka a pokračovala v krájení pórku.

***

"Jaii?" Křikl na něj Beau přes dveře a vstoupil.

 Našel ho sedět před počítačem, před sebou otevřený nepopsaný word.

"E-he? Co potřebuješ?" Optal se mladší, očividně vytržení z hlubokých myšlenek.

"Jdeš s náma koukat na ten horor? Myslím, že se to jmenuje Nezvaná, či co. Luke říkal, že mu to doporučila ta holka, že prý je to americký remake něčeho korejkýho." Řekl Beau. Z jeho hlasu jasně čišel odpor k modrovlasé dívce. Luke měl být jeho, a né, aby se tahal s nějakou blbou nánou.

"Já se ale budu bát. Víte, že nemám rád strašidelný filmy. A navíc tu mám něco rozdělaného." Jai pootočil kolečkem na myši a objevil se nějaký text, rozdělený pomlčkami. Zřejmě tam měl jakési poznámky.

"Aish, pojď, jeden film tě nezabije. A když se budeš bát, můžeš se schovat. Tak pojď. Ne není odpověď." Odpověděl Beau na chabé argumenty svého bratra a aby své slova potvrdil, chytl ho za ruku a odvedl ho po schodech do obývacího pokoje. Zvláštní, kolik se toho za týden změnilo, před týdnem by se sobě doma vyhýbali a teď?

Beau sebou plácl na pohovku a Jaie dotáhl doprostřed. Luke došel s jídlem (Vždycky byl taková druhá matka, v kuchyni byl skoro pořád) a sedl si na jediný volný plac. A tak všichni tři sedo-leželi, rozcapení jak žabičky a sledovali film.

Jai sebou při naprosto každé lekačce zděšeně trhl a Beau s Lukem se mu pochechtávali.

"Hej, to není vtipný, já se bojím dětí." Tímto prohlášením ovšem způsobil to samé, jako kdyby přiléval benzin do ohně.

"Takže se bojíš i sebe?" Zeptal se Luke s vážným pohledem, cukající koutky ale nedokázal zakrýt. Beau se doslova dusil smíchy.

Jai se urazil a znova začal sledovat film.

Scéna ve filmu byla napínavá, Beau upřel šibalský pohled na Luka, ten jen přikývl.

"Uáá!" Zaječel maknae (a né, nedám s tím pokoj. Jinak maknae je označení pro nejmladšího), ti dva na něj při vypjaté situaci na obrazovce vybafli.

"Vy debilové, já vás zabiju!" Otituloval je, se srdcem až v krku, z toho šoku.

"Kso, Beau, neměl by se s náma koukat na horory, ještě z něj vychováme vraha."

Pár okamžiků se všichni tři tvářili vážně.

Pak ale vybuchli v nekončícím šíleném záchvatu smíchu.

Bratři by přeci měli držet pospolu, ne?

Konnichiwa! Docela dlouhý díl, zdá se mi, na mé standarty je méga zdlouhavý a docela ´hluchý´.

No nic, neva, chápeme, KayTee se překonala, tančete oslavné tance.

Jsem unavená, nedostatek kafe (*lehká závislost*).

Kso, takovej crossover z toho -_- a ještě je omlazuju, by mi měli poděkovat (y) (Jinak byl tím Alexem je myšlen Alex Goot, yeah, takovej další dokonalej týpek)

Díl je věnován @Bibaa_x ♡

Sayounara, readers :3

Brooks Brothers ✓ (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat