Part 8. Polovina rodiny jeho kamaráda

285 29 3
                                    

"Jsem doma." Ozval se přidušený hlásek z předsíně.

Kníknutí následovaly tichounké krůčky.

"Beau, co se děje, poslední dobou se chováš nějak divně." Vyskočil zpoza rohu Jai a pověsil se bratrovi kolem krku. (Nedělá to nějak často?)(Je přítulnej jako můj HeeChullie)

"E-he, nic! A slez, jdu do pokoje." Pokoušel se Beau o pevný bojovný hlas. Vážně se bál, že se někdo dozví o jeho dnešním záškoláctví. Role dokonalého syna se mu líbila, tak proč rodičům kazit iluze.

"Ahoj, já jsem Alex, rád tě poznávám." Ve dveřích se objevil mladík s rozcuchaným, oříškově hnědým účesem a rozzářenýma očima. Hned napřáhl ruku, všichni rádi poznávají rodinu svých kamarádů.

"Beau." Kývl na pozdrav nejstarší z trojice, stále s Jaiem na krku.

Potřásl si rukou s Alexem a setinu vteřiny na to vlítl do domu Luke.

Ani nepozdravil, vyběhl po schodech do pokoje, ani boty nesundal.

Drapl polštář a už zase probíhal kolem tří, stále totálně nechápavých, kluků.

"Přespím v nemocnici, musím jít, stejně za to můžu já, čau." Luke zmizel stejně rychle, jako se objevil.

"E-he, no, tak já jdu k sobě." Beau se vyvlékl ze sevření Alexe a šel tam, kam řekl (jaký to poslušný hoch).

Jai to nechal plavat, musel se přeci za 4 dny naučit hromadu věcí (a to určiě není nic lehkého, když vás to učí krásný Američan).

"Aitainda, Aishitainda..." Zapěl mu telefon, tlumen kapsou červeně mikiny.

'Hah, Luke.' Zvedl telefon. Ozvalo se udýchané nesrozumitelné zachrčení.

"Co se děje? Něco's tu nechal?"

"Řekni našim, že do školy půjdu, jen se nestavím doma, dík." Luke chtěl telefonát vytípnout, ale Jai mu v tom zabránil.

"Počkej, a proč jdeš do nemocnice? To tě někdo zabil? Počkej, to je vlastně blbost." Zadumal se mladší.

"Trochu jsem Gimu rozseknul hlavu a chci tam s ním být, když je to moje vinna."

"Aha, chápu." Nechápal. Nerozbil si Luke tu hlavu taky?

"Tak pa, už jsem u nemocnice." Zavěsil.

Jai se odebral do obývacího pokoje a plácl sebou ne pohovku, za Alexova doprovodu.

***

10:43 pm

"Dnešek je celý divný, nemyslíš?" Nadhodil starší a pozoroval nově naběhlou televizi. Běželo Black Butler.

Stejně vždy tvrdil, že je Grell cvok.

Jai neodpověděl (zcela logicky), spokojeně ležel Alexovi na rameni a nechával si snít krásné sny.

Hola, mé drahé děti ^^

Tak jsem zas po dlouhé době psala na Boy in luv (Nom, psala, to je věc názoru, spíš jsem předváděla svojí verzi toho tance)(a umírala z nich, když oni jsou tak dokonalí, že... e-he... *umřela*)

Nom,bylo v plánu, že si Luke nastěhuje YoonGiho do pokoje (protože ho jeho nezodpovědní rodiče nechali doma samotného a odjeli do Thajska) ale Vojta mi zkazil iluze, tak jsem to musela přepsat. No, stane se.

Jo a objevila jsem další boží Korejce (Kso, vždyť z toho bude ještě větší crossover) a DVA mají fialové vlasy.

A poslední zpráva dne, na IG mě followuje jeden strašně kawaii Korejskej gay (Co poslouchá Kpop) a je tak neuvěřitelně ťuťu se svým přítelem, že si je pravdepodobně nastěhuju k otci, bude mít radost ^^ (A bude je zdravit stejně jako mě aneb 'SeyemReiJi' {Ta má transkripce, děti, to je zlo}) A právě mi liknul fotku! Měl by spinkat, vždyť tam mají 00:01♡

Melu blbosti, půjdu (Musím sehnat nějaké pěkné lolita šatičky).

Díl je pro mého Jaie @KarolinkaKajuFilkova a pro mojí Korejskou dcerku @SabinaVeeov ♡

Hey, Mamacita, negga Ayaya! ♡

Kim KayTee

Brooks Brothers ✓ (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat