"Hádej kdo jsem!" Něco přiskočilo za Jaie a zakrylo oči.
"To je ta hra, ne?" Opáčil Jai, značně zmatený a snažil se o vymotání z objetí.
"Nope, to jsem já." Ozval se lehce uražený hlas. Jakto, že ho nepoznal?!
"E-he, Alexi?" Vydal ze sebe trošku zaraženě, když se otočil na chlapce v tmavě modré uniformě.
"Nom?"
"Už můžes ty ruce sundat z mých ramen, ne?" Navrhl Jai, naprosto bezelstně. Alex to tak ale nebral. Celkem ho to zasáhlo.
"Dobře." Stáhl se a odebral se připravit si na hodinu.
'Všichni se vážně zbláznili.' Problesklo Jaiovi hlavou. Nečekané zvonění ho probudilo dokonale.
***
"A v pondělí si napíšeme pololetní prověrku ze Zeměpisu. Nezapomeňte, že Evropa je rozsáhlá a já nemám v úmyslu vynechávat žádná důležitá fakta a zajímavosti. Konec hodiny." Slečna Lau se rozloučila, kývla na týdenní službu, ať sroluje mapu a odnese pomůcky do kabinetu a odkráčela vstříc školnímu obědu.
"Jop, to bude snadný." Řekl si Alex pro sebe, urovnal límec černé košile a bylo mu jedno, jestli si o něm pomyslí, že je samomluvný blázen. Přinejhorším dojde na sezení ke KayTee.
"Alexi, Alexi, pomoc!" Jai mu přistál na zádech a překvapený mladík přistál na lavici v dost... ehm, zvláštní poloze. Jednodušše v tom nešlo vidět nic slušného.
Opička, přilepená na zádech staršího se zvedla, jakžtakž oklepala a zahleděla se na spolužáka, rudého až nikdo neví kde.
"Naučíš mě ten zemák? Já to sám nezvládnu." Jai se na Alexe usmál způsobem 'Inzulin není v ceně', dal před sebe ruce smotané do pěstiček a rozkošně se usmál.
Starší to momentálně nemohl komentovat, hledal čelist na podlaze, rozpouštěl se z návalu cukrovky a zrudl jako nejlepší letošní jahoda.
"Tak dobře." Zmohl se na přitakání Alex a zkoumal náhle zkažené zuby.
OwO, děcka, Mám bratra! Dvojče! Jmenuje se Jai! Jsem kluk! Jmenuji se Luke! Jsem soudní patolog! Bydlím v Japonsku! Můj manžel je Korejec. A po kafi mi hrabe ^^
Nom, to by byla kulturní vložka, já se jdu učit chemii, užijte si krátký díl, věnovaný mému drahému dvojčeti @KarolinkaKajuFilkova ♡
KayTee-chan
ČTEŠ
Brooks Brothers ✓ (CZ)
FanfikceDruhá série povídky Brooks Twins. Vrhneme se na vztahy, jak to vlastně naši bráškové mají? Povede se Beauovi 'odmilovat' od Luka? Co Jai a tyrani ve škole? A jak dopadne náš heterák Luke?