Ráno
"Dělá si už sakra srandu? Kde je? To už si přijde až tak moc dospělý, že nemusí poslouchat své rodiče?! Tak to se teda chlapeček přepočítal!" Prskala naštvaně paní Brooksová na svého manžela a dál vztekle mazala chléb máslem. Prostřední syn se celou noc nevrátil domů, nezvedal telefon, neozýval se, nedával na jevo, zda žije, či ne.
Ve škole
"Luke se ještě pořád neobjevil?" Sotva zazvonilo na další krátkou přestávku, Alex byl už nakýblovaný u ubrečeného Jaie a utěšoval ho jak nejlépe dokázal. Nedařilo se mu to zrovna dvakrát moc.
"Určitě je někde mrtvej a zakopanej." Vzlykal dál dusivě mladší druhému na rameni, oděném do světle modré, nyní již skrz naskrz promočené, košile. Nebyl až tak daleko od pravdy.
"To neříkej, ještě to přivoláš! Třeba usnul u toho, jak se jmenuje, u Cukra." Alex už nevěděl, jak Jaie utěšil, tak mu lípl téměř dětskou pusu na líc, vteřinu na to sklopil hlavu a zrudl po kořínky vlasů jako pivoňka.
***
"U telefonu paní Brooksová? Vašeho syna právě přivezli v celkem dezolátním stavu, už je na sále." Ozvalo se z telefonu.
"Dobře." Trojnásobná matka se nezmohla na nic jiného. Pustila si na ruku sekáček, kterým porcovala kuřecí maso k obědu a zírala na, již němy, telefon. Svatý reproduktor, alespoň nemusela nic tlumočit svému manželovi, stojícímu opodál. Jemu spadly naštěstí jen noviny.
***
"Jak je na tom, co se mu stalo?!" Manželský pár dojel do místní nemocnice co nejrychleji mohl. Žena ve středním věku začala okamžitě panickým výslechem první osoby s pověřením, kterou našla.
***
"Jaii? Můžeš za námi přijet do nemocnice? Našli Luka. Zn..zn.. přijeď, prosím." Zdrcená matka spustila další várku srdceryvného pláče. Vidět svého syna v takovémhle stavu by položilo snad každého (o důvod víc, proč nechci nikdy děti).
***
Jai přijel i s Alexem. Mohl za Lukem. Přičemž ani neviděl rozsah veškerých škod. Například psychických. Před ním leželo hubené tělo, pomlácené, ovázané, znásilněné.
Tohle byl jeho věčný ochránce. Chtěl ho chránit, starat se o něj. Vždyť byl jeho druhá polovina. A teď Jai ani nevěděl, zda se Luke vůbec někdy probere.
Hola mé drahé děti ^^
Už se pomalu blížíme ke konci BB. A happyend nás nečeká. Pravděpodobně. Asi mě zabijete. Nevadí. Vždy jsem přemýšlela nad tím, proč píšu již druhou sérii na fandom, do kterého ani nepatřím.
Včera jsem byla na průmce a že jo, tam na pohovce dva gayové, tak se na ně usmívám jak debil a dcera jim řekne: "Nebojte se jí, ona je jenom gayofil."
Kim KayTee
ČTEŠ
Brooks Brothers ✓ (CZ)
FanficDruhá série povídky Brooks Twins. Vrhneme se na vztahy, jak to vlastně naši bráškové mají? Povede se Beauovi 'odmilovat' od Luka? Co Jai a tyrani ve škole? A jak dopadne náš heterák Luke?