Part 16. Splněný sen

205 24 2
                                    

Ayé, vážně by to chtělo děj, ale když já potřebovala napsat jednou něco sladkého. Hehe. Tak si užijte předposlední díl.Leggo~

Alex byl vykolejený a zmatený. Kdo by se mu ale také divil, že? Vždyť se mu v podstatě, kýčovitě řečeno, splnil sen. O opětované lásce od mladšího okouzlujícího chlapce s upřímným oříškovým pohledem a nefalšovaně zářivým úsměvem, který by snad dokázal rozehřát i to nejzmrzlejší zlé srdce.

Jai se mu vlastně tak nějak vyznal ze svých zamilovaných citů a starší se z toho stále nevzpamatoval. To jako že...? Což znamená...? Že ho Jai má přinejmenším hodně rád. A to je přeci moc dobře, no ne snad?

Mladší zvedl zvědavě svůj pronikavý pohled na Alexe, zírajícího na čistou, bezchybně bílou zeď, ve snaze přebrat si myšlenky a dát jim nějaký řád, aby šly hezky jedna za druhou, spořádaně a smysluplně. Když viděl, jak namáhá své mozkové závity, potichu se pro sebe uchechtl nad roztomilostí přemýšlivě nakrčeného obočí staršího chlapce. Vibrace jeho smíchu probraly druhého ze stavu 'Nejsem tady'.

Shlédl na mladšího a emoce v jeho vřelých očích ho málem složily k zemi.

Něha, láska, radost, to vše protkané nitkami nezlomného strachu o Luka. Zakomponováno do nejkrásnějších oříškově hnědých očí, jaké kdy mohl Alex vidět. Nebo mu to tak alespoň připadalo. Je přeci logické, že kdyż někoho milujete, přijde vám jako to nejdokonalejší stvoření co kdy spatřilo sluneční světlo a kráčelo pop povrchu Země. Mělo by to tak být. A v případě těchto dvou to platilo, i když si to 50% z nich původně nechtělo připustit.

Alex neodolal a objal Jaie pevněji. Ten se jen radostně pousmál a nadšeně zabořil hlavu do ohbí krku staršího mladíka. Vdechoval jeho nápadnou vůni, užíval si hebkou horkou kůži, napínající se pod jeho dotekem.

Starší si neuvěřitelně užíval výhled, který se mu naskýtal.

Čupřina tmavých vlasů Jaie ho lechtala na krku, jeho ruce obmotané kolem jeho zad mu zadíraly dech v hrdle. Cítil se jako v ráji. A když už myslel, že tato noc nemůže být dokonalejší, šokovalo ho roztomilé cudné otření rtů mladšího o ohryzek. Celý sebou cukl, jak se poděsil. Tohle ani v nejmenším nečekal. Když znovu otevřel oči, které samým překvapením skryl pod víčky, culil se na něj Jai sladce, jakoby žužlal kostku cukru (Anebo Cukra, jenže ten má stále rozseklou hlavu). Chvilku ho jen hypnotizovaně pozoroval, než se osmělil. Tedy, to je dosti sporné slovo. Co nejopatrněji ho líbl na líbezný nos, tak lehce, jako se popisuje onen dotek pověstných motýlích křídel.

To způsobilo rozkošné začervenání obou dvou, když si uvědomili, že vypadají jako nějací čerstvě zamilovaní. Chvíli trvalo, než je trklo, že je to vlastně pravda. Rozhihňali se smíchem pubertózních slečen, stále si hledíc do jiskřících očích.

Po notné chvíli pochechtávání Alex položil Jaie opatrně na postel, lehl si vedle, překulil se na bok a vlastenecky přehodil paži přes mladšího boky. Vtiskl Jaiovi sladký polibek na ouško, až mladší sladce zavrněl. Cítil se skvěle. Krásně, milovaně, opečovávaně. To vše díky chlapci, který se právě spokojeně uvelebil vedle něj. Unaveně zazívali a propadli se do říše snů ve společnèm objetí.

Kdyby jim někdo před týdnem řekl, že spolu budou, asi by se mu vysmáli a zrudli jako rajčata. Jenže teď to byla pravda. Pravda, která většinu lidí potěší.

Dobrý večer mí drazí, jak se vám vede? Já jsem kapku nemocná. A tak jsem vám dopsala předposlední díl.

Pro ty z vás, co jste máte rádi mou tvorbu, mám dobrou zprávu. Asi. Začala jsem psát minisérii na Bangtany. A dočkáme se yaoi. Nom, možná ji začnu zveřejňovat v prosinci.

Mějte se tu pěkně, já jdu dopisovat yaoi na VKook.

S pozdravem
Kim KayTee O'Sarian

Brooks Brothers ✓ (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat