Part 7. Krupicová káva a nedochvilnost

299 31 4
                                    

Doma u Brooksových

"Takže, hlavní město Spolkové Republiky Německa je?" Alex už získal zpět zdravou barvu lidské bytosti po naprostém šoku před hodinou a trpělivě zkoušel Jaie z učiva, které jaksi ve škole nevnímal a tak neznal sedm osmin odpovědí.

"E-he... Berlín?"

"Áno. Postoupíme dál." Přikývl otcovsky Alex a rozevřel atlas na náhodné straně.

"Bleh, fuj, co to je?!" Ozval se zhnusený křik z kuchyně, doprovázený hlasitým třeskem a tupou ránou.

Jai se otočil, aby mohl zjistit, koho se kdo pokouší v kuchyni zabít.

Luke odskočil od linky, praštil se o skříňku se skleničkami a upustil svůj oblíbený hrneček.

Abyste pochopili, on není homofob, jen si tak trošku uvařil kávu, vzal první pikslu s bílým práškem (To jako sušené mléko), nasypal ho tam, směs zalil vroucí vodou a opřel se o linku.

Pozoroval Jaie a Alexe, jak tam spokojeně sedí vedle sebe a učí se. Jak by bráškovi přál, aby si někoho našel.

No, po nějaké době ochutnal to kuchařské veledílo. Šok, který zažil, když zjistil,že tam nasypal krupicovou kaši, byl nejen vidět, ale i slyšet.

Mnul si rozpačitě poraněnou hlavu a omluvně se usmíval na ty dva.

"A nebylo v plánu, že ve čtyři půjdeš na plavečák s (*KayTee dumá, jakého krásného kluka s překrásně vypracovanou postavou tam napíše*) JiMinem?" Ozval se Jai, směrem k Lukeymu.

"Aishhh... no jo! Ale ne s JiMinem, ten s Radečkem trénuje sám (*Yaoistická duše zavelela*). Jsem se vlastně domluvil s YoonGim!" V pomlácené hlavince mu zablikala stará známá žárovka, asi by měl pohnout.

"No, já jen, že máš zhruba tři a půl minuty."

"To neříkej ani ze srandy! On nesnáší nedochvilnost! Kde mám plavky? Jaktože je ten ručník vypranej?!" Začal panikařit starší a lítat po bytě jako KayTee, když vydají Korejci nové MVčko.

Luke v rekordním čase (2 minuty) naházel plavky, bez optání vypůjčené od Jaie, ručník, který mu podala ruka bez těla a pár dalších propriet. Když šel kolem těch vysmátých, nezapomněl zašeptat bráškovi do ouška: "Slušelo by vám to spolu," a už se obouval a vybíhal z domu s rozvázanými tkaničkami.

Jai zrudl až po kořínky vlasů a radši vzal do ruky první časopis, co na stole ležel.

'Aha, letos jsou trendy tyrkysové linky a nude rty.' Napadlo ho, po přečtení palcového titulku.

***

"Gi!" Zavřískl Luke, když si přišlápl tkaničku okopaných tenisek a řítil se na jmenovaného kamaráda.

Ten na svou chvilkovou neporoznost doplatil tak, že se s Lukem zřítil na zídku.

Tak trošku to bolelo.

On si totiž tu hlavu rozsekl.

A tak odpoledne strávili na pohotovosti.

Zas díl inspirovaný skutečností, zrovna včera má drahá matka omylem ochutnala krupicové kafe. Se vsákne.

No nic,děcka, čeká mě meeting s mou novou rodinou, držte palce. A musím se učit.

KayTee

Brooks Brothers ✓ (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat