Patolog-Psychiatr-Právník-Spisovatel-Akashitsuji je zpět, máte radost?
Alespoň je konečně víkend. Tenhle týden se nějak táhl.
Alex poslal zprávu své drahé matce, že přespí u kamaráda a ať se o něj nebojí.
Jai se mu mezitím sesunul do jeho klína, ruce rozházené jak se mu zrovna zamanulo, jednu nohu na zemi, druhou pokroucenou prapodivným způsobem na pohovce.
Starší mladík si ho s neskrývaným zájmem prohlížel, kdo by odolal, když JaiJai vypadal ve spánku tak křehce, zranitelně a tvářil se jako největší uke na celém širém světě (Kecy, největší uke je Ryewook!).
Už si dokonce dokázal (deníček je nejlepší kamarád, můžete mi věřit) přiznat, že v mladíkovi nalezl zalíbení. Okouzlila ho jeho osobnost. Tichý, ale ve správné společnosti vtipný. Naivní, zároveň však podezřívavý co se týče některých věcí.
Vzhled ale také nepřehlížel.( Jako kdyby to šlo)
Inteligentní pohled, překrásný úsměv. Vrabčí hnízdo místo vlasů jen umocňovalo rozkošný vzhled koťátka (Fousky, ocásek, uši a tadá, seznamte se, tohle je Neko boy Jai)(Když nad tím tak přemýšlím, zrovna pro něj by to bylo dost nepraktické, né, že bych byla úchyl, to ne, jen to vemte z hlediska toho, že je to prostě uke)a
Jai se nespokojeně zavrtěl a stočil se zimou do klubíčka. Alex začal přemýšlet (a to se večer nedělá, neprospívá to vám ani lidem ve vašem okolí). Jaká je pravděpodobnost, že se mu podaří hodit svou botu, aby opsala 110°, shodila deku na pohovku a dopadla na koberec, aniž by se Jai probudil?
Nízká. Dokonce hodně nízká. Pravděpodobně 1,33%. Zhruba.
Proto se začal všemožně natahovat, aby byl blíže křeslu s rudou patchworkovou přikrývkou.
Po usilovné snaze se mu to povedlo, přehodil ji přes Jaie a urovnal ji, aby se plně přizpůsobila tělesným proporcím spícího chlapce.
Spokojeně si položil hlavu na opěradlo a vydal se vstříc krásným snům, kde je možné úplně všechno. Poprvé za uplynulé dva týdny ho netrápila tatáž noční můra. Místo toho chytal na louce motýlky s Jaiem.
***
"Ne, pusť mě, já nechci, pomoc, prosím!" Trhal sebou Jai jako o život. Alexe to samo sebou vzbudilo. Co se děje? Co udělal? (Nani? Nani? Eto...)
Mladší brunet měl vlasy přilepené na zpoceném těle, na řasách slzičky.
"Jaii, Jaii, vzbuď se, to je jen sen, neboj." Třásl jemně Alex Jaiem, ale minulo se to účinkem, tak přidal na intenzitě.
"Nechte mě, prosím!" Vzlykal Jai, už skoro probuzený.
"Koťáťko, vstávej, nic se neděje." Naléhal starostlivý a oslovení 'koťátko' mu přišlo naprosto přirozené a hodící se k otcovskému tónu.
Jai prudce rozrazil ospalá oční víčka, zachytaná slaná tekutina stékala po lesklých, lehce zarudlých tvářích.
"Co se stalo?"
"Z-zdál se mi zlý sen." Vykoktal zahanbeně chlapec, nelíbil se mu fakt, že ho Alex viděl takhle a v tomhle stavu, styděl se.
"Dobře." Alex se rozhodl dál nevyzvídat. Přitulil si Jaie na hruď, přehodil přes ně deku a popřál krásné sny.
Co záleží na tom, že vypadají, jako by spolu chodili? Hlavně, že se Jai mohl nechat opět ukolébat ke spánku tlukotem Alexova srdce, tlumeného košilí. A Alex k sobě mohl mít přituleného krásného kluka a vdechovat sladkou vůni jeho vlasů (Gliss Kur to jistí).
***
Ráno se Jai vzbudil sám na pohovce, hlavu podloženou chlupatým polštářkem, tělo omotané dekou jako housenka v kukle (jaké klišé).
Po Alexovi ani vidu, ani slechu. Slyšel z kuchyně podivný šramot.
Beau si dělal topinky k snídani.
Zaregistroval pohled svého bratra a tak se na něj otočil.
"Jestli hledáš toho svýho, tak ten zmiznul už asi před hodinou."
Hola, mí drazí obžalovaní, kam jste dali mrtvolu? Chce se mi pitvat~
Zase jsem psala v noci. Místo spánku. A taky to podle toho vypadá. Asi umřu.
No nic,jak to šlo, zatímco jsem tu nebyla?
Yom, drahý otec mi vytisknul 13 stránek obrázků Korejců.
'Victory, victory, victory Korea!'
Letos jsem vzorná školačka, takže mám minimum času T.T
'Baby, why you sonna ni go way?'
Děti, já fakt nestíham, musím přepsat povídku na HoSeoka a SeokJina, napsat povídku Áně k narozeninám (s JB, Zaynem a nějakým Lukášem), dopsat povídku na Radečka a Jimina, napsat to FF na Got7, naučit se na testy, hlídat sestru, psa, upéct, napsat ten dopis a dopsat příběh pro @SabinaVeeov, etc.
'I'll fight, and I'll sleep when I die...'
Kim KayTee
ČTEŠ
Brooks Brothers ✓ (CZ)
FanfictionDruhá série povídky Brooks Twins. Vrhneme se na vztahy, jak to vlastně naši bráškové mají? Povede se Beauovi 'odmilovat' od Luka? Co Jai a tyrani ve škole? A jak dopadne náš heterák Luke?