Κεφάλαιο 1

147 15 10
                                    

Ο δροσερός, ψυχρός καιρός στο Rosewood Pennsylvania, έκανε το σώμα μου να τουρτουρίζει από την παγωνιά που υπήρχε στην ατμόσφαιρα, καθώς περπατούσα προς το σχολείο, σφίγγοντας την ζακέτα πιο πολύ πάνω μου, ενώ η τσάντα μου στηριζόταν μόνο από τον έναν ώμο μου.

Έφτασα στην είσοδο του σχολείου και μπήκα μέσα στο κτίριο. Όλα τα παιδιά περπατούσαν στον διάδρομο, όπου υπήρχαν και ντουλαπάκια.

Καθώς προχωρούσα και πλησίαζα το δικό μου ντουλαπάκι, κοίταξα τις παρέες των παιδιών που ήταν μαζεμένοι, και παρεμπιπτόντως τους έχω ταξινομήσει σε κατηγορίες.

Στην πρώτη κατηγορία άνηκαν τα δημοφιλείς παιδιά, τα οποία παιδιά, είχαν μια τεράστια ανωτερότητα και κοίταζαν τους άλλους υποτιμητικά, σαν να ήταν κατώτεροι για εκείνους. Ειδικά τα κορίτσια που σχολίαζαν τα πάντα για τους άλλους.

Στην δεύτερη κατηγορία ήταν οι cool μαθητές. Ξέρετε εκείνους που δεν τους ενδιαφέρουν και πολύ τα μαθήματα, είναι άνετοι και κάποιες φορές αντιμιλάνε στους καθηγητές ή στις καθηγήτριες, με αποτέλεσμα τα πράγματα μετά να μην εξελίσσονται και τόσο καλά.

Και στην τελευταία βρισκόντουσαν οι σπασίκλες. Συνήθως ορισμένοι φοράνε γυαλιά και πάντα θα τους πετύχεις με ένα βιβλίο στο χέρι να διαβάζουν. Είναι τα άτομα που σηκώνουν συνέχεια το χέρι τους και που αν δεν πάρουν οπωσδήποτε 20, αισθάνονται έπειτα άσχημα.

Και έπειτα είμαι και εγώ. Μια μέτρια μαθήτρια που πάντα θέλει να γίνεται το δικό της και αν δεν γίνει, φτάνω σε πολύ ακραίες περιπτώσεις για να το καταφέρω.

Άνοιξα το ντουλαπάκι μου για να αφήσω μερικά βιβλία, την στιγμή που άκουσα 2 κορίτσια να συζητάνε από πίσω μου καθώς περπατούσαν.

"Το άκουσες, ότι θα έρθει ένας νέος καθηγητής μαθηματικών..;" Είπε το ένα κορίτσι και η άλλη δυσανασχέτησε.

"Ναι,ρε γαμώτο..!" Είπε φωνάζοντας απελπισμένη και στην συνέχεια πρόσθεσε.

"Και ήταν πιο ωραία όταν δεν είχαμε κανέναν,για να μας κάνει το χειρότερο μου μάθημα" Είπε η άλλη κοπέλα και ύστερα συζητούσαν για το πόσο δύσκολα είναι τα μαθηματικά και πόσο τα μισούν. Εγώ γύρισα το κεφάλι μου στο πλάι και τις κοίταζα που απομακρυνόντουσαν.

Ώστε καινούργιος καθηγητής μαθηματικών. Μάλιστα. Βάζω στοίχημα ότι θα είναι κανένας μεγάλος σε ηλικία και θα φωνάζει όλη την ώρα.

Psycho For You Where stories live. Discover now