Προσοχή: Το κεφάλαιο αυτό περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο
Οι σκηνές σε αυτό το Κεφάλαιο διαδραματίζονται μετά την συζήτηση της Abby και της Eliza.
***
Jack's Pov
Την κρατούσα από το χέρι και την πήγαινα κάπου για να μιλήσουμε, όταν ξαφνικά εκείνη αποτραβήχτηκε από την λαβή μου. Την ακολούθησα και εκείνη κάποια στιγμή σταμάτησε να περπατάει.
"Δεν καταλαβαίνετε..;!" Μου ούρλιαξε με περισσότερα αναφιλητά.
"Τίποτα δεν θα σταματήσει." Αυτά ήταν τα λόγια της, πριν βρεθεί χτυπημένη στην άσφαλτο.
"Μωρό μου..;" Η φωνή της Abby με επανέφερε στην οδυνηρή πραγματικότητα και ήμουν με την πλάτη μου προς τα εκείνη. Ένιωσα να με πλησιάζει και με αγκάλιασε από πίσω.
"Μην το σκέφτεσαι, δεν φταις εσύ." Μου ψιθύρισε στο αυτί και ακούμπησε την βάση του λαιμού της, στον ώμο μου, δίνοντας μου ακόμα ένα φιλί στον λαιμό.
Με γύρισε προς το μέρος της και με κοίταζε. Φαινόταν προβληματισμένη και δεν μπορούσα να καταλάβω τον λόγο.
"Κάτι συμβαίνει." Είπα και εκείνη παραξενεύτηκε.
"Σαν τι να συμβαίνει..;" Ρώτησε τάχα μου χαλαρή και μπορούσα να καταλάβω τον τρόμο στα μάτια της.
"Δεν ξέρω. Ύστερα που έφυγες με την Eliza για να πας να την βοηθήσεις, κάτι άλλαξε" Διαπίστωσα και εκείνη κοίταξε κάπου αλλού σκεπτική, ακουμπώντας τα χέρια της στο στέρνο μου.
"Αυτό το κορίτσι" Είπε και έκανε μια μικρή παύση, πιάνοντας το μέτωπο της με τα ακροδάχτυλα της "Απλώς, είναι λίγο τρομακτική" Είπε σοβαρά και ένα μικρό γέλιο μου ξέφυγε.
"Μην γελάς..! Μιλάω σοβαρά Jack.!" Είπε λίγο θυμωμένη και σταύρωσε τα χέρια της στο στήθος της. Την έπιασα από τις πήχες των χεριών της και την έφερα κοντά μου.
"Είναι απλά ένα κοριτσάκι Abby. Δεν μπορεί να κάνει και πολλά" Είπα και την φίλησα στα χείλη της. Ένα φιλί που στην αρχή ήταν τρυφερό και μετά έγινε άγριο και παθιασμένο. Την έπιασα από τα μπούτια της και την σήκωσα, με εκείνη να τυλίγει τα πόδια της γύρω από την μέση μου.
Χωρίς τα χείλη μας να χωριστούν στιγμή, την οδήγησα προς το δωμάτιο μας. Την άφησα να καθίσει στο κρεβάτι και μου έβγαλε την μπλούζα, αφήνοντας υγρά φιλιά στο σώμα μου, ενώ ταυτόχρονα τα χέρια της ξεκούμπωναν την ζώνη μου από το τζιν.
YOU ARE READING
Psycho For You
RomanceΚάθε μέρα ένιωθα ότι τον ερωτευόμουν όλο και περισσότερο. Τον λάτρευα. Λάτρευα τα πάντα πάνω του. Ήθελα να είναι μόνο δικός μου και να μην ανήκει σε καμία άλλη. Είχα αρχίσει να παθαίνω εμμονή μαζί του και θα έφτανα σε ακραίες καταστάσεις για να τον...