"Πώς ήταν το σχολείο χθες μικρή..; Παρατήρησα ότι έφυγες βιαστικά προς το δωμάτιο σου" Είπε ο πατέρας μου και ήπιε λίγο από τον καφέ του, κρατώντας στο χέρι του την εφημερίδα όπως άλλωστε σχεδόν κάθε πρωί, όσο εγώ έτρωγα το πρωινό μου.
Και γι'αυτό ακριβώς τον λόγο τους απέφυγα, για να μην ξεκινήσει αυτή η συζήτηση σχετικά με το σχολείο.
"Όπως κάθε άλλη φορά. Βαρετό, δεν έγινε τίποτα το σπουδαίο, πέρα από ότι ήρθε ένας καινούργιος καθηγητής μαθηματικών" Είπα και προσπάθησα να ακουστώ αδιάφορη, παρόλο που ήμουν το ακριβώς αντίθετο.
"Eliza, από εσένα περιμένω αυτή την φορά να τα πας καλύτερα από άλλες χρονιές. Εννοώ είναι η τελευταία χρονιά. Θέλω να προσπαθήσεις πάρα πολύ να ανεβάσεις τους βαθμούς σου και φυσικά να αποφεύγεις τους μπελάδες.!" Είπε λίγο αυστηρά, αυτό που σκεφτόταν εξαρχής και τον κοίταξα έντονα, ανυπεράσπιστη.
"Πρέπει να φύγω. Θα αργήσω" Είπα αλλάζοντας συζήτηση σκυθρωπή πια και άρπαξα την τσάντα μου, που τόση ώρα την είχα δίπλα μου, κοντά στα πόδια μου.
Την πέρασα στον έναν ώμο μου και έφυγα από εκεί.
Σε λίγη ώρα βρισκόμουν στο προαύλιο του σχολείου και στάθηκα σε μια γωνία του τοίχου, κοιτάζοντας τα παιδιά που περπατούσαν και συζητούσαν για διάφορα θέματα.
Στον χώρο μέσα ξεπρόβαλε ο κ.Jack που προχωρούσε για να μπει μέσα στο κτίριο και λογικά να πάει στο γραφείο των καθηγητών.
Αρχίζω να αλλάζω την γνώμη μου για τα μαθηματικά. Ήμουν σίγουρη ότι θα γινόταν το αγαπημένο μου μάθημα. Και όλα αυτά, εξαιτίας εκείνου.
Αρχικά, πρέπει να τα πάω καλά και να τα καταφέρω στο τεστ που πρόκειται να μας δώσει και αφού δεν τα καταλαβαίνω, θα χρειαστώ μια μικρή βοήθεια.
Το σκέφτηκα για λίγο και εν τέλει είχα μια λύση. Αυτό θα είναι πιο εύκολο από ότι ήλπιζα.
Ένα μικρό χαμόγελο, σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου.
+
Μπαίνοντας μέσα στην τάξη, πρόσεξα την Emma που καθόταν μόνη της στο θρανίο της. Το χαμόγελο μου όλο και μεγάλωνε καθώς την πλησίαζα και έκατσα δίπλα της.
Εκείνη μου έριξε ένα παραξενεμένο βλέμμα και μάλλον αν διακρίνω καλά, ίσως είχε καταλάβει τον λόγο που έκανα μια τέτοια κίνηση.
Ο κ.Jack δεν άργησε να εμφανιστεί στο τμήμα, έχοντας στο χέρι του τις φωτοτυπίες του τεστ.
YOU ARE READING
Psycho For You
רומנטיקהΚάθε μέρα ένιωθα ότι τον ερωτευόμουν όλο και περισσότερο. Τον λάτρευα. Λάτρευα τα πάντα πάνω του. Ήθελα να είναι μόνο δικός μου και να μην ανήκει σε καμία άλλη. Είχα αρχίσει να παθαίνω εμμονή μαζί του και θα έφτανα σε ακραίες καταστάσεις για να τον...