Κεφάλαιο 7

66 9 0
                                    

Άνοιξα τον υπολογιστή μου και ακούμπησα τον αγκώνα μου πάνω στο γραφείο, στερεώνοντας το πηγούνι μου εκεί πέρα.

Μετακίνησα το ποντίκι στον σύνδεσμο που έγραφε "Βίντεο00" και πάτησα πάνω του διπλή φορά.

"Είναι κανείς εδώ..;" Είπε και η φωνή της ακούστηκε αντίλαλος στην αίθουσα του γυμναστηρίου.

Έπειτα ακολούθησε μια ξαφνιασμένη κραυγή.

"Α..! Nathan..! Με τρόμαξες.."  

"Γεια σου Emma" 

"Πήρα το μήνυμα σου, που έλεγε να συναντηθούμε εδώ. Μπορώ να μάθω τον λόγ-" 

"Σςς..Μην μιλάς άλλο.."  

"Τ-Τι ν-νομίζεις ότι κ-κάνεις..;"   

Ο Nathan χωρίς να της απαντήσει, ένωσε τα χείλη του αργά με τα δικά της. Τα μάτια της Emma γούρλωσαν από αναστάτωση και ο Nathan αποτραβήχτηκε πίσω. H Emma από την άλλη ακούμπησε με τα δάχτυλα της, τα χείλη της σοκαρισμένη και ανύμπορη να κάνει το οτιδήποτε.

"Βγάλε την μπλούζα σου" Την πρόσταξε 

Έκανε ότι της είπε και την αφαίρεσε από πάνω της, κρατώντας την στα χέρια της.

Και εκεί σταματούσε το βίντεο.

"Σε προειδοποίησα Emma από την αρχή. Πάντα παίρνω αυτό που θέλω" Είπα και αρκούσε ένα "κλικ" για να δημοσιευτεί στο διαδίκτυο ως ΑnonymousBlogspot. Σε όλους τώρα θα πήγαινε ειδοποίηση και όσο για εμένα.. Χαμογέλασα ελαφρώς ικανοποιημένη.

[ F l as h b a c k ]

Έκλεισα το κινητό και το άφησα στο γραφείο μου, κοιτάζοντας το επίμονα. Γνώριζα ότι η Emma δεν θα έμενε σιωπηλή, έτσι έπρεπε να δράσω πιο έξυπνα από εκείνη.

Άνοιξα τον υπολογιστή και κοίταξα πίσω μου, προς την πόρτα για να δω αν έρχεται κανείς. Μόλις σιγουρεύτηκα ότι θα ήμουν μόνη μου για λίγο, σύνδεσα το USB στο κινητό μου και στην θύρα του υπολογιστή και πέρασα το βίντεο εκεί πέρα, διαγράφοντας το από το κινητό μου, για να είμαι σίγουρη ότι δεν θα έβρισκα τον μπελά μου.

"Πρέπει να φύγω" Είπε και έβαλε ξανά τα παπούτσια της. Σηκώθηκε όρθια και άρπαξε το δερμάτινο μπουφάν της από την καρέκλα του γραφείου μου, φορώντας το.

"Εντάξει, υποθέτω τα λέμε πάλι αύριο" Είπα και παρέμεινα πάνω στο κρεβάτι με σταυρωμένα τα πόδια μου.

"Ναι. Υποθέτω." Είπε, ωστόσο στον τόνο της φωνής της υπήρχε κάτι διαφορετικό και μπορούσα να φανταστώ διάφορες θεωρίες για το τι μπορεί να κάνει.

Psycho For You Donde viven las historias. Descúbrelo ahora