Μερικές μέρες αργότερα
Έπρεπε κάτι να κάνω. Δεν μπορούσα να αφήσω την Eliza να με απειλεί. Έπιασα το κινητό μου και αντάλλαξα μηνύματα με τον Nathan, λέγοντας του το πρόβλημα μου. Εκείνος πρότεινε να το πω σε κάποιον καθηγητή και κατευθείαν στο μυαλό μου ήρθε ο κ.Jack.
Emma
Ναι, μάλλον αυτό θα κάνω.
Διαβάστηκε 4:00 μ.μΚαι έπειτα είχα νέο μήνυμα από την Eliza, που μου έλεγε να πάω σπίτι της και ότι αν αργήσω ξέρω τι θα γίνει.
"Εντάξει, υποθέτω τα λέμε πάλι αύριο" Είπε η Eliza και παρέμεινε πάνω στο κρεβάτι με σταυρωμένα τα πόδια της.
"Ναι. Υποθέτω." Είπα αλλά κάτι τέτοιο δεν επρόκειτο να συμβεί. Γιατί Eliza Walthan κανείς δεν με απειλεί και σίγουρα δεν θα αφήσω εσένα.
+
"Οπότε τελικά τι θα κάνεις..;" Με ρώτησε ο Nathan και εγώ δάγκωσα το κάτω χείλη μου σκεπτική.
"Να σου πω, εσύ δεν μπορείς να της πάρεις το κινητό και να το διαγράψεις..;" Είπα και εκείνος δυσανασχέτησε.
"Emma, μιλάμε για την Eliza. Είμαι σίγουρος ότι τώρα που έχει το βίντεο δεν θα αφήνει το κινητό από το χέρι της. Αλλά, αν μιλήσεις σε έναν καθηγητή, θα της πάρει το κινητό και ίσως την τιμωρήσουν" Είπε αισιόδοξα και μου φάνηκε τέλεια ιδέα.
Θα τιμωρούσαν την Eliza Walthan..; Αυτό θα ήθελα πάρα πολύ να το δω.
"Έχεις δίκιο. Σε ευχαριστώ Nathan" Είπα και εκείνη την στιγμή ακούστηκε μια φωνή πίσω μου."Έι Emma..!" Φώναξε η Eliza για να μου δώσει το κινητό μου.
+
Εκείνο το απόγευμα, καθώς κρατούσα τον στυλό μου και διάβαζα μου ήρθαν πάρα πολλά μηνύματα από την Eliza
PsychoGirl
Emma που είσαι..; Σε περιμένω.
PsychoGirl
Ακόμα περιμένω να έρθεις να με βοηθήσεις με τα μαθηματικά..!
Γιατί δεν απαντάς..;
Θα έρθεις τελικά σπίτι μου..; Για να ξέρω αν άλλαξες τελικά γνώμη.
Emma!Άφησα τον στυλό στο τετράδιο πάνω και έβαλα μερικές τούφες πίσω από το αυτί μου, κοιτάζοντας το κινητό μου. Δεν ήθελα να πάω σπίτι της. Αυτό θα σταματούσε αύριο κιόλας. Θα μιλούσα στον κ.Jack. Άφησα να περάσει αρκετή ώρα και της απάντησα.
LittleSlut
Τώρα είδα μόνο τα μηνύματα σου..!
Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να έρθω.
Μου έτυχε κάτι σημαντικό. Συγνώμη.
Ίσως κάποια άλλη στιγμή.
Ελπίζω να μην σε πειράζει.
Παραδόθηκε 8:10 μ.μ
LittleSlut
Eliza..;
YOU ARE READING
Psycho For You
RomanceΚάθε μέρα ένιωθα ότι τον ερωτευόμουν όλο και περισσότερο. Τον λάτρευα. Λάτρευα τα πάντα πάνω του. Ήθελα να είναι μόνο δικός μου και να μην ανήκει σε καμία άλλη. Είχα αρχίσει να παθαίνω εμμονή μαζί του και θα έφτανα σε ακραίες καταστάσεις για να τον...