Σημείωση: Τα γεγονότα σε αυτό το Κεφάλαιο διαδραματίζονται μετά την αγκαλιά που έδωσε η Eliza στον Jack.
***
Eliza's Pov
Ήταν βράδυ και εγώ οδηγούσα, έχοντας στο μυαλό μου ακόμα την σκηνή εμένα και του Jack στο σχολείο.
"Μπορείς αν θες να μιλήσεις σε εμένα." Και έπειτα τον αγκάλιασα σφιχτά και το απόλαυσα.
Ξαφνικά, το αυτοκίνητο έκανε έναν θόρυβο και ήταν έτοιμο να σταματήσει. Το έκανα στην άκρη και παρατήρησα ότι δεν του είχα βάλει βενζίνη με το να ακολουθώ σχεδόν συνέχεια τον Jack.
"Γαμώτο" Είπα και τράβηξα το χειρόφρενο, βγαίνοντας έξω.
Ακούμπησα την πλάτη μου στην κλειστή πόρτα και σταύρωσα τα χέρια μου στο στέρνο μου, με το σώμα μου να τρέμει από το κρύο και την παγωνιά που είχε η ατμόσφαιρα.
Περίμενα κάποιο αμάξι να σταματήσει να με βοηθήσει, αλλά προφανώς κανείς δεν ήταν πρόθυμος.
Μια σταγόνα νερού έπεσε στο πρόσωπο μου και έπειτα άλλη μια.
Οι σταγόνες άρχισαν να γίνονται πιο πολλές και σύντομα έβρεχε. Δεν ήθελα να μπω μέσα στο αυτοκίνητο για να μην βρέχομαι, καθώς μετά κανείς δεν θα καταλάβαινε ότι είχα πρόβλημα με το αυτοκίνητο.
Η βροχή δυνάμωσε, με αποτέλεσμα τα μαλλιά μου και τα ρούχα μου, να γίνουν μούσκεμα. Τα λεπτά περνούσαν και όλοι αδιαφορούσαν. Κατάλαβα ότι ήταν ανώφελο να περιμένω και την στιγμή που ήμουν έτοιμη να ανοίξω την πόρτα για να μπω μέσα στο αμάξι, άκουσα μια φωνή από πίσω μου.
"Χρειάζεσαι βοήθεια σε κάτι..;" Γύρισα και κοίταξα ποιος ήταν. Είχε κατεβάσει το παράθυρο και με κοίταζε. Δεν άργησα να αναγνωρίσω ότι ήταν ο μπαμπάς του Jack.
"Ναι, βασικά το αυτοκίνητο μου δεν έχει βενζίνη" Είπα δείχνοντας το με τον αντίχειρα μου και φάνηκε σκεπτικός και διστακτικός.
"Ξέρετε, μου θυμίζετε πολύ έντονα έναν καθηγητή μου στο σχολείο που μας κάνει μαθηματικά. Τον κ.Jack Williams..;" Είπα, αλλά περισσότερο ακούστηκε δήθεν σαν ερώτηση.
"Είναι γιος μου.!" Είπε με ένα μικρό χαμόγελο και προσποιήθηκα την έκπληκτη.
ESTÁS LEYENDO
Psycho For You
RomanceΚάθε μέρα ένιωθα ότι τον ερωτευόμουν όλο και περισσότερο. Τον λάτρευα. Λάτρευα τα πάντα πάνω του. Ήθελα να είναι μόνο δικός μου και να μην ανήκει σε καμία άλλη. Είχα αρχίσει να παθαίνω εμμονή μαζί του και θα έφτανα σε ακραίες καταστάσεις για να τον...