Την επόμενη μέρα στο σχολείο επικρατούσε ένα τεράστιο χάος εξαιτίας του βίντεο.
Ψίθυροι με γέλια ακουγόντουσαν και όλοι περπατούσαν με τα κινητά τους και οι φωνές του Nathan και της Emma ακουγόντουσαν μέσα από αυτά.
"Α..! Nathan..! Με τρόμαξες.."
"Γεια σου Emma"
"Τ-Τι ν-νομίζεις ότι κ-κάνεις..;"
"Βγάλε την μπλούζα σου"
Η Emma καθώς προχωρούσε με χαμηλωμένο το κεφάλι της, ντροπιασμένη έπειτα από το βίντεο που της έδειξε η κολλητή της, χωρίς η ίδια να ξέρει ότι είχε δημοσιευτεί τελικά, δεχόταν διάφορα σχόλια, όπως
"Ουαου Emma πλέον δεν είσαι τόσο αθώα όσο δείχνεις έτσι δεν είναι..;"
"Έχεις ωραίο σώμα, να το δείχνεις συχνότερα σε εμάς τα αγόρια, να μην απολαμβάνει μόνο ο Nathan την θέα."
"Μπράβο Emma και δεν στο είχα"
Μαζί με σπρωξίματα και πονηρά αγγίγματα, τα οποία προσπάθησε να αποφύγει με δακρυσμένα μάτια.
"Το παίζεις και δύσκολη τώρα τσουλάκι..;" Είπε ένα αγόρι που την χτύπησε στα οπίσθια της δυνατά.
"Όταν ήσουν με τον Nathan, δεν είδα να έχεις τέτοια προβλήματα" Συνέχισε το αγόρι και την έσπρωξε σε ένα από τα ντουλαπάκια, προκαλώντας στην Emma έναν μορφασμό πόνου. Εκείνος και η παρέα του μαζεύτηκαν γύρω της και χαμογελούσαν πονηρά.
"Βγάλε την μπλούζα σου μωρό μου." Επανέλαβε τα λόγια που είχε ακούσει στο βίντεο.
"Θέλω τόσο πολύ να αγγίξω αυτό το σώμα και το στήθος σου που δεν φαινόταν καθόλου ότι ήταν τόσο πλούσιο" Συνέχισε ο 'αρχηγός' της παρέας ψιθυριστά και κόλλησε το σώμα του στο δικό της, εγκλωβίζοντας την, με τα χέρια του να αγγίζουν χυδαία το σώμα της αβοήθητης κοπέλας.
"Άφησε με..!" Είπε εκείνη πνιχτά και μερικά δάκρυα έτρεξαν στο πρόσωπο της, προσπαθώντας να αποφύγει και να σπρώξει μακριά τα χέρια του.
"Υπόσχομαι να είμαι τρυφερός μαζί σου." Είπε και γέλασε, πριν κολλήσει βίαια τα χείλη του πάνω στα δικά της, ενώ της σήκωσε ελάχιστα την μπλούζα, αγγίζοντας το δέρμα της. Ακούστηκαν κάτι επιφωνήματα του "Ωωωω" από την παρέα του.
Εγώ ωστόσο είχα δει όλο το σκηνικό και μπορώ να πω ότι το απόλαυσα..; Στην θέση βέβαια της Emma και του άγνωστου αγοριού, φανταζόμουν ότι ήμουν εγώ και ο Jack.
ESTÁS LEYENDO
Psycho For You
RomanceΚάθε μέρα ένιωθα ότι τον ερωτευόμουν όλο και περισσότερο. Τον λάτρευα. Λάτρευα τα πάντα πάνω του. Ήθελα να είναι μόνο δικός μου και να μην ανήκει σε καμία άλλη. Είχα αρχίσει να παθαίνω εμμονή μαζί του και θα έφτανα σε ακραίες καταστάσεις για να τον...