Κεφάλαιο 19

70 6 0
                                    

Σημείωση: Το κεφάλαιο αυτό περιέχει σεξουαλικό περιεχόμενο. Διαβάζετε καθαρά με δική σας ευθύνη.

***

Με ξάπλωσε και η πλάτη μου ήρθε σε επαφή με το σεντόνι. Έπιασε την μπλούζα μου από τις άκρες της και την ανέβαζε για να την βγάλει. Τον βοήθησα όπως μπορούσα και την άφησε κάπου στο πάτωμα.

Τα τρεμάμενα χέρια μου, έπιασαν και την δική του και επανέλαβα τις κινήσεις του.  Εκείνος στηριζόταν με τα γόνατα του στο κρεβάτι και έσκυψε, αφήνοντας μου ένα φιλί στα χείλη. Τον άγγιξα από το στέρνο του, ως την άκρη του τζιν του.

Τα υγρά φιλιά του συνεχίστηκαν στον λαιμό μου και κατέβαιναν όλο και πιο κάτω. Στο στήθος μου, στην κοιλιά μου και το σώμα μου έτρεμε ελαφρώς από την απόλαυση που ένιωθα.

Όταν έφτασε στην άκρη της φόρμας μου, την αφαίρεσε και έπειτα το εσώρουχο μου, αφήνοντας ρίγη.

Τα μάγουλα μου πήραν μια κόκκινη απόχρωση όταν συνειδητοποίησα ότι ήμουν τελείως γυμνή μπροστά του.

Τοποθέτησα τα χέρια μου στα μπράτσα του, μόλις κόλλησε το σώμα του στο δικό μου και με φιλούσε με τρυφερότητα, για να μου αποσπάσει την προσοχή, ξεκουμπώνοντας το τζιν του.

Μου έδωσε ένα τελευταίο φιλί στο μάγουλο και τον ένιωσα να εισχωρεί μέσα μου αργά. Πήρα μια ακανόνιστη ανάσα και αισθανόμουν περίεργα. Το κορμί μου σφίχτηκε και όταν έσπρωξε και άλλο πιο βαθιά, άφησα μια δυνατή φωνή πόνου με ένα μικρό κλάμα. 

Το κεφάλι μου τεντώθηκε προς τα πίσω, με την πλάτη μου να κυρτώνει και τον έσπρωξα λίγο από τους ώμους του. Μερικά δάκρυα ξέφυγαν από τις άκρες των ματιών μου και εκείνος πέρασε το χέρι του κάτω από το κεφάλι μου, κρατώντας με ακίνητη για να περάσει ο πόνος.

"Είναι εντάξει. Ηρέμησε" Μου ψιθύρισε στο αυτί και μου το φίλησε. Το στήθος μου ανεβοκατέβαινε γρήγορα και προσπαθούσα να συνηθίσω την αίσθηση.

Άρχισε να κινείται αργά και ο πόνος ξεκίνησε να υποχωρεί. Πίεσα τα ακροδάχτυλα μου στην ωμοπλάτη του και άφησα έναν σιγανό αναστεναγμό.

"Jack" Ψιθύρισα το όνομα του και εκείνος κινούνταν λίγο πιο δυνατά. Η κοιλιά μου δεν άργησε να συσπαθεί σε έναν ταχύτερο ρυθμό που με τρομάζει. Αφήνω την ανάσα μου εξαντλημένη και βαριανασαίνω κουρασμένα. Μένω καθηλωμένη σε αυτό που μόλις ένιωσα.

+

Ήμουν στο σπίτι μου ξαπλωμένη στο κρεβάτι μου και κοίταζα το δαχτυλίδι.

Psycho For You Donde viven las historias. Descúbrelo ahora