1. Bölüm - Kız Değilim

709 42 1
                                    

"Aman Tanrım... Shin Hye her zamankinden daha güzelsin." Menajerime lazer çıkartan gözlerle baktım. Aynadaki görüntüme baktığımda ona hak verdiğimi fark ettim. Ben, Lee Shin Hye, her zamankinden çok daha güzeldim. Buna rağmen, erkek kılığındaki birine 'güzel' denmesi ne kadar doğruydu acaba? Kendime hayranlıkla bakmak yerine menajerime döndüm.

"Ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Benim gibi bir stajyerin, hele de bir kızın, fazlasıyla ünlü bir erkek grubunda ne işi olabilir?" Ofladım. "Daha ilk saniye fark edecekler. Söylemedi deme de."

Sağ omzumdan tuttu ve aynadaki görüntüme baktık. "Ben seni desteklerken öğrenmeleri imkansız olacak Shin Hye. Bana güvenmen yeterli olacak. Senin tamamen bir erkek olduğunu düşünecekler."

Peki ya bu yalanı ne kadar sürdürebilirdim? İçimi huzursuzluk kapladı.

"Neden ben? Üyeler zaten tam ve ben sadece köşede oturacağım."

"Evet, aynen dediğin gibi köşede oturacaksın. Yalnız şu kısmı unutmamalısın ki bu senin için bir ayrıcalık. Bunu şu ana kadar hiçbir stajyere yapmamışlardı ve yapacaklarını da pek sanmıyorum. CEO bu kararı verdiyse bir nedeni olduğunu da düşünüyorum. Ne de olsa seni erkeklerin ortasına atacak değil ya?" Bundan kendisi de emin değilmiş gibi düşündü bir süre. "Sen ciddi anlamda yeteneklisin Shin Hye. Bence de çok doğru bir karardı bu. Diğer stajyerlerden çok fazla iyiydin. Senin hakkındaki tek sorun ünlü olmanın ne tür bir duygu olduğunu anlayamamak. Bu senin kariyerinde bir sıkıntı olabilirdi. Dediğimi anladın, değil mi?" Cümlesini bitirdiği gibi telefonu çalmaya başlayınca özür dileyip telefonu açtı ve odayı terk etti. 

Buna rağmen bana yapılanın doğru olduğunu düşünmüyordum. Beni kurtların önüne atmıştı... Onlar da kendilerine kurt diyordu zaten. Fakat aklımda çok daha önemli sorunlar dönüyordu. Bana özel bir oda olmazsa işim kesin bitmişti zaten. Kıyafetlerime şöyle bir baksalar kız damgasını daha ilk saniye yerdim! Bir ihtimal, aşırı sapık olduğumu da yutturabilirdim.

Bir ihtimal.

Normalde Wattpad'te yayınladığım ilk hikayem Aşk Oyunu olmasına rağmen bu benim ilk kurgumdu EXO hakkında. Kıymetlimiss yani *-*

En sevdiğim fanfic im olması olası asdfs

XOXO

QueenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin