feridun düzağaç-beni bırakma19
''Korkma.''
Pedalları hızlıca çevirirken, freni tutmayan paslanmış bir bisikletin önünde nefesi boynumu yaladı, ''Yixing, sen hiç yıkılmadın.''
Ve ekledi, ''Duydun mu beni? Sen hiç yıkılmadın. Sen sadece intikam aldın.''
Ben duygularını uçlarda yaşayan bir adam değilim. Tüm sivri yerlerinden törpülenip şekilsiz bir delikanlıya evrildiğimden beri ağlamadım. Tenimde binlerce noktam var, delik deşik, akıp gidiyor ve sanki ben hissetmiyorum. Ama şimdi ağlıyorum, şimdi öyle çok ağlıyorum ki sicim gibi akan gözyaşlarıma soluk yetiştiremiyorum. Bu benim ilk cinayetim.
Elini fren kolundan çekip gözyaşlarımı sildi, teller zaten tutmuyor, her turda zinciri gıcırdayan bir bisikletle kapkaranlık bir yolda ilk cinayetimden kaçıyorum,''Sen yanlış bir şey yapmadın.''
''...Ben yanındayım.''
Pedal çevirmekten hızlanan nefesinin arasında saçlarımı öptü aceleyle, peşpeşe, teselli verir gibi, ''Yixing, ben yanındayım.''
Bisikleti hep denize doğru sürdü, sürekli saçlarımı öptü, bana dünyanın en sert 19'luk delikanlısı olduğumu söyledi, bunu yaparken yanağını saçlarımdan hiç çekmedi, kokusu kan gibiydi, kan ve biraz da tuz. Teni sert, sırtı dik, yüzü asık. Bisikleti bir kenara fırlatıp elimi tuttu, eli elimi zımpara gibi yırttı geçti. Denizden avcuna doldurduğu suyla ellerimi yıkadı, o kurumuş kanları ve lekeleri yıkarken ben hiç sesimi çıkarmadım, bir çocuk gibi, beni yıkamasına izin verdim.
''Sen çok cesur bir çocuksun.'' baş parmağıyla yanağımı öptüğünde başımı dokunuşuna doğru yasladım.
''...Ama bugünü unut.''
Gözlerimi açmadım.
''Eğer ortaya çıkarsa, eğer birileri senin peşine düşerse...'' kaşlarını çatıp yutkundu, ''...cinayeti ben üstleneceğim.''
Oh sehun beni çok defa öptü, sarıldı, benimle çok defa sevişti, bana güldü bana ağladı, beni çok sevdi, ama bana ilk defa öyle, ilk defa o deniz kenarında öyle baktı.
''Çünkü sen yaşayacaksın.''
27
Zhang yixing'in tamamen yalnız kalışı en deli çağına, on beş yaşına isabet etti. Kurşun içinden geçti yine de yıkılmadı. Hiçbir tehdit tenine rüzgar kadar zarar veremedi. Bu yüzden tek varlığı olarak bildiği, can suyu, o güzel oh sehun'u, ona dünyanın en sert on beşlik delikanlısı dedi.
Oh sehun, o zamanlar on yedi yaşlarında, biraz deli azdan çok da serseri, ama en çok jilet gibi acıtan sarışın bir kara sevda. Zhang yixing'in hayatındaki en büyük yırtık, ama hayatını kurtaran baş belası. Yixing'in intikamını kendi intikamı bellemiş korkusuz fakat çelimsiz oğlan, bir nevi yürüyen mezar. Sarı saçlarının altındaki boncuk kara gözleri her daim kaya gibi, çok sert bakar, pürüzsüz bir teni vardır, ay tenlidir. Kabuğu soğuk fakat içi cayır cayırdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dünyanın en sert 15'lik delikanlısı // sulay
Fanficekmeğin üstüne önce fıstık ezmesi sonra reçel sürülür ana kuzusu, ve senin nehirlerin asla durmaz