Jméno: Lesojizva (jako učedník byla Lesanka, dříve byla i velitelkou jiného klanu jako Lesní Hvězda)
Pohlaví: Ona
Věk: 10 let
Postavení: Válečnice
Učitel/učeň: Mohla by nějakýho mít? XD
Druh/družka: Nemá kdysi měla.
Povaha: Na povrch- Občasně agresivní, někdy i milá, společenská, veselá, bojovná.
Zevnitř- Zlá, agresivní, zabijácká, neporazitelná, psychopatická.
Něco o: Dříve bývala v Dračím klanu (klan v jiném lese). Když se stala díky vraždě zástupce ona zástupkyní asi dva dny poté zabila velitelkou. Pak se stala ona velitelkou. Na Hvězdný klan nevěřila a ignorovala ho. Dokonce si udělala s jedním kocourem koťata (všechny až na jedno jí zemřeli). V klanu zavedla pevný režim. Zabila asi pět válečníků a několikset učedníků a koťat. Dokonce i jednoho staršího. Jenže potom jí kočky společnými silami vyhnali i s jejím kotětem. Po dlouhé cestě našli vodní klan ke kterýmu se připojili a o své minulosti nikdy neřekla. Chce se stát znovu velitelkou a udělá proto cokoliv. Zabije kohokoliv kdo se jí připlete při jejích plánech do cesty.
Je úžasná bojovnice a má velice ostré drápy které si ostří každý den. Má hustou srst která jsem těžko poškrábat.
Vzhled: Hnědá kočka různých barev s jizvou přes oko a hruď se žlutýma očima které „svítí" a velice ostrými drápy které nahánějí strach a velikými zuby.Jméno: Lavinka
Pohlaví: Ona
Věk: 11 měsíců
Postavení: Učedník
Učitel/učeň: Nevím
Druh/družka: Nope
Povaha: Hravá, veselá, jizlivá, agresivní, občasně po své matce.
Něco o: Je to dcera Lesojizvy. Nikdy jí neřekla o minulosti ani o tom v jakém klanu se narodila. Jedině si vzpomíná, že její matka byla kdysi velitelkou a pak odešli. Taky si vzpomíná že její matka kdysi zabila jednoho učedníka když šli na hlídku. Je velice hravá ale na ostatní učedníky je agresivní.
Vzhled:Podobná jako matka až na světlejší srst kterou má na těle a naopak tmavší srst kterou má na obličeji.