Ks-2

2.7K 185 8
                                    

İyi okumalar bölüme geçin.

Emeğe saygınız yok ama yinede vote ve yorum lütfen.

Nefes
Gözlerimi açtığımda hastane zannettiğim bir yerdeydim. Aklıma yaşananlar gelince duraksadım. Beni buraya Turgay getirmeyeceğine göre beni kim getirmişti? Kafamı sağa çevirdiğimde Tahir vardı. Ben görünce ayaklandı. Sol tarafımda ise Gamze vardı. Murat'ın elini tutuyordu.

"Abla? İyi misin?"

Sadece kafamı sallayabildim. Her yerim çok acıyordu. Sol kolum da alçıdaydı. Boynumda olan yanık izinde elimi gezdirdim yavaşça. Çok acıyordu.

(Boyun dediğim böğrü ya of öyle😂)

Gözümden akan yaşa engel olamamıştım. Tahir gözümden akan yaşı eliyle sildi.

"Şş ağlamak yok."

Yavaşça kafamı salladım. O sırada içeriye doktor girdi.

" Nefes Hanım gayet iyisiniz. Fakat dinlenmeniz gerek. Acılarınızın olması da gayet normal. Ama ne olur ne olmaz sizi 1 hafta misafirimiz edelim. Kafanıza darbe almışsınız çünkü."

"Teşekkürler doktor bey."

Gamze doktoru yolladıktan sonra ona döndüm.

"Gamze.. gitmiyorsun dimi? Buradasın."

"Tabiki hayır gider miyim hiç? Buradayım, buradayız."

"Çok teşekkür ederim."

Tahir saçımı okşamaya başlayınca ona dönüp gülümsedim. Annem ve babam aklıma gelince o gülümseme silindi haliyle.

"Gamze. Nerede onlar?"

"Hı.. Annemiz ve babamız karakolda. Turgay hapiste. Yalakalık yapıp onu çıkarmaya çalışıyorlar."

"Anladım."

Dedim en soğuk sesim ile.

"Ee bir de şey..."

"Ne?"

"Sen okuldan kaydını sildirince, yani babam. Ee biz de sildirdik. Okumuyoruz."

"NE? ah."

"Ya siz manyak falan mısınız acaba? Saçmalamayın. Ya Tahir bari sen saçmalama. Murat? Ya benim yüzümden geleceğinizi karartmayın."

"Senin yüzünden değil ki ablacım. Biz istedik, e bıraktık."

"Hee aynen öyle oldu."

Murata gözlerimi devirdim.

"Hem hepimiz 18 yaşındayız. Ee yani ben ve Murat 17."

Hafif tebessüm ettim.

"Abla biz Murat'la dışarda bekleyelim. Tahir abi burda."

Hafiften göz kırptı ve sevgilisinide alıp çıktı. Ya bilerek yapmış. Jeton anca düştü.

Jeton kareliyse demek ki geç düşer.

"Nefes sen yorgunsan uyu istersen. Ben buradayım."

Kafamı salladım ve gözlerimi kapattım.

Yazardan

Nefes kısa sürede uykuya dalmıştı. Tahir bunu fark edince Nefes'e daha çok yaklaştı ve en yakından inceledi yüzünü. Çok güzeldi. Yumuşacık saçlarında gezdirdi elini. Bir süre sonra kokladı saçlarını. Neydi bu? Tarifsiz bir kokuydu bu. Anlatacak kelime yoktu. Tahir çok seviyordu Nefes'i. Peki bu kadar kısa sürede onu sevmesi normal miydi? Doğru muydu? Kendiside bilmiyordu fakat her ne olursa olsun Nefes'i seveceğine emindi. Onu Turgay'dan korumak için, ailesinden korumak için her şeyi yapacaktı. Mustafa ağabeyi,yengesi ve annesi takdir etmişlerdi Murat ve Tahir'i. Kızları koruyacakları için. Hatta Mustafa Tahir ve Nefesin eveleneceğini bile söylemişti. Saniyede onaylamıştı. Ama kim bilir? Belkide olurdu?

1 hafta sonra

Nefesten

Tahirin arabasına binmiştik. Taburcu olmuştum yani. Tahirlerin evinde kalacakmışız bir süre. Ondan sonra yeni bir eve geçeriz belki. Gamze ve Murat arkaya bizde öne oturduk Tahirle. Tahir arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı. Turgay hapisaneden çıkmıştı dün ve bu durum Tahirin moralini çok bozmuştu. Acayip gerdindi.

"Nefes bak biz olmadan hiç bir yere çıkmıyorsunuz tamam mı?"

"Tamam ya tamam Tahir abi! Aaa anladık of."

Güldüm. Gamze'de bıkmıştı artık. Aslında haklıydı. Ne olacağı belli değildi. Gamzeye olmaz belki ama bana olacağı kesindi. Tahir gerildiğimi anlamış olacakki elimi tuttu. Bende sıcacık gülümsedim.

İkinci bölüm sonu

Kalp Sızım | NefTahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin