Bir sonraki bölüm sezon finali. şwğağwğğa sadece 7 güncük. Belkide yapmam bilmiyorum ama müko pislikler var aklımda...
Ah birde yorum yapsanız...Nefes ve Tahir ayrılmalı mı?
-
~~KalpSızım11~~YAZAR
"Turgay bey, Nefes hanım.."
"Ne Nefes hanım?! Neyi var Nefesin?! Söylesene!"
"H-ha-mile. 1 aylık."
"Ne?! Hamile mi?! O adamdan! Benim karım o adamın koynuna girdi öyle mi?!" Turgay sinirinden ve hırsından göz yaşları dökmeye başladı. Karısı düşmanının koynuna girmişti. Bu affedilemezdi.
"Allah Kahretsin! Her neyse plana devam! Mustafa bende!"
"Peki."
NEFES
"Tahir doktor niye gelmedi?"
"Bilmiyorum ki Nefesim."
Doktor güleryüzüyle içeriye girdi, "Nefes hanım, Tahir bey... 1 aydır aranızda küçük biri varmış. Kendisini şimdi belli etmiş." Doktorun kelimelerinden sonra afalladım. Ne demek bu? Hamile miyim? Anne mi oluyorum? Erken değil mi? Ne? Anne mi olacağım? Tahir de baba mı? 1 ay önce? Anlamadım. Ne?
"Ne? Ben şimdi b-baba mı olacağım?" Doktor kafa sallayınca Tahir bana sarıldı. Boyun girintimi koklayarak öptü. "Teşekkür ederim Nefes. Teşekkür ederim." Gülümsedim. Gözlerim dolmuştu. Elim karnımda dolu gözlerle doktorun bir şey demesini bekliyordum. "Ben acil servis doktoruyum. Sizi kadın doğum uzmanı Dr. Alanur hanıma yönlendiricem."
"Peki."
"Hoş geldiniz. Ben Alanur Astepe Bundan sonra sizinleyiz. Şöyle oturun." Doktor hanımın gösterdiği yere oturduk. "Önce sorular sormam gerek. İlk hamileliğin mi? Sanırım evet?"
"Hıhı. İlk hamileliğim."
"Evli misiniz?" Ne alaka ya ? "Yaşınız daha küçük o yüzden soruyorum."
"Evet"
"Güzel. Şimdi şuraya yatıp karnını açar mısın Nefes?" Kafamı salladım ve yatıp karnımı açtım. Jel sürdü ve ultrasonu karnımda gezdirdi. Küçücük bir şey vardı ultrasonda. "Şu an küçücük." Gülümsedim. İçimde Tahirden bir parça taşımak çok güzeldi.
--
"Hoşgeldunuz Nefes kuzum neyin varmış?" dedi Asiye abla meraklı şekilde. "İçeriye geçelim anlatırız abla." İçeriye geçtiğimizde herkes bana ne olduğunu soruyordu. Tahir'e baktığımda bir bakış attı. O anki bütün sakinliğimle "Hamileyim." Dedim. Herkes bana baktı. Sadece baktı. Kendini ilk toparlayan Gamze oldu. "B-ben Teyze? Teyze mi olucam?" Olumlu anlamda kafamı salladım.
Kocaman bir sevinmenin ardından yemek yemiştik. Asiye abla 6,5 aylık hamileydi zaten. Evde iki tane hamile vardı artık.
Nasıl olmuştu? Ben Tahir'e nasıl aşık olmuştum? İlk geldiğini gün, Turgay'ın bende fiziksel olarak açtığı yaranın günü. Tahir neden bana sahip çıktı? Şu anda yanımda annem ve babam olsa ne olurdu ki? Beni sevseler, önemseseler... Şu ana kadar kimse benimle ilgilenmedi. Ben kendime ve kardeşime baktım. Ben Kaleliler ile tanışana kadar sevilmiyordum ki.
Karşımda Turgayı görünce gözlerimi art arta kırpıştırdım. Elinde bir bebek vardı, kız bebek. Onu götürüyordu.
"Kızına elveda demelisin karıcım. Tahir beni görmüyor. Onu sizden alacağım."
"Alacağım. Mutlu olmayacaksın."
Ağladığımın farkına vardığımda Turgay kapının önündeydi. "DUR! BIRAK KIZIMI! BIRAK! TURGAY BIRAK!" Bir anda bağırmaya başlayınca herkes bana döndü. Nasıl görmüyorlar ya? Nasıl? Götürüyor bebeğimi. "Abla sakin ol Turgay falan yok."
Kendime geldiğimde Tahirin kolları beni kenetlemişti ve herkesin gözü üstümdeydi. Kapıya baktığımda kimse yoktu. Hemen kalkıp Yatak odamıza gittim. Yalnız kalmaya ihtiyacım vardı.
Biraz sonra kapı tıklandı ve içeriye Tahir olduğunu tahmin ettiğim birisi geldi. "Tahir gider misin?
"Abla benim." Gamzenin geldiğini görünce göz yaşımı sildim. "Ne oldu?""Asıl sana ne oldu? Bir anda Turgay'ı gördüğünü söyleyince..."kapının aralık olduğunu fark etmeden konuştum.
"Biz hiç sevilmedik di mi Gamze? Ne annem ne babam sevdi beni. Turgay sevdiğini söyledi, benim için öleceğini söyledi ama o kendi için beni öldürdü. Hala izlerini taşıyorum. Ama Tahir geldiğinde her şeyi unuttum. Ben ben nasıl bir insanım? Ben hemen nasıl aşık olabildim. Pişman değilim ama bilmiyorum Gamze. Korkuyorum. Tahirin ve ailesinin sevgisini boşa çıkarmaktan korkuyorum. Beni bu zamana kadar kimse sevmedi. Korkuyorum." Gamze ağlayarak bana sarıldı.
"Abla.. Biz birbirimize hep yettik. Ama şimdi kocaman bir aileyiz. İki yeni üyede yolda. Biri Asiyenin diğeri senin karnında. Artık Allah'ın izniyle çok mutlu olacağız. Ne annem ne babam ne de Turgay bizi üzemeyecek. Ben Muratla eveleneceğim. Sizin bebeğiniz büyüyecek. Kısaca güzel şeyler bizim tarafta artık."
"Güzel şeyler hep bizim tarafta."
Çamşuyu çayday
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Sızım | NefTah
Teen Fiction16 yaşında zorla evlendirilip, 18 yaşına kadar okula gittiği her gün dayak yiyen kızın hikayesi Tahir'i görünce değişecek mi? Kardeşiyle verdiği mücadele zaferle sonuçlanacak mı? - - Tüm hakları saklıdır. -CereenAstepe