Huhuuuu ben geldiiim
Sofrayı toparladıktan sonra beraber oturup sohpet ediyorduk. "Ben gideyim. Lil beni özlemiştir." Dedi Hazan. Git git bir daha da gelme. "Lil kim?" Tahir! Sıçıcam ağzına sana ne. "Atım. At binmekte üstüme tanımam."
"Kaç yaşından beri yapıyorsun?"
"15. 5 yıldır yapıyorum."
"6 yaşından beri yapıyorum bende. Hadi gel biraz yarışalım."
"Hamilesin? Hamilesin diye acıyacağımı zannedeceksen zannetme."
"Yook ne zannedicem hadi yürü."
Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete. Kazam mübarek olsun.
-
Yapılan yarış sonucu Hazan salağını yenmiştim. Ama nasıl mutluyum... Yüzü mosmor olmuş biçimde bana bakıyordu. Gülümsedim ve elimi salladım. Tahir kolumdan tutup beni evin içine aldı ve duvara yapıştırdı. Ellerini kalçamda gezdirmeye başladı. "Sen ne güzel yarıştın öyle hı? Göz kırpmalar falan." dudaklarını boynuma değdirince içim bi hoş oldu. Elimi saçlarına götürdüm ve bacaklarımı beline doladım. "Nefes.. Sana geberiyorum.""Bende Tahir bende." Dudaklarımızı birleştiren taraf ben oldum. Tabi bunları yaparken Hazanın bizi izlediğini bilmiyorduk.
"Öhm. Pardon." Tahirin kucağından inip Hazana döndüm.
"Noldu? Rahatsız ettin de."
"Ben mi? Evin girişinde sevişiyorsunuz Nefes! Odanız yok mu! Hamile hamile bir de."
"Ne diyorsun ya sen açık olsana?" Yenilmek kafa yapmış buna.
"Çekil diyorum çekil!" Yanımdan geçti ve Tahirin önünde durdu.
"Ah çok pardon Tahir. Pardon hödük." Dedi ve kıkırdadı. Hey hödük benim lafım!
"Önemli değil at ağızlı hanım efendi şimdi bana dokunmadan geçin." Aslan kocam be! Hazan uzaklaşınca kahkaha attım ve Tahirin dudaklarına yapıştım.
"Seni seviyoruz babası!"
"Bende sizi" Tişörtümü açtı ve karnıma öpücük kondurdu. "Anneyi üzmek yok." Dedi fısıltıyla. Kıkırdadım. "Çok anladı ya." Dememle sancı girmesi bir oldu. Gözlerimi yumdum sıkıca. İnilti kaçmış ağzımdan. Tahirden destek aldım, "Nefes'im iyi misin? Hı? Hadi gel hastaneye gidelim." Kafamı salladım. "Yok iyiyim."
Akşam yemeğinin ortasında alacaklı gibi çalındı kapı. Herkes Turgay zannetti haliyle. Dışarıya çıktığımızda babamdan yaşlı bir adam, "HAZAN NEREDE! HAZAAAN!" Diye bağırındı. "B-baba. Ne işin var burada?" Hazan saçlarından sürüklenmeye başlayınca ben müdahale ettim. Nasıl yapardı böyle şeyi! "Bıraksana kızı adi!" Adam beni ittirince sendeledim. "LAN!" Tahir beni tuttu. Adam Hazanı zorla arabaya bindirdi. Yangazlar peşnden gittiler. Tahirde gidecekti. Gözümün kararmaya başlamasıyla Tahire sıkıcı tutundum. "T-tahir dur. Dur gitme." En son gördüğüm Tahirin arabaya binip gitmesi ve bacağımın arasındaki kandı. Bebeğim gidemezdi değil mi?
**
Tahir dikiz aynasından Nefesin bembeyaz pantolonunun kan içinde yere yığıldığını görünce geri döndü Nefes'ine. "Nefes, Nefes'im... Aç gözünü.. Bebeğimize de bir şey olmayacak sanada. Nolur uyan...
Nefes
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Sızım | NefTah
Teen Fiction16 yaşında zorla evlendirilip, 18 yaşına kadar okula gittiği her gün dayak yiyen kızın hikayesi Tahir'i görünce değişecek mi? Kardeşiyle verdiği mücadele zaferle sonuçlanacak mı? - - Tüm hakları saklıdır. -CereenAstepe