Merhabalar
Rezillik Felaket! Herkesin gözü önünde sırtıma güneş kremi sürmek nedir ya?! Kaç saattir odamdayım onu bile bilmiyorum. Utancımdan ölücem ya.
"Gamze sırıtma!"
"Dudağından da öptü dimi?"
Ay bir de o var!
"Ya sus!"
"Peki. E ben aşağıya ineyim. Acıktım."
Gözlerimi devirdim ve Gamzenin inmesini izledim. Ya of ama ya! Kısa bir süre sonra Tahir içeriye DAN diye girdi. Öküz.
"Öküz!"
"Yavas!"
"Ya Tahir sen mal mısın?! Ya neler yaptın öyle ya?! Utancımdan geberiyorum."
"Görüyorum zaten."
"Ya ama Tahir..."
"Tamam Nefesim tamam. Hadi gel aşağıya."
"Yok olmaz.. Saniye anneden utanırım."
"Nefeees."
"Öf tamam."
Güldü ve elimi tuttu beraber aşağıya indik. Beraber yemek masasına oturduk ve yemeğe başladık. Kapı çalınca Asiye abla kalkıp kapıyı açtı.
"N-Nefes, Ga-gamze." Bize seslenince kalkıp gittik. Annem ve babam..
"Ne işiniz var burada?"
"Nefes hadi annecim gel gidelim ha?"
"Pardon? Anlayamadım? Sen benim annem değilsin! Benim bizim annemiz içerde anladın mı?! Abimiz de hem babamız hem abimiz! Sevdiklerimiz ve ablamız yanımızda! Pardon siz kimsiniz?"
Tahirin ve diğer kalelilerin etkilenmiş bakışlarıyla iyice yükseldim.
"Sevdiğin ha Nefes?"
Arkadan Turgay gelince ister istemez geri geldim.
"Evet Sevdiğim!"
"Ama kocan değil olmadı, olmayacak!"
"Bak onu yanlış dedun!"
Tahirin damarına bastı salak. Elimi tuttu ve arabaya bindirdi. Hızlıca bir eve doğru sürdü.
"Neresi burası?"
"NEFES İN!"
"t-tamam bağırma."
Kemerimi çıkardım ve arabadan inip eve girdim. Tahirde kapıyı çarpıp eve girdi ve duvarı yumruklamaya başladı. Gidip kolunu tuttum ve dudaklarıma götürdüm.
"Tahir yapma..."
"Nefes evlenelim mi?"
"Ne?"
"Dedi ya.. Kocan olmadı olmayacak diye hadi evlenelim."
"Ha ona inat evlenicez yani?"
"Nefes ben onu mu dedim?"
"Ya ne dedin! Eğer sen benimle ona inat evlenmek istiyorsan evlenme! Hiç evlenme!"
Diye bağırarak yukarıya çıktım. Tek tek odalara baktım ve yatak olan yere girip kapıyı kapattım ve yatağa uzanıp ağlamaya başladım.
Beni sevdiği için değil hırsından evlenmek istiyor yani öyle mi? Basbayağı öyle! Benim kalbim annesinin porselen tabağı mı ya?! Kapı çalınca ağlamam şiddetlendi fakat sessizce. Benden ses gelmeyince içeriye geldi ve baş ucuma oturdu. Saçlarımı okşadı.
"Öyle demek istemedim Nefes. Gerçekten. Ben, ben seni çok seviyorum. Gözlerini, saçlarını,kokunu, her şeyini. Seviyorum be kızım. Etme artık."
Kızaran burnum ve gözlerim ile doğrulup Tahire baktım.
"Gerçekten mi?"
"Gerçekten tabi ya!" Sıkıca sarıldım.
"Evlenelim."
"Ne?"
"Evlenelim."
Gülümsedi ve yaklaştı. Usulca kapattı gözlerini. O sıcacık ve kiraz rengi dudaklarını benim dudaklarıma değdirdi yavaşça. Ne zaman kapattığımı bilmediğim gözlerimi açtım, açmaya çalıştım ve karşılık verdim. Elini boynuma götürdü. Oradan da askılı bluzuma. Askısını yavaşça indirdi.
Yıllarca kendimi bir adamdan korudum ben. Şimdi ise başka bir adamın olmak için can atıyorum.
Dudaklarını dudaklarımdan çekip boynuma değdirmeye başladı. Her zerresini hissetmeye çalışıyordum. Ellerimi ensesine ve saçlarına götürüp okşadım. İçimdeki his, tarif edilemezdi... Eli yavaşça sütyenimin kopçasına gitti ve açtı.
Onu hissediyordum, onun oluyordum. Erkendi, gençtik, evlenmemiştik, günahtı. Ama ben onun olmuştum. Rüya gibiydi, her şey.
Yıllar sonra bu andan nefret edebilceğim aklımın ucumdan geçmezdi. Yıllar sonra Mimar olacağım aklımın ucumdan geçmezdi...
-
SabahGözlerimi açtığımda Tahirin göğsündeydim ve üzerimizde Bembeyaz çarşaf vardı. Birbirimizin olduğumuzun kanıtı gibi..
Yavaşça kalkıp giyindim ve aşağıya indim. Kahvaltı hazırladım ve yukarıya çıkıp Tahiri uyandıracaktım ki uyanıktı.
"Aa Tahir?"
"Nefes hazırlan sevgilim."
"Anlamadım?"
"Ali geri zekalısı nikah gününü bugüne almış 2 saate evleniyoruz bırak hazırladıklarını topla hadi!"
"Ne?!"
"Ya hadi nikahtan sonra düğünde yaparız."
32 diş sırıtıp aşağıya indim ve her şeyi toparladım.
"Hadi gidip evlenelim!" Çok mutluydum çok!
Arabaya bindik ve Nikah dairesine geldik. Asiye ablalarda gelmişti. Hemen hazırlanmak için içeriye girdik. Sade beyaz elbiseyi giydim ve hemen saçım yapıldı. Ay resmen evleniyorum ya?!
Nikah masasına geldik ve oturduk. Sorular soruldu evetler denildi. Alelacele evlenmiştim resmen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Sızım | NefTah
Teen Fiction16 yaşında zorla evlendirilip, 18 yaşına kadar okula gittiği her gün dayak yiyen kızın hikayesi Tahir'i görünce değişecek mi? Kardeşiyle verdiği mücadele zaferle sonuçlanacak mı? - - Tüm hakları saklıdır. -CereenAstepe