Ks-4

2.3K 156 33
                                    

Hayat nası gidiy?

Hikaye nası gidiy? Halvet etiketinde 1. Olmak¿ slslskskdk

Ve 98 ile takdir alıp okul birinciliğini 1 puanla kaçırmak. Sevineyim mi üzüleyim mi ağlayıp linç mi edileyim yoksa prim için irem ve ulaşı mı etiketleyeyim😂😂

Sabah ciğerlerime dolan o eşsiz kokuyla açtım gözlerimi. Yanıma baktığımda Tahir vardı. Gülümseyip yavaşça kalktım.

"keşke... Keşke 16 yaşında tanısaydım ben seni, belki o zaman imkansız olmazdık. Belki o zaman sen beni severdin. Belki o zaman sevdamız doğru olurdu. Ama değil."

Diyerek yavaşça kalktım. Odadan çıktım ve kendi odama geldim. Yatağa yatarken Gamze uyandı.

"Aa hayırdır? Nerden geliyorsun?"

"Tuvaletten."

"Ha tamam. Daha erken, biraz daha uyu. Yorgunsun"

"Tamam ablacım sen beni düşünme."

Diyerek gözlerimi kapattım.

1 saat sonra

Yazar

Nefes derin bir uykuya dalmıştı. Aşağıda ise tatlı kahvaltı telaşı vardı. Tahir ise Nefesin dediklerini düşünüyordu. Kalkıp gitmesin diye uyku taklidi yaparken daha çok canı acımıştı Tahirin. Sevdiği kadının kendini enkaz görmesi onu üzmüştü.

"Gamze, Nefesi kaldır hadi kuzum."

Gamze başıyla onayladı. Tam kalkacakken Tahir durdurdu onu.

"Ben kaldırırım."

"Uuu e iyi tamam."

Tahir yengesini umursamadan yukarıya çıktı ve odaya girdi. Masumca uyuyordu Nefes'i. Yanına gidip saçlarını okşadı.

"Nefes... Nefes... Hadi kalk. Nefes'im"

Duymaması için dua etti. Ama belkide Nefesin duyacağı tutmuştur kim bilir? Nefes ilk baş uyanmamış gibi yaptı.

"Nefes, haydi kalk."

Nefes yapma olarak gözlerini ovuşturdu.

"Tamam, kalktım."

Diyerek esnedi.

"Ee ben aşağıdayım."

Diyerek çıktı odadan Tahir. Nefes ise üstünü değiştirip yüzünü yıkadı ve indi aşağıya.

"Ya keşke daha erken uyandırsaydınız yardım ederdim."

"Daha çok hazırlarız ablam. Geç otur."

Nefes sıcacık gülümsedi ve oturdu. Tahirde Nefesin karşısına.

Nefes 18 yıldır ilk defa onu seven, ailesi olarak gördüğü kişilerle gülerek, eğlenerek kahvaltı yapıyordu aynı şekilde Gamze'de.

"Ee, sizi okula tekrar yazdırmamız lazım biliyorsunuz dimi?"

Nefes hemen lafa atıldı,

"Ee gerek yok. Yani ben istemiyorum. Gamzeyi Tahiri Muratı bilmem ama ben istemiyorum Mustafa abi."

"Sebep?"

"Biz size daha fazla yük olmayalım. Ben çalışır Gamzeyle ikimize ev tutarım."

Saniye rahat duramadı ve konuştu,

"Heh, ne güzel karar. Aferin Nefes."

"Ana! Nefes saçmalama!"

Diye kükredi Tahir.

Kalp Sızım | NefTahHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin