Merhabalar sizden bir şey rica edeceğim.
Bilenler biliyor yakında Ay ışığını final yapacağım ve bu kitaba daha çok ağırlık vereceğim.
Ama buraya ağırlık verebilmem için vote ve yorum sayısının fazla olması gerek ki motive olayım.
Kısacası kitabımı önerebilir misiniz?
Yapanlara da yapmayanlarada teşekkürler😍
"Nefes.. Ben hissediyorum."
"N,neyi?"
"Biz seninle evleneneceğiz, çocuklarımız olacak bir sürü, evimizin her zerresini kendimiz hazırlayacağız."
"tahir olmaz... Yani dedim ya imkansızız. Yapamayız."
"Neden Ne-"
Kapının çalınmasıyla Tahirin konuşması yarım kalmıştı. Beraber kapıya gidip açtık. Çıkmış..
"Nefes... Karım.."
"SEN BENİM NEFESİME KARIM DİYEMEZSİN!"
"Tahir sakin."
Arkadan babam ve annemin gelmesiyle acımıştım onlara.
"Ya sen nasıl bir orospuymuşsun? Bende seni o kadar yetiştirdim. Kaç kere yattın bu adamın altına?"
Gözlerimden akan yaşlara engel olamıyordum artık.
"Ben sen değilim anne."
"SEN ANNENLE NASIL BÖYLE KONUŞURSUN?!"
Babam tam elini kaldırmıştı ki Tahir babamın elini tuttu.
"Orda durucaksın işte Haluk Zorlu!"
Turgay Tahirin koluna hafifçe vurunca istemsizce korktum.
"Sen hayırdır?"
"Ula dur! Sana da gelicem. Bu kıza çektirdiklerini ödeticem sana!"
"SANANE LAN BENİM KARIMDAN İSTERSEM DÖVERİM İSTERSEM SEVERİM SANANE?"
-diziden aldım-
"Bİ ŞEREFSİZ Bİ KADININ HAYATINI KARARTACAK ADAMIN DİYEN ADAMDA BUNA SESSİZ KALACAK HE Mİ?! SİKERİM ÖYLE HAYATI!"
Ben Tahirin dediklerinin etkisinden çıkamazken tekrar konuştu.
"Bu arada Yaprak Hanım. Bir kadının orospu olması için tanımadığı bilmediği erkeklerle yatması gerekiyor. VE NEFES BENİM EVLENECEĞİM KADIN! Kendinizi anlatmayı kesin ve def olun evimizden!"
"LAN BANA BAK KALELİ!"
Tahir dinlemeden kapıyı kapattı ve beni kolumdan tutarak yukarıya çıkardı. Sarılıp ağlamaya başladım. Ellerini yüzüme yerleştirip göz yaşlarımı sildi.
"D-duydun m-mu? Ha-haklılar."
"Ş ş! Hiç kimse haklı falan değil Nefes!"
"Haklılar işte Tahir haklılar! Benim ait olduğum herhangi bir yer yok ki!"
"Var! Senin ait olduğun yer benim yanım! Benim göğsüm! BENİM KALBİM!"
Yaşlı gözlerle tekrar sığındım göğsüne. Saçlarımı öpüp kokumu içine çekti.
"Ablam biz geldik!"
Aşağıdan Gamzenin sesi gelince ayrılıp aşağıya indim.
"Hoşgeldin ablacım neler yaptınız?"
"Muratla beraber Aylin ve Rabianın yanına gittik onlarda sevgileriyle geldiler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Sızım | NefTah
Teen Fiction16 yaşında zorla evlendirilip, 18 yaşına kadar okula gittiği her gün dayak yiyen kızın hikayesi Tahir'i görünce değişecek mi? Kardeşiyle verdiği mücadele zaferle sonuçlanacak mı? - - Tüm hakları saklıdır. -CereenAstepe