&סומך אליך&

3.2K 137 35
                                    


נקודת מבט טאהיונג;


התעוררתי מחלום בגלל השעון המעורר, שלא הפסיק לקדוח לי בראש,חיביתי אותו קמתי מהמיטה, צחצחתי שניים ואז כמו בכל בוקר הסתכלתי במראה על בטני השמנמנה ונאנחתי.

תמיד הייתה לי הבעיה עם גופי למרות שכולם היו אומרים שאני ניראה כמו מוקסון,לא האמנתי.
אבל כולם אוהבים אותי,שמחים שאני בחברתם אבל אני מסתיר את גופי בכל מצב, אני מפחד מהתגובות של אנשים אליו. אני חסר ביטחון בנוכחות למראה גופי. אני מפחד.

התלבשתי במדי בית ספר
וירדתי לסלון, כמו בכל בוקר ראיתי את הוסוק יושב בטלפון את ג'ימין
מציק לו ואת ג'ין שכמו כל בוקר הכין ארוחת בוקר מפתה
''בוקר טוב'' אמרתי  ''בוקר'' השיב ואמר ''יאלה שב לאכול''
''לא תודה, שומר...''
''תשמור בתחת שלי,ועכשיו שב!'' אמר בקול מצווה
''יואו בסדר בסדר אפשר לחשוב שאני לא יוכל ארוחת בוקר..., מה יקרה..''  ואז הוא דפק את המבט של 'בואו ואני אספר לך מה קורה אם לא אוכלים...'. טוב וזה די שיכנע אותי.

יצאנו אני ג'ימין והוסוק לבית הספר
ג'ין לא יצא יתנו מאחר שכבר למד באוניברסיטה.
נכנסו לשערי בית הספר ופגשתי שם את חברי לשכבה, דברתי איתם עד לצלצול שנשמע והלכתי לכיתה,
אני וג'ימין באותה הכיתה
והוסוק בכיתה אחרת.

השיעור היה משעמם תחת
המורה הזאתי חפרה על עצמה ועל איזה תלמידה היא הייתה, היא סיפרה שהיא בבית הספר, היא למדה על 100 במתמטיקה, טוב את רוסייה.

אחרי זה היה שיעור אנגלית וג'ימין הלך להקבצה שלו,
בואו נעצור כאן ונגיד שאנגלית בחיים לא תהיה שפת האם שלי וגם לא שפת האב שלי ,אני ממש גרוע באנגלית, אבל ברמה שאת השם שלי אני לא יודע לכתוב.

ואז הצלצול הגדול הגיע וזאת הייתה הפסקת האוכל .
בה ישבתי עם חברי לשכבה בקפיטריה וכמובן לא אכלתי כדי להראות 'שמרן' אפילו  שהייתי רעב.

הוסוק ניגש אלי וסיפר לי אל השיעור שלו וכך גם אני הוא צחק כשסיפרתי לו .
הוא סיפר לי אל איזה תלמידה חדשה בכיתה שלהם, הוא ניראה ממש נלהב כשסיפר אליה
יש לי תחושה שהוא נדלק אליה.
ג'ימין הצטרף אלינו גם ,
ושלושתיינו צחקנו על המורה הפוזלת של ג'ימין היא כל כך מפחידה,
''בואנה המורות שלנו מזה יצורות''
אמרתי והם צחקו.
הכל היה מצחיק ויפה  עד ש...
הוא נכנס



מוקף בנות שנמרחות אליו כאילו הם הנוטלה והוא הלחם 'יואו מה נשמע איתן' חשבתי, מקנא.

החיוך הזה שלו החיוך הארנבי הזה שפשוט בא לי לטרוף את הילד הזה, אפילו שהוא 100% לא יודע על קיומי.
כן אני מאוהב בו מאז שעבר לבית הספר שלנו , מאז שרגליו דרכו בקפיטריה.
הוא הילד העשיר של בית ספר, כולם נתפלו אליו בגלל זה, טוב כמעט כולם, חוץ ממני.
בחיים לא דיברנו אפילו שאני מת ליזום  איזה שיחונת.

& Ïm nöt göod ënoügh för yöu &  *vkook*Where stories live. Discover now