&שיקר&

884 69 371
                                    

נקודת מבט ג'אנקוק

''אחוזי הכספים קטנים.
נשאר רק להוציא את האחוזים הכוללים את הסכום הראשוני, ואז נוכל לפתח את האפליקציה''

''אין בעיה. אני אטפל בזה.''

המשכתי ללכת במסדרון הארוך.
אני שונא אותו. כולם תמיד נמצאים בו, דוחפים את האף שלהם לעניינים שלי. כל הזמן מבקשים טובות, ומי אני שאגיד לא?.
אוו כן.. אני הבן של המנהל לכן אני חייב להיות ילד טוב לכלום.

''אוו אדון ג'ון.'' 'אוי אני שונא אותו'
''תוכל לעשות לי טובה יקירי?.''
'''בטח.'' 'שלא.'
''מצויין. תוכל למצוא לי את הטפסים מ-2015. למכירות הרובוטים לברזיל. תמצא את המקור.''
הינהתי ונסתי על נפשי משם.

''אוו אדון ג'ון''
'אוי אני רוצה שם אחר.''
''איך בבית?'' 'מה אכפת לך.'
''בסדר גמור.'' מחייך. אוקי משתדל להזיז את הלסת כדי שיראו את השיניים ובעצם יבצר חיוך.

''מצויין תודיע לאבא שאגיע היום לארוחה.'' 'תחנק מהאוכל אמן' ''אודיע, יום טוב''.

המשכתי במסדרון וסוף סוף דלת המשרד שלי הייתה מול פני,
הייתי כל כך קרוב לידית.
''אדון ג'ון!'' 'אני רוצה הביתהההה'
''מה קרה?'' שאלתי מסתובב
''אחד מהמקררים במזנון לא עובדים, צריך לטפל בהם''
'כמו מה אני ניראה לך?!.'
''אוקי אני אשלך מישהו''
''אבל עכשיו.''
''הסר דאגה כבר מתקשר'' אמרתי והרמתי את הטלפון לאוזן, כאילו מחייג, האיש הבין והלך. הורדתי את הטלפון.

דופק גז לידית, ונועל.
''אמן אמן אמן אמן. יום אחד.
אתם כולכם ביחד עם אבא שלי, תעזבו אותיייי. אני רוצההה הביתההה.אוף אבא מעצבן,קרציה בתחת .לך תעשה את זה תביא את זה לא עשית טוב את זה. אני לעומתך עשיתי ככה וככה, שוויצר.''

הסתובבתי לשולחן העבודה.
''אבא?!!!,א-איזה יופי ל-לראות אותך כ-כאן..'' 'פאק' .

''שוויצר אהה. יפה.. ואני עוד נותן לך לעזוב לגיי שלך. 'התחלנו... שוב'.
תתבייש, כלום אתה לא עושה פה. חסר תועלת, זה מה שאתה, כלום. אני מביא לך חברה שתכניס לך מילארדים ולך אכפת רק מאיזה גיי מסריח. אתה פשוט מוזר. אני מתבייש שיש לי בן כזה.
יש לך מזל שאף אחד לא יודע שאתה גיי, אחרת. לא הייתה פה.''

''אז אני מעדיף שכולם ידעו'' אמרתי בשקט. לפחות ככה לא אצטרך לסבול את הזבל שיוצא מהפה של 'אבא...ש-שלי'. איך שהוא מקלל אותו..אני מתחמם בשניות בגלל זה.

''מה אמרת!?'' סטר לי.
''אתה חושב שזה עדיף?!, שכולם ידעו שאתה פאקינג נמשך לגבר!.
זה נשמע לך הגיוני?!.''

'אני לא נשבר.הוא לא ישבור אותי'

''כן!, אני נמשך לדבר הכי יפה בעולם. ואין לי שום בעיה אם זה שכולם ידעו . וכן אני פאקינג כל כך מאוהב בו!''

& Ïm nöt göod ënoügh för yöu &  *vkook*Where stories live. Discover now