&על תשקר לי&

1.3K 98 12
                                    


נקודת מבט ג'ימין;

כל הדרך חזרה הביתה חשבתי על המשפט של יונגי
''תפסיק להסתכל אלי זה מטריד''

'לא ידעתי שאני כל כך מגעיל אותו'
''ג'ימין, ג'ימין, ג'ימין!!'' הוסוק צעק לי והוציא אותי ממחשבותי ''אהה מהה?'' ''מה יש לך אתה ניראה מבואס'' ''סתם לא חשוב'' ''נו תגיד לי בשביל מה אנחנו חברים?''
''טוב בסדר-בסדר...זה ,זה יונגי'' ''ה-הוא שאמר לך אתה מטריד?'' ''כן''  ''ג'ימין תקשיב הוא לא ניראה לי מקבל פנים יפות כמו שלך''
''הוסוק תפסיק לחפור אם היו לי באמת פנים יפות הוא לא היה חושב שאני מטריד''
''אתה יודע טוב מאוד שאתה משולם ,חמוד ומצחיק ומי שלא טוב לו יום רע לו '' הוסוק אמר וגרם לי לצחקק ''תודה הוסוקי'' ''תמיד בבקשה גי'מיני''.

נכנסו הביתה וראינו את ג'ין כבר בבית ''היי ג'ין'' הוסוק אמר ''היי'' ענה
מה נשמע, אך באוניברסיטה?''
''בסדר'' ענה קצר
''אוקיי מה יש לך?'' שאלתי,

אני מכיר את ג'ין הוא תמיד אוהב לספר אל היום שלו ועל עצמו
''כלום'' שוב פעם ענה קצר...
''נו קדימה תספר תאמין לי זה משחרר'' אמרתי והוסוק קרץ לי
''לא יודע, באמת שלא בא לי, אין לי כוח לדבר על זה''
''בסדר, אבל אם תמשיך להיות דיקי אני יוצאי את זה ממך בכוח''
אמרתי והוא חייך אלי חיוך מאולץ.

''יאללה בואו לאכול, רגע איפה טהיונג? שאל ג'ין ''האמת שהוא הלך להיפגש עם ג'אנקוק ועדיין לא חזר'' אמר הוסוק ''מה?!, למה הוא איתו, אולי הוא עשה לו משהו!''
''ג'ין אל תגזים, הוא רק ילד בן 16'' אמרתי
''ו.. .., הוא עדיין יכול לעשות לו משהו, אני מתקשר אליו עכשיו'' אמר ג'ין בדאגה

נקודת מבט ג'אנקוק;

החלקנו יחד ככה שאני שוכב מעליו והוא מתחתי, 'הלב שלי עוד שנייה קופץ מהתחתונים ויש מצב שלא רק הלב...יקפוץ מהתחתון ..'
הוא הסתכל עלי עמוק בעניי ראיתי את אותו המלאך שוב.

'האמת בזמן אני חושב שאני מתאהב בו,זה מהר  מדי...'
ראיתי אך הוא ניהיה אדום מרוב הבושה, וזה רק הדליק אותי 'ג'אנקוק לנשום רגיל לנשום רגיל'.

היינו כל כך קרובים ל.. ל.. נש.. נשי.. נשיק...

פתאום נשמע מרחבי החדר צלצול טלפון הוא הגיע מכיסו האחורי של טאהיונג, ישר קמתי ממנו כדי שיענה וגם כי זה היה מביך...
'איי זה היה קרוב מדי בשביל להיות טוב'(התכוון לנשיקה) אמרתי לעצמי והוא קם לענות

''הלו ג'ין'' אמר טהיונג 'מי זה ג'ין?' ''כן כן אני אצל ג'אנקוק, כן אני בחיים כמו שאת השומע, הכל טוב''
'מה הג'ין הזה חושב לעצמו,
שאני רוצח?'
''אני מבטיח שאני לא אחזור מאוחר, תפסיק לדאוג''
'נכון ג'ין תפסיק לדאוג לו אני זה שדואג לו ,מי הוא בכלל שידבר כל כך בדאגה על המלאך?' והוא ניתק.
''מי זה ג'ין?'' שאלתי וכיוותי שהוא לא יגיד שהוא בן זוגו או משהו... 'ואוו אני ממש קנאי' .
'' אוו ג'ין היונג, הוא חבר שלי''
'מה זה אמור להביע חבר חבר או חבר חבר, הוא אמר היונג אז בטח שלא. אבל...'

& Ïm nöt göod ënoügh för yöu &  *vkook*Where stories live. Discover now