כמו שיבקשתם.בונוס.
איך התגעגעתי לסיפור 🥀...
לכתוב קצת קיצז' סוף סוף🙈18+☄
תהנוו ^-^
() () () () () () () () () () () () () () () () ()
(חצי שנה אחרי מהפרק האחרון)
''אני מבטיח.'''' אם כך, אתה רשי לנשק את החתן.''
הגבר הדומיננטי הצמיד את מותניו היפות של ארוסו או אפשר לומר כבר אפילו בעלו, עליו. מצמיד את האחר צמוד מתמיד ומתקרב עם ראשו לעבר המטרה, השפתיים המפתות.
הוריד את ראשו מטה כדי להיות בגובה ראשו של האחר, קירב את שפתיו לאוזנו של האחר ולחש לו באוזן,בשקט-בשקט...
בקול עמוק ונואש ''אני הולך לפרק לך את התחת.'' , כמה רומנטי..., הגבר השני בלע את רוקו ופניו האדימו-ולפני שהבין
מה קורה-,פגש בצמד שפתיים מוכרות.אשר נישקו אותו נשיקה עמוקה או חודרנית. נשיקה אשר סימלה שזהו זה. הם אחד של השני, המוות לא יפריד ביניהם,כי הם שיניהם יחיו למעלה בין העננים..בגן העדן..כששניהם מהופנטים אחד מהשני. שפתיהם התעגלו לחיוך אחד ענק של רגע קסום. עד לרגע בוא הצעיר מביניהם החליט לשים סוף למתיקות ולהכניס קצת פלאפל. נשך את שפתו התחתונה של טאהיונג, מסמן לו לפתוח את הפה במהרה לפני שיבלע את כל פיו-או בלי שום רגע נוסף, טורף את כל פיו של האחר. לא משאיר טיפה אחת של חמצן. הכל שייך לו מעכשיו..., מעכשיו ועד לעולם. טאהיונג שלו, אין יותר שום הסחות דעת. הם אחד של השני.
לשונו חקרה את 4 הקירות הפנימיים והאינטימים של האחר, מלקקת או משגעת את הבוגר. כך גם לשונו השובבה שיחקה לה,נעה מצד אחד לצד השני.
רצונו לממש את הרגע המופלא הזה...
רגע שיזכור לכל החיים. רגע חייו... .
וככל שהבינו שאין בהם שום רצון לנתק את שפתיהים,הם רק רצו אחד את השני יותר ויותר. אך האוויר הזה..עצר בעדם...
רק עוד קצת..עוד קצת...עד שהרגישו שאם לא יתנתקו מיד, הם שיניהם יקרסו מחוסר חמצן ביום חתונתם.והם נאלצו להפריד את שפתיהם אחד מין השני, עוצרים את הרגע הקסום שהיה חד פעמי לכל החיים, ומאפשרים לעצמם לחזור לעולם האמיתי. ישר מין כוכבם הפרטי, בוא רק הם אלה שחיים בו.
כוכבם הפרטי בו יש להם את הרגעים הקסומים הללו, שאלה רק הם. לנצח... .
הם חזרו לעולם האמיתי וסוף סוף הצליחו לשמוע את קריאות האנשים שרק גברו מכל רגע נתון. הם חייכו חיוך כובש, כל אחד מהם כבש את ליבו של האחר עם חיוכו הפרטי שלו.
רק חיוך...ושניהים מרגישים אך לא נשאר להם האוויר. שיניהם נופלים אחד מין השני. נופלים מאהבה... .---
הרחבה הייתה מלאה אנשים.
כולם היו שתויים מעל לראש, רוקדים, נהנים ומנותקים מין הראליות. לשכוח שמחר צריך לקום לעבודה, לשכוח ולהירגע. אלכוהול פה אלכוהול שם,
והם כבר כולם בעננים שמחים ומפוזרים.
YOU ARE READING
& Ïm nöt göod ënoügh för yöu & *vkook*
Romance&גמור&💖 מסופר על טאהיונג בן ה-18 שגר אם חבריו הטובים ג'ימין הוסוק וג'ין טאהיונג היה מאוד חברותי, באמת כל מי שהכיר אותו רצה להיות בחברתו. והוא היה יפיוף לא קטן פניו המשורטטות שברו הרבה ללבות אבל אם כל זאת הייתה לו בעיה עם גופו . הוא היה מאוד חס...