עבר בערך חודש מאז נסיון ההתאבדות של טאהיונג.
כל החברים שמרו אותו קרוב אליהם ולא שחררו.
לא היו מסכימים לו לשתות, לא לעשן, וממש לא ללכת למועדונים.
הם החזיקו אותו בשליטה, אומנם היה לו קשה לא לעשן כי כבר התרגל, כמו בשלוש שנים האלה...
ולא היה לו פשוט להיות חברותי.
הוא השתדל לא לפלוט מילים גסות על חבריו, ולא להכעיס אותם.אבל כל זה היה לו קשה מדי.
הוא הפך כבר שונה, ועכשיו להפוך חזרה... אבל הוא בעצם לא הבין משהו, הטאהיונג הזה של מקודם הוא אותו אחד של היום.
הוא חושב שהוא הפך אחר אבל למעשה, רק הוא חושב ככה.
הוא חושב שהוא כבר לא יחזור להיות אותו אחד שכל כך אהבו, אבל הוא גם לא הבין שעדיין אוהבים אותו כמו שהוא.--
ג'ין דפק על דלת חדרו של טאהיונג.
''האוכל מוכן, אתם יכולים לרדת.. ''
''בסדר.''. טאהיונג שישב עם בוגום על מיטתו ענה.בוגום וטאהיונג כל כך התחברו.
טאהיונג לא סיפר לבוגום על המכתב הוא לא רצה שהוא ידע.
הוא יודע היטב שג'אנקוק עוד אולי יחזור.. אבל הוא לא מנע את הצ'אנס שלו עם בוגום, אחרי הכל החיים ממשיכים ואם בסוף ג'אנקוק לא יחזור הוא לפחות לא ישאר לבד.
אלה ישאר עם גבר שאולי יכול להיות תחליף לאחד שהלך לו.
למרות שהוא יודע שלא.הם זוג עכשיו.
הם מתנשקים, מקיימים יחסים והרבה, יוצאים לדייטים ,צוחקים,מתנהגים כמו זוג של ממש, הבעיה שזה רק *כמו*.
טאהיונג אומנם מעריך את בוגום וכן אוהב אותו אבל.. לא.. לא-כמו שאהב את ג'אנקוק.
הוא לא יאהב מישהו אחר כמו שאהב את הגבר שנטש אותו,
נטש במשימה להגן עליו,
כדי שאולי בעתיד הם היו יחד.אבל.. העתיד יקרה?,
הוא יחזור?.ואם כשהוא יחזור... זאת לא תהיה אותה אהבה, מה אז?.
העתיד יכול להיות רחוק.
ויכול להיות לא קיים בכלל.---
שתי הגברים ירדו מטה.
ג'ימין ונאמג'ון ישבו בזמן שג'ין שם להם צלחות עמוסות אוכל, כמו תמיד.
''או בנים.. הנה זה שלכם.. '' , הוא מיהר להשים גם להם.
''תודה'' אמר בוגום בחיוך, וג'ין חייך חיוך מאולץ. לא אהב את בוגום כל כך, הוא ניראה לו גבר לא אחראי ואפילו בוגדני. הוא אמר זאת לטאהיונג אבל לא היה לו משנה מה ג'ין חושב עליו.----
הם אכלו בשקט, מדי פעם מדברים על דברים רנדומלים.
מנסים לשמור על פרופיל נמוך ליד הזוג החדש שאף אחד בשולחן לא באמת אהב...
''תודה'' טאהיונג חייך לבוגום ששם לו חלק מהעוף שלו בצלחת של השני. ''אין בעד מה, תוכל הרבה'' הוא נשק ללחי וגרם לטאהיונג להסמיק מאט. ג'ין גילגל את עיניו,
'יופי ג'אנקוק תראה מה קרה.. ' הוא חשב לעצמו, מעדיף את הקטן פי 100 על הגבר הממזרי.
ובכלל הגבר הקטן חבר שלו אחרי הכל.. העזיבה הפתאומית שלו..
הייתה גם לו קשה.
YOU ARE READING
& Ïm nöt göod ënoügh för yöu & *vkook*
Romansa&גמור&💖 מסופר על טאהיונג בן ה-18 שגר אם חבריו הטובים ג'ימין הוסוק וג'ין טאהיונג היה מאוד חברותי, באמת כל מי שהכיר אותו רצה להיות בחברתו. והוא היה יפיוף לא קטן פניו המשורטטות שברו הרבה ללבות אבל אם כל זאת הייתה לו בעיה עם גופו . הוא היה מאוד חס...