A suli első napja volt, és eleinte kínokkal teli is.
Nyúzottan kikecmeregtem ágyamból és lesétlátam a reggeliző családomhoz-Jó reggelt Mike!-mosolygott rám bíztatóan anyám. Biccentettem, majd leültem az asztalhoz és hozzá láttam reggelimhez-Mi a baj drágám?-rakta kezét vállamra finoman, majd elém rakta az uzsonnás"dobozomat"
-Hagyjad már!-mormogta apám két pirítós megkenése között-Tipikus kamasz!-bele harapott a hangosan ropogó kenyérbe és tekintetét lassan vissza vezette rólam az újságjára.
Amint készen lettem táskámat kezembe véve ki futottam házunkból. Épp időben, pont bekanyorodott az iskola busz, amire kis tétovázás után fel is száltam. Egy üres hely volt csak, egy üres hely.
Vörös haja hullámosan omlott le vállaira, és az ablakon bámult kifelé kék íriszeivel. Új lány, látszik feszengő test tartásán is. Arc szerkezete viszont lazán vizslatta az utat.
A busz elindult és a hirtelen indulástól hátra estem. Sokan kiröhögtek, de egy ember aggódóan vizslatott. Az a lány, Max Mayfield.
Mellé sétáltam és mosolyogva néztem le rá.-Szabad?-utaltam a mellette üres helyre. Bólintott, majd le is ültem-Mike Wheeler!-nyújtottam kezemet. Jobbját enyémre csúztatta, majd határozottan megszorította
-Mad Max!-kuncogta el magát-Vagyis Max Mayfield!-felnevettem, majd elvesztem szemeibe. Kezeink nem váltak el, de tekintetét el emelte. Nem sokat beszéltünk, a buszon legalább is nem, de haza is együdt mentünk és egész nap együdt voltunk.
-Komolyan?-nevette hangosan-Holly egy csigát rakott a nővéred poharába? Már most bírom!-nevetése be lengte az egész utcát, mindent viccessé tett.
-Igen, ha van kedved bemutatom neked! Ha nem lesz oviba!-mosolyogtam a lányra, bár egész nap mosolyogtam.
-Hát...-torpant meg hirtelen-Én itt lakom!-biccentett a háta mögött lévő házra. Az udvaron egy kék sport kocsi állt, azt mondta a bátyjáé.
-Szia Max!-intettem, készültem haza indulni, de lábam nem vitt semerre sem-Akkor holnap!-két lépést tettem haza felé, de a lány utánam kiabált
-Szia Mike!-intett, majd besétált a házba. Percekig álltam a járdán és néztem a helyet ahol állt.
Egy furcsa érzés kerített hatalmába, mint ahogy ezen a napon többször is.
Azt hiszem szerelmes lettem Max Mayfieldbe.
YOU ARE READING
You are my...
FanfictionEbben a könyvben shippek(IT-es és egyéb karakterek/színészek külön) szerepelnek; ,,novella"formályában. Akinek van ötlete, mik legyenek az jelezze felém, köszönöm!👌😂