(1)

3.3K 161 425
                                    

Kumandayı fırlatıp bir küfür savurdum ve belinde sadece havluyla içeri giren benden ne yazık ki oldukça uzun olan arkadaşıma baktım."Sanırım yine tuttuğun takım kaybetti ha?"Keyifli sesi daha da sinirimi bozarken ayaklandım ve burnuma dolan kokuyla ona doğru döndüm."Sen kullandığın şampuanı mı değiştirdin?"

Elini nemli saçlarına atıp karıştırdı ve gülümsedi,nedense güzel yüzüne yumruk atmak istemiştim."Ne kadar şanslıyım ki bu kadar dikkatli bir arkadaşım var,ajan Tommo,ne yazık ki değiştirmek zorunda kaldım markette her zaman kullandığımdan bulamamıştım"

Kafamı sallayıp mutfağa ilerledim ve buzdolabını açıp içinden tost ekmeği paketini aldım."Harreh tost ister misin?"Çıplak ayaklarıyla oldukça ses çıkararak içeri girdi ve girmesiyle yerdeki poşetlere takılıp yere kapaklanması bir oldu.Tam kahkaha atmak için ağzımı açmıştım ki düştüğü için belinden kayan havlusuyla ağzım yerine gözlerimi açtım.

Tam anlamıyla karşımda çırılçıplak duruyordu.

Öksürünce bakışlarımı zar zor tost paketine yönlendirdim."Biliyorum dostum manzara güzel ama keşke kalkmama yardım etseydin,hiç fena olmazdı ya"Hala havluyu yerden kaldırmadığı için ona bakmamaya çalışarak yanından geçip tost makinesinin fişini taktım."Louis yedi yaşından beri arkadaşız,görmediğin şey değil"Kaşlarımı çatıp onu duymamazdan gelmeye karar verdiğimde kolumdan tutup kendine doğru çevirmesiyle neye uğradığımı şaşırdım."Sakin ol sadece bende tost istediğimi söyleyecektim"

Kafamı sallayarak onu onayladım ve tekrardan makineye doğru dönerek paketten bir ekmek daha çıkardım,yan gözle ona baktığımda yerdeki havluyu kaldırmadan mutfaktan çıktığını görünce gözlerimi devirdim.Eğilip yerden havluyu kaldırırken mutfak kapısından içeriye başını uzattı ve sinsi sinsi sırıttı."İtiraf et manzara hoşuna gitti değil mi"

Havluyu üstüne fırlatıp bağırdım."Siktir git Harold!"

Kahkaha atıp koşarak uzaklaştı ve ne yazık ki saniyeler içinde geri geldi,neden sadece gidip üstünü giyinmiyordu ki?"Bak havluyu belime geri sardım,artık utanmana gerek yok"Göz kırpınca ona orta parmak çektim.

"Kadınların senin için çıldırmasını böyle mi sağlıyorsun,belinden havluyu düşürerek?"Yarım ağız gülerek sepetin içindeki kıpkırmızı elmayı aldı ve kocaman ısırdıktan sonra çiğnemeye devam ederken eğilip kulağıma doğru fısıldadı.

"Yoksa sende mi çıldırdın?"

*

Zayn bardakları hızla tezgaha bırakıp büyük bir nefes verdi."Bugün gerçekten çok yorucu,sigara molası bile veremedik,delirmek üzereyim"Neredeyse her gün burada olan tanıdık müşteri bana el sallayınca gülümseyerek karşılık verdim ve Zayn'e döndüm."Ve buna rağmen hak ettiğimiz maaşı almıyor oluşumuz çok acınası"

Kafenin kapısının açıldığına dair zil sesi geldiğinde gördüğüm kişiyle sırıtarak Zayn'in omzuna vurdum."Artık moralin yerine gelebilir Zaynie,Bay Payne burada"Telaşla arkasına döndü ve ne yapacağını bilemez gibi etrafına bakındı."Louis nasıl görünüyorum?"Gülmemek için kendi içimde büyük bir savaş verirken elime tepsiyi aldım."Çok salak gibi görünüyorsun,şimdi senin sayende tekrar neden bu kadar salak biriyle arkadaşlık kurduğumu sorgulamaya başladım"

Bana vurmak için hamle yaptığında duyduğu sesle taş kesildi.Tam zamanında!"Merhaba çocuklar,bugün baya yoğunsunuz sanırım"Elimdeki tepsiyi yavaş yavaş silerken aşırı eğleniyordum."Evet Bay Payne cidden öyleyiz,yorgunluktan moralimiz çok bozuldu ama Zayn'in moralinin geri geldiğine emin olabilirim"

Zayn bana alttan tekme attığımda sessizce tısladım."Bana Bay Payne demenize gerek yok,Liam diyebilirsiniz,sonuçta çok uzun zamandır buranın müşterisiyim,öyle değil mi Zayn?"

Zayn kıpkırmızı olmuş suratıyla onu onaylarken tabağa koydu limonlu keki ve sütlü çayı ona servis etti.Onun hareketlerini izlerken Liam'a döndüm."Evet o kadar uzun süredir geliyorsunuz ki Zayn ne yediğiniz ve ne içtiğinize kadar her şeyi biliyor,o kadar şanslınız ki artık sipariş için kendinizi yormanıza gerek yok,Zayn'e minnettar olmalısınız"

Liam limonlu kekten bir parça alıp keyifle mırıldandığında tekrar lafa başladım."Çok güzel değil mi,çünkü Zayn yapıyor"

Liam samimi bir şekilde Zayn'e bakarken Zayn kolumdan tutup beni büyük mutfağa sürükledi ve bağırdı."Tanrım beni utandırmaktan vazgeçer misin,Zayn sizi çok beğeniyor demediğin kaldı"Ellerimi önlüğümün ceplerine sokup tezgaha yaslandım."Bence artık dememe gerek kalmamıştır,anlamadıysa salaktır"

Zayn'in gözleri dolmaya başlarken üstündeki önlüğü parçalarcasına çıkardı."Louis adam saygın ve oldukça zengin bir iş adamı,ben ise sokak kenarındaki bir kafede çalışan öylesine bir çocuğum bana mı bakacak,hem cinsel yönelimini bile bilmiyoruz"Ona yaklaşıp parmak uçlarımda yükselip gözünden akan yaşı sildim.

"Dostum aşkın maddi konularla hiç ilgisi yok,ayrıca sana nasıl baktığını görseydin bence cinsel yönelimi hakkında oldukça bilgi sahibi olurdun"

*

Harry doldurduğu kadehi bana uzatıp şişede kalan şarabı kendi kadehine boşalttı.Dalga geçer gibi masanın üstündekilere bakıp konuştum."Akşam yemeğimize bak,ayak gibi kokan peynirli cips ve kalitesiz şarap,cidden çok tatmin edici"

"Şarap bence o kadar da kalitesiz değil,Maria sana en iyisinden veriyorum demişti."Tek kaşımı kaldırıp şarap şişesini elime aldım."Bence verdiği tek şey şarap değildi sanırım"Saçlarını küstahça savurup bana ters ters baktı."Louis akşam yemeğinde bende karnımızı güzelce doyurmak isterdim ama dostum sen bir kafede çalışıyorsun ve bende..."

"Kendinden oldukça yaşlı kadınları tatmin ederek para kazanıyorsun"diyerek onun lafını tamamlamamla kaşlarını çattı."Bu söylediğini duymamış gibi yapacağım çünkü şu an en yakın arkadaşımla kavga etmek için uygun bir zaman değil,sen şu Zayn meselesini anlatsana bana,Bay Payne ile aralarında bir gelişme var mı?"

Konuyu süper hızda değiştirmesine karşın göz devirdim."Zayn bu konuda çok çekingen davranıyor ama Liam için yani Bay Payne için oldukça yoğun hisler beslediğine eminim,adamın cinsel yöneliminden emin değilim diyor sürekli"Harry elini çenesinin altına koyup uykulu bakışlarla beni süzdü."Senin sayende Zayn tanıdığım ilk gay kişi sanırım,yani konuyla ilgili ne diyeceğimi de pek bilemiyorum,dostum ikimiz de heteroyuz Zayn'e nasıl yardımcı olabiliriz sence?"

"Harry şarap beynine çok fazla mı etki yaptı,birisine ilişkiler konusunda yardımcı olmak için cinsel yöneliminin o kişiyle aynı olması gerekmez bence"

Sırtını dikleştirip esnedi ve ellerini masaya koydu."Bir erkeğe hiç o gözle bakmadım sanırım,sen hiç bir erkekle öpüşmenin nasıl olduğunu merak ettin mi?"Sebepsiz yere gerilir gibi olurken bakışlarımı ondan kaçırdım."Hayır...yani bilmiyorum daha önce bu konu hakkında düşünmemiştim"Harry bu akşam çok içmişti,sanırım o yüzden ne konuştuğu hakkında kendinin bile bir fikri yoktu.

Masanın üzerinden bana yaklaşınca geri kaçmak için bir hamlede bulunmayarak ne diyeceğini bekledim.

"Peki şimdi denemek ister misin?"

Best Friend or True Love?(L.S)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin