BÖLÜM 2

264K 9.4K 5.9K
                                    

Medya: SEZEN AKSU - ŞARKI SÖYLEMEK LAZIM

Hayat zorlaşınca
Çıkmaz sokaklarda soluksuz kalınca
Azalınca manadan
Seyyar sevdalarda parçalanınca

Dil yetmeyince
Göz görmeyince
Gönül hissetmeyince
Kırılınca camdan kalp
Dönüp yalnızlığa kitlenince
O zaman şarkı söylemek lazım
Avaz avaz

♥️

instagram: @goncakirrr

Bölümle ilgili alıntıları Wattpad
hesabımda paylaşıyorum: 
Hadadelamor90

Lütfen ekranınızı beyaz kullanınız ve oy vermeyi unutmayınız.

Lütfen ekranınızı beyaz kullanınız ve oy vermeyi unutmayınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli Okumalar 🦋

•••••••••••••

Asya, ertesi sabah erkenden kalkıp yeniden ev bakmaya başladı. Otelden çıkışı 12'deydi ve o saate kadar ev işini halletmesi gerekiyordu.

Bir iki emlakçı daha gezdikten sonra iyice acıktığını hissedince dünkü gittiği kafeye gitti. İçerisi erken olmasına rağmen oldukça kalabalıktı.

Boş masa bulmak umuduyla etrafına bakındı. Yalnızca bir tane masanın boş olduğunu görünce oraya doğru yürümeye başladı. Yürüdüğünde ise arkası dönük bir halde masada oturan adamı görünce hemen tanıdı.

Dün emlakçıda gördüğü mavi gözlü adamdı bu ve tek başına kahvaltı ediyordu. Adamın yanından geçerken ona bakmadan yürümeye devam edip boş masaya oturdu.

Oturduğunda dünkü adam tam karşı çaprazında kalmıştı ve artık yüzleri birbirine dönüktü. Bakışları elinde olmadan adama kayınca adamın da kendine baktığını gördü.

Görmesiyle birlikte bir anda hissettiği panikle bakışlarını kaçırmayı istedi ama bunun ayıp olmak ile çocukça hareket etme davranışı arasında kalınca isteğini, zihninin derinliklerine iterek belli belirsiz bir tebessümle selam verdi. Aynı şekilde karşısındaki adam da tebessüm edip selam verdi ve yeniden kahvaltısına geri döndü.

Mantıklı mı yoksa mantıksız mı hareket etmişti bilmiyordu ama garip bir şekilde adamın selamını geri çevirmemesi hoşuna gitmişti. Genelde markette, mağazada ya da herhangi bir yemek yediği restoranda selamına karşılık alamadığında tıpkı şu anda mutlu olduğu gibi o zamanlarda da bu duruma bozulurdu.

Düşüncelerinden çıkmasına sebep olan hareketliliği hissedince karşısındaki adamdan gözlerini çekti ve gelen garsona baktı. Ardından siparişini verip beklemeye başladı.

EV ARKADAŞIM (Raflarda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin