Obliekam si čierne šaty na hrubších ramienkach v kombinácii s výraznými striebornými náušnicami. Šaty som dostala od Emy na osemnáste narodeniny. To dievča má jednoducho vkus. Robia mi naozaj krásnu postavu. Nechávam si vlasy splynúť na lopatky. Posledný krát sa obzriem v zrkadle a vybieham z izby dole schodmi za mamou.
,,Vyzeráš nádherne dievčatko,'' povie dojato.
,,Ďakujem mami.''
Pristúpi ku mne aby si ma privinula. Takto stojíme niekoľko sekúnd. Potom ma odtiahne, chytí za plecia aby mi mohla vtisnúť bozk na čelo.
,,Určite mi zavolaj keď pôjdeš spať. Veľa nepi, milujem ťa.''
,,Aj ja teba.''
Zo stolíka si beriem kľúče a odchádzam. Cestou sa ešte otočím na mamu aby som jej poslala vzdušný bozk. Na príjazdovej ceste už stojí Emine auto.
,,Páni! Vyzeráš naozaj sexi. Adam bude z teba hotový!'' usmieva sa pritom ako slniečko na hnoji.
,,Ema! Chceš povedať, že Patrik bude zo mňa hotový."
,,Nie, nechcem. Môj brat ťa miluje odkedy si mu vylepila facku u nás na dvore, keď sa ti smial že ti začali rásť prsia," veľavýznamne sa na mňa pozrie. Pri tej spomienke sa obidve dáme do hurónskeho smiechu.Ema vidí svet vlastnými očami. Vidí ho taký aký by chcela aby bol. Aspoň tak mi to pripadá. Ona by mi určite na to povedala, že keby som si z očí dala dole klapky, videla by som ako sa na mňa pozerá. Možno preto si pri rozhovore s ňou strážim výraz tváre. Hlavne ak ide o Adama.
Zastavujeme pred obrovskou vysvietenou chatou. Všade naokolo sú samé autá. Tento rok to vyzerá na poriadnu účasť. Vystúpime, až teraz si všimnem čo má Ema oblečené. Červené mini šaty na tenké ramienka v kombinácii s čiernymi lodičkami. Z čiernej listovej kabelky si vytiahne malé zrkadlo aby si skontrolovala make up, na ústa si nanáša novú vrstvu červeného rúžu. Ako som už raz povedala, Ema má jednoducho vkus. Obídeme chatu aby sme sa dostali k hlavnému vchodu. Z tlmenej hudby sa rázom stáva hlasná vrava miešajúca sa s tónmi melódie.
Chodievam sem každý rok, každý rok to tu vyzerá rovnako. Je to obrovská miestnosť s gaučom v tvare L. Hneď vedľa je vytvorené miesto na parket, v rohu má svoj pult Dj. Na druhej strane miestnosti je obrovská kuchyňa a bar. Chata má dve podlažia. Na druhom poschodí je niekoľko izieb.
Pozriem na Emu, tá už pohľadom sleduje Tobiasa, nášho spolužiaka. Hodí na mňa ospravedlňujúci pohľad a odkráča smerom k nemu. Ich vzťah nikdy nepochopím. Nikdy netvorili pár, no pritom sú stále spolu.
Započúvam sa do zvukov hudby. Dj práve pustil pesničku Bad Karma od Axel Thesleff. Počúvam známu melódiu, moje telo na ňu automaticky reaguje. Niekto ma chytí zozadu za pás a pobozká ma na krk.
,,Ahoj kočka. Vyzeráš nádherne,'' šepká mojim vlasom.
Otočím sa, predo mnou stojí nahodený Patrik. V ruke drží Capitana zmiešaného s colou. Na sebe má bielu polokošeľu a tmavomodré rifle. Cítim ako z neho páchne alkohol. Zaujímalo by ma koľko už stihol vypiť.
,,Ahoj. Ako dlho si tu ?'' nenápadne mapujem situáciu.
,,Asi dve hodiny.'' páni, to už musí byť riadne mimo.
,,Nech sa páči, pitie pre krásnu dámu,'' patrik mi podáva pohár s capitanom a colou.
,,Ďakujem," odpijem si z pohára a pocítim známu chuť.Patrik ma odprevadí ku gauču, kde si sadneme. Dáme sa do reči so spolužiakmi. Sledujem Patrika, má už pekne vypité. Neustále ma chce chytať za prsia, nohy. Na silu mi tíska bozky plné alkoholového dychu. Začínam mať pocit akoby mi niekto uberal kyslík. Vypijem pohár na ex. Pozriem na Patrika, venuje sa telefónu. Niekomu náruživo odpisuje.
,,Patrik, idem na vzduch,'' iba prikývne.
Prejdem na terasu. Zhlboka sa nadýchnem, pokračujem smerom k trávniku a k jazeru. Okolo prebehne Ema s Tobiasom. Tobias si ju prehodil cez plece, teraz ju nesie do chaty. Cestou mi Ema podá svoje pivo a nahlas sa smeje, keď ju Tobias uhryzne do stehna. Blázni, pomyslím si.Pokračujem ďalej k jazeru a myslím na tých dvoch, na to ako sa spolu smejú. Svoj vzťah s Patrikom som považovala za vyrovnaný, bola som zaňho vďačná. Nedokázala som pochopiť kamarátky, ktoré zotrvávajú vo vzťahu, ktorý im nič nedával. Takéto vzťahy som nazývala nekonečnými. Keď som si to uvedomila, zistila som že som pripravená byť s Patrikom. Otočila som na päte aby som sa vrátila do chaty.
YOU ARE READING
Zachráň ma
RomanceAdama nájdem v spálni natiahnutého krížom cez posteľ. Ľahnem si k nemu a hlavu mu položím na hruď. Mám toľko otázok, ale neviem kde začať. Začnem tým čo ma trápi najviac. ,,Budeš ma aj biť?" poviem rozpačito. ,,Nie." odpovie jednoducho. Potom ma c...