0.7

39 19 16
                                    

O günün ardından 2 gün geçmişti. Kendimi zor da olsa toparladım. Odaya giren ve gözüme çarpan gün ışığını saymazsak her şey güzeldi aslında. Uyuyamıyorum amk! Neyse sakinim. Kalktım, rutin işleri hallettim ve telefonumu da alarak odamdan çıktım. Sude mutfakta kahvaltı hazırlıyordu.

"Günaydın."

"Günaydınn. Hadi geç otur çayları da koyup geliyorum."

Masaya baktığımda mükemmel görünüyordu. Hemen masada yerimi aldım.

"Sude bunlar harika görünüyor!"

Çayımı verdi ve kendi çayını da alarak karşıma oturdu.

"Beğenmene sevindim kanka. Sabahın köründe kalkıp bu kahvaltıyı hazırlamak benim için zordu."

İşaret parmağımla onu göstererek;

"Sen? Erkenden kalktın? Hazırlamak için bana kahvaltı?"

"Hıhı."

"Ayy yerim. Ama daha sonra şu an yemek yemem lazım."

***
Kahvaltımızı bitirdikten sonra mutfağı da toparlayıp salona geçtik.

"Ee kanka bugün ne yapalım?"

"Bilmem."

"Evde oturalım?"

"Mükemmel."

Sude kahkaha atıp telefonuna döndü. Ben de telefonumu elime aldım ve instagrama girdim. Gruba 2 gündür uğradığım yoktu.

ismimberenlan: Günaydıdıdıdın.

hayattanbiktimm: Günaydın Beren. Gözlerimiz yollarda kaldı ayol nerdesin kaç gündür xkdkeğddneşdmpeğwwlğmş

ismimberenlan: işlerim vardı valla giremedim kdldkrpfkf

guzelponcik: iş dediği de kendini odaya kapatıp 2 gün bir şey yememek,  odadan çıkmamak ve 7/38 ağlamak.

ismimberenlan: sude senin amq.

hellokizlarbenyusuf: ooo beren naber kanka

ismimberenlan: kanka?

hellokizlarbenyusuf: evet yoksa sen sana kanka değil de başka bir şey dememi mi istiyorsun ;))

ismimberenlan: hayır. sadece beren demen yeterli. kanka ve ya başka bir kelimeyle hitap edecek kadar yakın olduğumuzu ve olacağımızı hiç sanmıyorum.

ismimberenlan çevrimdışı

görüldü • hellokizlarbenyusuf



TATİLE İKİ GÜN VAR ZUABIAAHWPJSĞWNSÜSNX

Tut Elimden || Texting GibimsiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin