eltalált
Első fejezet. A Kezdet.
Tél volt. Hideg, nem utolsó sorban. A fák szokatlan mennyiségű hóval voltak borítva, a vastag réteg gyakorlatilag elhajlította a fák ágait, a szél nem rázta le teljesen a havat, és azonnal felváltotta az új, a város teljes köre ragyogott még az éjszakák alatt is.
Hyungi csak hét volt, Jaesun pedig kilenc. Ugyanabba az iskolába jártak ugyanazon a környéken élve. Minden nap látták egymást, integettek és mosolyogtak egymásnak az anyukáik kezeit fogva. Nem ismerték egymást, nem tudták egymás nevét. Nem volt szükség rá. A gyerekek udvariasak voltak. A gyerekek jók voltak.
Hyungi mindig észrevette, hogy Jaesun mennyivel kissebb volt a legtöbb osztálytársánál, még Hyunginál is, annak ellenére, hogy két osztállyal feljebb volt. Ez volt az egyik oka annak, hogy soha nem érezte megfélemlítve magát a jelenlétében. De sosem tudta összeszedni a bátorságot, hogy megközelítse az alacsonyabb fiút, sosem tudta összeszedni a bátorságot, hogy egyszerűen csak köszönjön, hogy megkérje, hogy legyenek barátok, hogy időt töltsenek együtt, mert magányos volt, és valami azt mondta neki arról, ahogy Jaesun mindig egyedül ült az ebédlőben, lassan bökdösve az ételét, mintha soha sem akarta volna megenni azt, ami a tányérján volt, hogy ő pont annyira magányos volt, mint Hyungi.
Felnőve, Hyungi még mindig Jaesunt nézte, még mindig nem volt elég ereje ahhoz, hogy kihúzza magát a komfortzónájából, hogy megközelítsen valaki olyat, aki könnyen elutasíthatja. Valamiért nehéz volt. Mindketten hazamentek tanítás után és néha, amikor ugyanakkor végeztek, Hyungi mindig hátramaradt, lassabban sétálva, a most már tizennégy éves Jaesunt figyelve, ahogy hazamegy, szorosan könyveket szorítva a mellkasához és a hatalmas nagy hátizsákkal, ami majdnem akkora volt, mint ő, az alakja szinte törékeny. A szíve mindig gyorsabban dobogott, amikor látta a fiút és ez valamiért megrémísztette, annyira megrémísztette, hogy talán ez volt az egyik oka annak, hogy nem tudta rávenni magát arra, hogy szimplán köszönjön.
Csak teltek és teltek az évek, és Hyungi még mindig Jaesunt figyelte.
YOU ARE READING
between the lines • jikook
Fanfictionamelyben jimin felvesz egy új legjobban fogyó könyvet, amelyet sokáig nem volt hajlandó elolvasni, csak hogy hamarosan rájöjjön, hogy a cselekmény nagyon hasonlít a középiskolai első szerelmi történetére. ~ Ez nem az én történetem, én csupán fordí...