miért
19. fejezet
Hyungi továbbra is minden nap látta Jaesunt, továbbra is voltak közös órái vele, továbbra is hallotta beszélni őt, továbbra is elpróbálta azt a napot a fejében, továbbra is magát hibáztatta mindenért.
Mélyen legbelül tudta, hogy nem csinálta volna másképp, mélyen legbelül elege volt a nézésből. Szeretni akart, szeretve akart lenni, de Jaesun hangja csengett a fejében: "Nincs semmi szeretni való valaki olyanban, aki nem tudja szeretni önmagát." Hyungi szíve dagadt a mellkasában minden egyes alkalommal, amikor emlékezett, hogy mennyire nem tudott semmit Jaesun életéről.
Fájt neki. Úgy fájt neki, ahogy senki másnak, és Hyunginak ötlete sem volt azon kívül, amit azon a napon látott. Semmi több, semmi kevesebb. Ki volt ő, hogy bízzon bene valami olyan szenttel, ha szerelmet vallott anélkül, hogy kezet fogtak volna, anélkül, hogy randiztak volna, anélkül, hogy bármit is csináltak volna, ami meggyőzné Jaesunt, hogy milyen gyönyörű volt Hyungi szemeiben. Nem mutatott meg neki semmit, nem mondott neki semmit, csak kimondta azt az a három szót és nem hibáztatta Jaesunt, hogy nem hitte el. De amit még nem tudott elfogadni, az az volt, amit Jaesun mondott. Mindent meg fog tenni, amit csak tud, hogy elérje, hogy Jaesun szeresse az életét, szeresse önmagát, még ha csak egy kis időre is, csak Hyungi szemein keresztül. Azt akarta, hogy lássa, hogy érezze, hogy tudja.
Azután üzenetet küldött Jaesunnak, nem remélve, hogy kap választ.
Egy héttel később találkoztak. Egy hónappal később Jaesun beleegyezett, hogy elmenjenek együtt moziba. Három hónappal később megosztottak egy szemérmes csókot. Hyunginak pillangók voltak a gyomrában, Jaesun orcái a legmélyebb rózsaszínek volt, ahogy lágyan összefonta az ujjaikat és igénybe vett egy percet, hogy csak nézze, hogyan néztek ki együtt. Felnézett vissza rá, Hyungi lassan megismételte azt, amit olyan régóta meg akart tenni, Jaesun derekát fogva, olyan közel kerülve hozzá, amennyire csak tudott, az ajkait lágyan Jaesunéhoz préselve, a második alkalommal, tudva, hogy nem fogja ellökni.
Egy évvel később szakítottak. Egy évvel később Hyungi nem csókolta azokat az ajkakat, amelyeknek narancs ízük volt, egy évvel később Jaesun szemei nem tükrözték az ő arcát bennük. Egy évvel később mindent elveszített.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jimin szemei olyan gondosan olvastak, az elméje Hyungi és Jaesun nevét automatikusan az övére és Jungkookéra helyettesítette olyan szinten, hogy nem is kellett próbálkoznia. Minden annyira gondosan össze volt adva, Jimin képtelen volt könnyek nélkül olvasni, a történetük, az egész életük a kezében volt. Felfedezett olyan dolgokat, amelyeket nem tudott korábban, de olyan dühös és feldúlt is volt Jungkookra, amiért olyan szent és fontos dolgokat tett egy darab papírra, amit millióan elolvashattak. Olyan szűk volt a mellkasa, alig tudott olvasni, minden sor egyre elviselhetetlenebb volt az előzőnél.
YOU ARE READING
between the lines • jikook
Fanfictionamelyben jimin felvesz egy új legjobban fogyó könyvet, amelyet sokáig nem volt hajlandó elolvasni, csak hogy hamarosan rájöjjön, hogy a cselekmény nagyon hasonlít a középiskolai első szerelmi történetére. ~ Ez nem az én történetem, én csupán fordí...