14

875 133 0
                                    

annyira

12. fejezet

Jaesun beteg volt. Ezt írta Hyunginak az aggódó üzenetek egy teljes kínos spamje után. Minél többet beszélgettek egymással, úgy tűnt, annál kevésbé értette Hyungi, mert Jaesun nem nyílt meg semmi személyes dologgal kapcsolatban. A projekt volt minden, amiről hónapokig beszélgettek, és tényleg olyan érzés volt, mintha ugyanabban a helyzetben lettek volna, mint amikor egyáltalán nem kommunikáltak egymással, csak ezúttal, Hyungi hallhatta Jaesun lágy hangját, elkaphatta a rövid mosolyait és megoszthatott pillanatnyi pillangó érintéseket, amitől hangosabban dübörgött a szíve, mint amit beismert volna. Annyira elképesztően szerelmes volt és annyira kínos volt ez számára, mert olyan régóta tartott már, hogy meg sem tudta különböztetni a saját érzéseit és a vonalat közöttük.

Jaesun nagyon csendes volt, legtöbbször csendben szeretett dolgozni, és Hyungi nem bánta. Természetes volt, mert mindig is úgy volt és mert nem bánta a csendet Jaesunnal. A feje hátuljában azt gondolta, hogy semmit sem bánt volna mindaddig, amíg az Jaesunnal volt, és hamarosan annyira elkezdte karcolni a szívét, hogy minden egyes alkalommal le kellett ráznia, amikor elsöprő szeretetrohamot érzett a fiú iránt.

De valami azt súgta neki, hogy Jaesun nem volt beteg. Valóban alacsonyabb volt, mint a többiek, de szinte minden héten betelefonálni, hogy beteg volt, nem olyasmi volt, aminek sablonnak kellenne lennie, és ha nem valami krónikus volt, csak azt jelenthette, hogy Jaesun hazudott. Senkinek nem volt joga számonkérni őt, legkevésbé Hyunginak. De érdekelte. Talán túlságosan is. Olyan közel éltek egymáshoz, bekopoghatna az ajtón és megkérdezhetné, hogy mi a baj, vagy hogy segíthet-e neki gyógyszert hozni.

Elképesztő mennyiségű bátorságba és habozó percekbe telt az ismerős bordó ajtó előtt állni, mielőtt gyengéden kopogott rajta, nem számítva arra, hogy bárki kinyitja.
De kinyitották, Jaesun kinyitotta.

Fehér pólóban állt ott, valami, amire sosem számított, hogy látni fog a fiún, mivel mindig hosszú ujjút viselt, minden évszakban, még nyáron is. És csak akkor, abban a pillanatban látta Hyungi az okot mögötte és teljesen elborzasztotta.

Hyungi minden erejét felhasználta, amije volt, hogy irányítsa az arckifejezését, megpróbálva mosolyogni, azonnal eltépte a tekintetét Jaesun karjairól, úgy téve, mintha nem látott volna sebeket minden árnyalatban a sötétlilától a sárgáig, nyilvánvalóvá téve, hogy különböző időkből származtak és sosem gyógyultak meg teljesen.

Szerencsére Hyungi elég okos volt ahhoz, hogy vigyen magával egy zacskó narancsot. Tudta, hogy Jaesun szerette őket. Mindig narancs illata volt, mindig volt a hátizsákjában. Olyan volt, mintha csak narancsot evett volna. Hyungi odaadta őket a fiúnak, újra elmosolyodott, majd megfordult és elment. Az ajtó mögötte percekig nem csukódott be, de Hyungi nem tudta rávenni magát, hogy megforduljon és megnézze ő maga. Végül hallotta a zárat és a mosolya elhalványult.

Nem emlékezett rá, hogy hazament, nem emlékezett rá, hogy felment a lépcsőn, nem emlékezett rá, hogy az ágyára zuhant.

Amire emlékezett, az Jaesun arca volt, tele félelemmel, feszülten nézve őt, majdnem pánikolva becsapva az ajtót előtte. Amira emlékezett, azok lila karok voltak. Amire emlékezett, az az volt, ahogy darabokra tört a szíve.

Amire emlékezett, azok a könnyek voltak, ahogy az arcát égették.

Amire emlékezett, azok a könnyek voltak, ahogy az arcát égették

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
between the lines • jikook Onde histórias criam vida. Descubra agora