Welcome to Mars

6 0 0
                                    

Aslında hayır çok ilgimi çekmişti. 

Çok mantıklı komplo teorileriydiler özellikle de kapsüllerde ki ortak yaşam alanlarına pompalanan oksijen kalitesinin iyice düşmesinin ve varlıklı kişilere özel oksijen üretilerek özel yaşam alanlarına pompalanmasının nedenleri üzerine derin tahliller de yapmıştı.

Anlattıkları hoş şeylerdi ama sadece o kadar.

Benim yapılacak bir işim vardı. Ayrıca yine tekrar ediyorum Elona'nın kaçırılmasıyla kalitesi her geçen gün daha da düşen oksijenin ne gibi bir bağlantısı vardı.

Fakat resmi amirim pes etmiyordu.

Öyleyse benim ne düşündüğü mü sordu.

Olayı nasıl çözecek, Linç Günlerini nasıl başlatacaktım

Olduğu söylenen ama benim bir türlü göremediğim mikro kanıt kırıntılarını nasıl bir araya getirerek Yarofewa'yı  bulacaktım. Aslında Yarofewa'yı mantıklı bir şekilde ortaya çıkarmanın bir yolunu bulabilir ve Linç Günlerini başlatabilirdim. Ama ben şu an Yarofewa'yı özellikle bu sırtlanlar  ortada dolaşırken  asla sakladığım şatodan dışarı çıkartmazdım.

O şimdilik İğnecinin gizli şatosundaydı ve tıpkı dünyada ki kızlarım gibi güven içindeydi.

-Beni belki artık modas ıgeçmiş eski filmlerde kalmış polisler gibi görecek olabilirsin ama benim o kanıt kırıntılarıyla uğraşmama gerek yok..Ben geleneksel yöntemleri kullanacağım.

Bu geleneksel yöntemler Petra'nın ilgisini çekmişti.

-Bana şu geleneksel yöntemlerini anlatır mısın ?

Tabi anlatırdım :

"Önce birkaç uyuşturucu satıcısı torbacıyı tartaklayacak ve konuşturacak,daha sonra onun bana adını verdiği torbacı ve dağıtıcıları tartaklayarak isimler alacak ve en sonunda suçlulara yada en azından rehineye ulaşacaktım. Bu işler böyle yürürdü. Kör terörle mücadele ederken yada seri cinayetleri çözerken yada insanlar arasında kolonileşme çalışmaları yapan başka gezegenlerden gelen akıllı canlıları deşifre etme çalışmaları yaparken bilimsel yöntemleri kullanabilirdiniz. Ama bunun gibi adi vakalarda bilim bir işe yaramazdı. Bu gibi durumlarda teknolojinizin ne kadar yüksek olduğu değil yumruğunuzun ne kadar sert olduğu önemlidir.

Bilim çoğu zaman hızlandırır ama bazen de yavaşlatırdı.

Paiseva hayretler içinde kalmış numarası yapıyordu.

-Yani seni iki kere,iki ayrı suçtan tutuklatmam gerekecek..

-Sanırım öyle..

-Eroin kullanmak ve yasak olan yöntemler kullanmak. Y ani yetkiyi şiddet eylemleriyle desteklemek ve kullanmak..


-Evet bayan Paiseva aynen tarif ettiğiniz gibi.

-Şu an için sana ihtiyacım var. Ama Linç Günleri başladıktan sonra seninle bu konuları uzun uzadıya konuşacakmışız gibi geliyor. Seninle biraz daha konuşursam kim bilir daha neler anlatacaksın. Söylediğin her şey aslında itiraf. Bunu neden yapıyorsun?

-Bilmiyorum..Belki de kendi varlğıma tahammül edemiyorum.

-Bu bir yardım çağrısı mı. Üstü kapalı bir şekilde benden sana yardım etmemi mi istiyorsun ?

-Sanırım hayır...hayır.

-Öyleyse ?

-Bunları kiminle çalıştığını görmen için anlatıyorum.Bizim gibi saha da görev yapan polisleri bu sıkıcı akademik kurallarla kısıtlayamazsınız.Terörü benim gibi olanlara bıraksalardı,artık terör kelimesi hafızalardan silinmiş olurdu. Ama bırakmadılar..

Linç Günleri (Bir Mars Polisiyesi) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin