Gayri Resmi amirim anlatmaya devam ediyordu :
"Aslında o kadar çok data vardı ki alt dosyalarda ama ben sana en önemli gördüklerimi söylüyorum not almadan iyice dinle:
Simon Yorke bundan 6 yıl öncesine kadar oksijeni sadece solumak için kullanan birisiymiş o zamanlar bir ilaç firmasında yöneticiymiş. Hangi ilaç firmasının pazarlama başkanıymış tahmin et bakalım"
-Hiçbir fikrim yok..
"Biotech"
-Biotech mi bu isim sanki yabancı değil..
"Tabi ki değil. Biotech iki yıl önce sporculara alt-gen dopingi yaptığı tespit edildiği için kapatılan firma"
-Hatırlıyorum, yanılmıyorsam Dünya gezegeni spor tarihinin en büyük sahtekarlığı olarak geçmişti kayıtlara
"Şimdi sıkı dur ve parçaları birleştirmeye başla,dahası var.Senin Elona Yarofewa'nın ilaç sponsoru hangi firmaymış.."
-Biotech mi ?
"Evet ama nedense 2 yıl önce Biotech kapatılıp sponsorluğunu yaptığı tüm dopingli sporcular 5 yıllığına spordan men edildiğinde nedense onun adı kayıtlara geçmemiş.."
-Tanışıklıkları bundan olabilir. Demek Simon Yorke ona şantaj yapmış.
"Hayır teknik olarak gen nakli konusunda şantaj yapamaz. Çünkü gizli şirket kayıtlarına göre Yarofewa hiçbir zaman alt-gen dopingi yapan ilaçları kullanmamış.Ama Simon Yorke onun New Wave eroin kullandığını biliyordu"
-Ve uyuşturucu kullanan bir sporcunun kullandığı uyuşturucu ne tür olursa olsun müsabakalardan ömür boyu men yiyeceğini de biliyordu.
"Ama öte yandan New Wave eroin kullanan bir performans sanatçısı Eğlence Diyarında da çalışmaz.Neden New wave kullanan sanatçıların Eğlence Diyarında gösteri yapamayacağını da biliyorsundur"
Bunu biliyordum .
"New Wave eroin vücutta güç kaybına neden oluyor ama bazen de çok düşük oranlarda da olsa doping etkisi yapabiliyor ve dahası da var.Bazı adli tıp görevlileri New wave eroin geçici şizofren yaptığından şüpheleniyorlar. Evet ilk kullanımda ölüm oranı o düzeydeki sentetik karışımlı bir uyuşturucu için çok düşük ama yan etkilerinden birisi de bu. O yüzden burada ki sanatçıların new wave'i kullanmaları yasaklanmış olabilir. Ve işte bu yasak yüzünden Elona'ya şantaj yaparak onu kullanmış olabilir"
Sonra konuşmasına ara verdi ve sordu :
Sanırım böyle bir vakayla karşılaşmıştın değil mi ?
-Geçen ay yada ondan önceki ay tam emin değilim işlenmiş bir cinayeti çözdüğümüzde ortaya çıkan durum yüzünden adli tıp artık bu yan etkiye daha emin olarak bakmaya başladı.
"Ne olmuştu ?"
-Adamın teki aniden delirip elindeki içki şişesini duvarda parçaladıktan sonra eline büyük bir cam parçası alarak karısının boğazını kulüplerinden birisindeki Fantezi seks küvetinde bir kulağından öteki kulağına kadar kesmişti. Sonra adamın New Wawe eroin kullandığını anladılar,hatta o salağı kullanarak İğneciye ulaşmayı da denediler ama İğneci çok akıllı birisi. Her neyse bu tezle Simon Yorke'u kaçırma vakasıyla birlikte ve teröristlerle iş çevirdiğini kanıtlayamayız. Kanıtlayamayacağımız gibi Yarofewa'nın tüm Mars kariyerini de lekelemiş oluruz. Simon Yorke gibi güçlü birisi davayı anında gezegenler arası adli bir şova dönüştürebilir. Ama öte yandan onu Linç Günlerini engellemek hatta kulüp sahiplerini boykota teşvik etmekten göz altınaaldırabiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Linç Günleri (Bir Mars Polisiyesi)
Science FictionLİNÇ GÜNLERİ...!! Ruhumuzun uzun susuzluğu, bir yıllık kuraklığımız.. Linç Günleri... BAŞLIYOR !!!