Fakat hayır.
Ben sevgilimi Eğlence Diyarının dışında asla izlememiştim.
Başka havzalarda, başka kapsüllerde onu yakın takibe almamıştım.
Çünkü oralarda onun yanındaydım. Onun sıcak kollarında, bazen de o benim.
Aslında onun dışarıda tehlike içinde olmadığını biliyordum.
Elona'nın dışarıda terörist tehlikesi içinde olmadığını biliyordum. Çünkü Yarofewa ile teröristlerin arasında böyle bir anlaşma vardı. Teröristler onunla sadece Eğlence Diyarında temas kuracaktı.
Yarofewa sorgulama esnasında diğer her şey gibi bunu da saklamıştı ama kusursuz sorgu tekniklerimiz ve ben kendime has yöntemlerim sayesinde kolayca her şeyi öğrenmiştim.
Ben sevgili ritmik kraliçem ile o bizden yardım istediği için değil onun teröristlerle gizli bir anlaşma yaptığını öğrendiğim için tanımıştım. Onun bizden yardım istemek gibi bir niyeti asla olmamıştı.
İyi ki de olmamıştı çünkü o zaman bize ulaşamadan Mars Anti terör birimlerine ulaşmış olurdu. Çünkü var olmayan bir birime nasıl ulaşabilir de yardım isteyebilirdi.
Dünyada görev yapan anti terör birimlerinin tümünü suçlamıyorum sonun da bizim gizli teşkilatımızı da kuranlar o birimlerin liderlerinden bazıları ama şunu söylüyorum: eğer onlardan yardım isteseydi en azından son dünya şampiyonluğu iptal edilir madalyası geri alınır ve daha önceki şampiyonlukları hakkında rakiplerinin menajerleri tarafından ispatı imkansız iddialar ortaya atılır ve kraliçenin tacı lekelenirdi.
Onun tacı tertemizdi.
O gerçekten kendi dalında son yüzyılda gelen en büyük yetenekti. Ama Elona bir yerde büyük bir hata yapmış ve kariyerini, geçmişini zora sokmuştu.
Yarofewa çok genç yaşta ve yeterince tanımadığı birisiyle erken bir evlilik yaparak kariyerini tehlikeye atmıştı. Zaten evli olduğu iki yıllık dönem onun kariyerinin düşüşte olduğu döneme denk gelir. Elona evliliği süresince kocasından defalarca kez dayak yemiş, odaya kilitlenmiş, aç bırakılmış. Hatta bir seferinde ceza olsun diye bir bavulun içinde 48 saat boyunca kapalı tutulmuştu.
Zaten o olay da Elona'nın cesaretlenerek ayrılık kararı almasına neden olmuştu. Ama mahkemeye gidemezdi kocasının bildiği bir sır yüzünden resmi olarak ondan boşanamıyordu.
Ama bir bavulun içinde 48 saat boyunca boyunca aç ve susuz kapalı tutulmak kadının sabrının taşmasına ve ruh dengesinin bozulmasına neden olmuştu.
Yinede başına gelen onca kötü şeye rağmen sevgilim güçlü bir kadındı. Bir işe girişirse tüm olasılıkları hesaplar ve öyle girişirdi.
Kocasından kurtulacaktı ama ondan boşanamazdı çünkü boşanırsa yada ona bağladığı yüklü maaşı keserse kocası bildiği her şeyi basına anlatmakla tehdit ediyordu.
Kocası elim bir kazaya kurban gitmeliydi ama bu öyle bir kaza olmalıydı ki hiçbir şüpheye mahal vermemeliydi. Böyle bir kazayı da birisine ancak teröristler yaptırırdı. Öyle baştan savma bir kazada Elona direk olarak şüpheli konumuna düşerdi. Basın onun başına gelenlerin, kocasından çekitiği eziyetlerin farkındaydı ama ispat edemiyorlardı.
Eğer uyduruk bir kaza gerçekleşseydi medya onun peşini asla bırakmaz tüm hayatını didik didik ederdi.
Bu dünya yöneticilerinin de çok işine gelirdi. Ünlü kişilerin düşüşleri her zaman dikkat çekerdi. Ve bu dikkat çekme eylemi fukara olduklarını ispatlayamadıkları için Dünya da yaşamaya mahkum edilen orta sınıf mensubu kitlelerin dikkatini dağıtmaya yeter de artardı bir süreliğine de olsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Linç Günleri (Bir Mars Polisiyesi)
Ciencia FicciónLİNÇ GÜNLERİ...!! Ruhumuzun uzun susuzluğu, bir yıllık kuraklığımız.. Linç Günleri... BAŞLIYOR !!!