Bir Gün Kala :
Eğlence Diyarı emekçilerinin sendika başkanı ki, performans sanatçıları da bu emekçilere dahildi. Hatta Elona gibi sadece Linç Günlerinde gösteri yapanlar dahi.
Ritmik kraliçenin bir an önce bulunması ve Linç günlerinin salimen başlaması için kalabalığın içinde kışkırtıcı bir konuşma yapıyordu.
Biliyordu ki, biz muhbir polisler oradaydık ve onu dinliyorduk. Ve biliyordu ki daha önce ki boykotta yaşananları, geçmiş boykotlar hakkında okuduklarımızı yada Marsa uyum için katıldığımız seminerler de bize anlatılanları asla unutmamıştık.
Biliyordu ki, işgal edilmesi güç yabancı galaksilerdeki gezegenlerden en zorlusuna iniş yapmıştık ama bilmiyordu ki onca muhbir polis arasında sadece burnuna pisliğe kadar batan bir tek bendim. Ve kalbinde tanımlayamadığı, sürekli kaçmak zorunda kaldığı derin bir acısı olan. Bir tek ben.
Batmış olduğum pisliğin ağzıma akıttığı demir tadında ki sıcak kan midemi bulandırmıyor aksine öfkemi ve yok etme dürtülerimi kamçılıyordu. Yalnız neyi yok edeceğimi bir türlü bulamıyordum. Öfkeleneni yıllar olmuştu ama gerçek düşmanımı görememiştim henüz...Şimdilik !
Başkan kalabalık önünde attığı nutku bitirmek üzereydi
Taçsız Ritmik Kraliçe yoksa...Linç Günleri de yok..
Taçsız kraliçem onu kaçıranların acımasız ellerinden sağ salim geri alınmazsa
Bunların ve diğerlerinin hiç biri yok...
Hey !!
Her gün aramızda pürdikkat dolaşan...Sanki bizden birsiymiş gibi davrananlar
Hey sizler .. Muhbir Polisler
Alın size koca bir 24 saat ..Onu bulun ve Linç Günlerini başlatın..
Bunu yaparken asla açığa düşmeyin....
Ve Asla merhamet etmeyin..
Bitirdi..
Ne garip çığırtkan da sadece 15 dakika öncesinde sözlerini buna benzer cümlelerle bitirmişti.
Metnin üzerinde çok çalışmış ve beğenmiş olmalıydılar ki tek seferde kullanılıp heba olmasını istememişlerdi.
Her şey aslında şovun bir parçasıydı.
Gece kulübü sahipleri verdiği onca söze rağmen tutamayan merkezi yönetimi bir kez daha boykot etmeye hazırlanıyorlardı. Öncekine oranla daha sıkı bir boykotu planlıyor olmalılardı ki işin içine sendikayı da katmışlardı. Sendika demek Marsın yöneticileri için korkulu rüya demekti. Sendikanın desteğini alan bir boykotun gerçekleşmesini bırak, olasılığı ise tam bir kabus manasına gelirdi.
Kontrolden çıkmış ve zaten öfkeli olan kalabalıkların 1 yıl boyunca bekledikleri net bir günlük kişisel fetiş festivalleri iptal edilirse. İşte o zaman saygı değer Mars hükümeti için işler iyice çığırından çıkabilirdi.
Mars gezegenini tek bir merkezden idare eden; Mars Başbakanı ve Bakanlar kurulu üyeleri Dünya gezegenini idare eden birkaç hükümet tarafından belirleniyordu. Birleşmiş Milletler atamalarıysa sadece durumu sevimli göstermek için göze makyajdı. Gerçek herkesin bildiği ama görmezden geldiği, umursamadığı yada gerçekten bilmediği gibiydi
Saatime baktım yaklaşık 25 saat sonra Snuffy Ritmik Show dans ve eğlence grubunun baş dansçısı taçsız kraliçe Yeni nesil Ritmik Cimnastiğin son yıllardaki en görkemli ismi Elona Yarofewa bulunamazsa boykot başlayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Linç Günleri (Bir Mars Polisiyesi)
Bilim KurguLİNÇ GÜNLERİ...!! Ruhumuzun uzun susuzluğu, bir yıllık kuraklığımız.. Linç Günleri... BAŞLIYOR !!!