6. \\ baby girl

283 18 13
                                    

(Él me vuelve loco 🤤🙈)

Yocelyn és Aaliyah érkezése előtt jócskán jutott időm a tanulásra, illetve egy videóhívásra a nagyszüleimmel. A szó szerint viharosra sikeredett éjszakáról azóta sem beszéltem nekik, azonban abban koránt sem volt biztos, hogy Dean tartotta a száját. Nagyapám jóformán úgy tekintett a fiúra, mintha az unokája lenne, így őt valószínűleg beavatta. Miért is ne?! Hírértékű, hogy lefeküdtünk egymással egy kocsi motorházán... Tényleg... 

Alighogy lecsuktam a laptopot, csengetés visszhangzott a lakásban. Kiűzve gondolataimból majdnem férjemet nyitottam ajtót a lányoknak. Arcomra valósággal ráégett a mosoly; Aaliyah édes pofija, göndör fürtjei, gyönyörű szemei és imádnivaló kisugárzása azonnal levett a lábamról.

- Késő délutánig biztosan el fog húzódni a fotózás, ezért az apukája jön érte... Ha, nem probléma - a kis hercegnő tekintete felragyogott, ami még szélesebb vigyort váltott ki belőlem. Megráztam a fejem. - Semmi akadályát nem látom.

Miután Yocelyn elsietett a munkába, Aali és én belevetettük magunkat a napba. Ebédig a játszótéren hintáztunk, libikókáztunk és aszfaltrajzokat készítettünk az erre a célra gyártott krétákkal. Virágok, állatok és más, egész jól felismerhető alakzatok borították be a betont.

A kislány alaposan elfáradt, mire visszamentünk a lakásba. Amíg a nappaliban színezett, addig elkészítettem az ebédet. Egy óra múlva jóllakottan dőlt le pihenni a játszószoba alvó sarkába, én pedig a plüssök közé fészkeltem magam s folytattam a tanulást. Az agyam egyáltalán nem akart közreműködni velem, de nem szerettem volna mindent másnapra tolni. Nicholas és Issac bowlingozni hívott, a világért sem hagynám ki.

Két órával később Aaliyah megnyitotta a szépségszalonját, melyben én voltam az egyetlen vendég. Kaptam szép, színes körmöket - és ujjhegyeket -, sminket és kifésült hajat. Olyan átéléssel dolgozott a csöppség, hogy nem tudtam volna még smirglipapírral sem levakarni a mosolyt az arcomról.

- Mit szólnál ahhoz, ha én is kicsinosítanálak? Teszünk fel maszkot, aztán keresünk szemfestéket, rúzst... - húztam az ölembe a sminktáskát, amiben javarészt gyerekeknek készült make-up kiegészítők, a kissé viseltes ecseteim és olyan termékek hevertek, melyeknek állaga, vagy pigmentáltsága nem nyerte el a tetszésem. Szalonom fiatal kuncsaftja nagyokat bólogatott. - Szeretném!

Sötétbarna fürtjeit copfba fogtam, majd egy masnis fejpánttal egészítettem ki. Nick a hazautazásom előtt egy egész évre elegendő arcmaszkkal látott el, így volt miből válogatni. Aaliyah cicásat kért, míg én lecsaptam a pandásra. Számomra a relaxáció elengedetlen kelléke a zene volt, ezért a laptopot beizzítva rákerestem a kislány apukájának bandájára.

- Papa! - fészkelte magát az ölembe a dominikai hercegnő; csípője megállás nélkül mozgott a dallamra, néha bele-bele énekelt a dalba. Apró mosoly kúszott arcomra, amikor megpillantottam Chris-t. Hosszú hajának felső részét fonatba rendezték, ami kifejezetten jól állt neki. A többiek sem néztek ki rosszul. Sőt. Richard szaggatott pulóvere nyerte el igazán a tetszésem; az ilyen ruhadarabok illenek hozzá igazán. A videó végén kíváncsian pillantottam az ölemben ülőre. - Mutatsz zenét nekem, amit apukád énekel a bácsikáiddal?

Aaliyah azonnal rábökött a Mi Medicina című dal videójának indexképére. Miközben szólt a zene, leszedtük a maszkokat és megcsináltam a kislány sminkjét. Nem tudom, az ebéd utáni alvás hatása-e, esetleg a szobát betöltő, latinos dallamoknak köszönhetően, de egy táncoktatáson is részt vehettem a szépségszalon megjárását követően.

Már jócskán beesteledett, amikor kopogtattak. Aali arcán egyszerre futott át a szomorúság és az izgatottság egyvelege. Mosolyogva a karomba vettem, majd ajtót nyitottam. Akárhogy is próbálkoztam zavarom leplezésével, nem ment. Vétek lett volna nem alaposan végigmérni. Mi bajom származhat belőle?

Gondolkoznom sem kellett azon, miért rajonganak ennyien érte. Rózsaszín haja biztosan megosztó lehet, szerintem viszont tökéletesen passzolt kreol bőréhez. Fekete trikót és fehér mellényt viselt, fekete melegítővel s neon zöld tornacipővel. Tekintetem öltözékéről a karjait díszítő tetoválásaira siklott. Ez a fickó elérte, hogy ne tudjam kiverni a fejemből! Állj! Miért gondolnék rá? Csak egy apuka a sok közül...

- Tetszik, amit látsz? - zökkentett ki szórakozott hangja a merengésből. Ne nézz fel, ne nézz fel... A francba! Bandatársának is hatalmas, gyönyörű, barna szemei vannak, de Richard-é... Valahogy némán követelte, hogy egy másodpercre se figyeljek másra. Ezt buktad, szépfiú! Az ajkai duzzadtak és formásak voltak. Fejemet alig észrevehetően megráztam. - Nem vagy egy rossz látvány. 

Miután hivatalosan is bemutatkoztunk egymásnak, beinvitáltam a nappaliba az énekest, Aaliyah-val pedig eltűntem a fürdőben. Percekig ellenkezett a smink- és körömlakk lemosás ellen, végül sikerült rávennem, egy feltétellel: következő alkalommal is kinyithatja a szalonját, és én is dolgozom nála. Nem tudtam nemet mondani.

- Jól éreztétek magatokat, baby girl? - csókolta körbe a kicsi arcát Richard, amikor csatlakoztunk hozzá. Lánya nagyot bólintott, majd mesélni kezdett a fiúnak. A hercegnőnek legjobban a szépségpercek tetszettek és a táncolás. Az apuka széles mosolyra húzta a száját, amitől sóhajtanom kellett egyet. Direkt csinálja. - Marina-t is megtanítod táncolni, nemcsak engem? Nagyon ügyes vagy, princesa!

- Valóban az. Egy igazi sminkmester - jegyeztem meg mosolyogva, miközben a kezem nyújtottam Aaliyah felé, ő pedig vigyorogva belecsapott.

Ahogy a kislány álmosodni kezdett, Rich homlokon csókolta s óvatosan felállva a kanapéról az ajtó felé indult. Mielőtt elköszönt volna, megköszönte, hogy vigyáztam a lánykára. 

- Részemről az öröm. Aaliyah egy tündér - cirógattam meg az arcát, amitől erősödött a szorítása az apja mellényén. Alsó ajkam egy pillanatra beharapva tártam szélesebbre az ajtót. - Gondolom, még találkozunk.

- Abban biztos lehetsz - kacsintott s mielőtt reagálhattam volna, sietősen távozott a karjaiban alvó angyallal. Hajamba túrva zártam kulcsra a nyílászárót, majd összepakoltam a játszószobában, elpusztítottam az ebéd maradékát és lezuhanyoztam. Fáradtan rogytam a fotelbe, kezemben egy bögre mézes tejjel. Épphogy belekortyoltam az esti italomba, felvillant a telefonom, egy értesítést jelezve. Felvont szemöldökkel léptem be a közösségi oldalra. - Mi a fene?!

richardcamacho üzenetet küldött neked: See you soon, preciosa 😏 | néhány perce

richardcamacho követni kezdett téged. | 1 órája


seduce, if you can | csábíts, ha tudsz [richard camacho fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora