9. \\ kellemetlenségek kicsiny játszótere

241 15 8
                                    

(Ezer és egy bocsánat, amiért lassan jönnek a részek... Mostanában így lesz, és a hét vége felé várhatóak majd 😌 Ne haragudjatok! 😊)

Felvont szemöldökkel, meglepetten vettem le a fejemre dobott melltartót. Nicholas úgy turkált és válogatott a cuccaim között, mintha egy boltban lett volna. Mielőtt a fehérneműszett tanga része is rajtam landolt volna, kinyújtottam a kezem s úgy kaptam el a csipkés darabot.

- Amikor arra kértelek, hogy segíts kiválasztani az utazásra a ruháim, nem pontosan erre gondoltam - sziszegtem a széthajigált dolgokat összeszedve, majd belenéztem a bőröndömbe. Mindössze a koncertre kiválasztott szett pihent az alján. Hatalmasat sóhajtva léptem oda a fiúhoz. - Inkább ülj le és ne nyúlj semmihez, oké?

- Feleennyire lennél morcos, ha közelebb engedted volna magadhoz a dominikait - jegyezte meg szemöldökét húzogatva, mire vettem egy mély lélegzetet s igyekeztem nem üvöltve megszólalni. Kár volt mesélni Nicknek az énekessel töltött napról. - Ne kezd megint, kérlek! Jól éreztük magunkat, egyszer... Bőven elég volt.

- Bárcsak hinni tudnék neked, Mar... Bárcsak - mímelt ásítást, miközben végighasalt az ágyon és magához vette a telefonom. Hiába állítottam be akármilyen jelszót, addig forogtak a kerekek az agyában, míg fel nem oldotta a készüléket. Ajkai pimasz vigyorra húzódtak, ahogy sikerült kijátszania a rendszert. - Úgy tűnik, a lovagod nem érte be ennyivel.

Megforgattam a szemem. A Miami-túra óta Richard állandóan üzenetekkel bombázott, melyeket eleinte figyelmen kívül hagytam és próbáltam úgy folytatni az életem, mintha semmi sem történt volna. Ám, amikor éjjelente is felvillant a telefonom kijelzője, megelégeltem az énekes zaklatását és legnagyobb örömére reagáltam. Akkor lélegeztem fel igazán, mikor megtudtam, hogy egy időre Európába szólítja a munkája s azalatt az idő alatt nem feltétlen rám koncentrál.

- Mondd, hogy kaptál piszkos üzeneteket is! - görgetett szorgosan a mobilon, hátha talál valamit. Hitetlenkedve megráztam a fejem. Egek, mi a fene játszódik le Nick fejében?! - Nem, nem kaptam farok selfie-t. Se félmeztelent. 

- Ah, micsoda úriember...! Issac volt az első srác, aki nem küldött ilyen és ehhez hasonló képeket. Előtte mindig betaláltak az idióták és mondanom sem kell, a telefon kis híján a falnál landolt jókedvemben - meredt a távolba, mintha egy régi történetet mesélne. Nevetve becsuktam a gardrób ajtaját, majd a bőröndöt az előszobába gurítva kényelmesen elhelyezkedtem Nicholas csípőjén. - Ha már a másik feled szóba került, miért nem maradsz vele? Isteni levest főzöl, amitől azonnal kigyógyulna az influenzából és a következő koncertre együtt mennétek. Az ő jegyét eladhattad volna, nem kellett volna átpasszolni nekem.

- Régen voltunk már így, kettesben. Hiányzik a legjobb barátom - fordította, vagyis próbálta a fejét felém. Igaza volt. Mostanában sok időt töltött a barátjával és a tanulással; én szintén az egyetemre és a bébicsőszködésre koncentráltam elsősorban. Hátára fekve sóhajtottam egy nagyot. - Te is nekem. 

- Tudod, hogy bármikor átjöhetsz hozzánk. Isaac kedvel téged - lassan két hete, hogy Nick és a mesésen szép fiúja összeköltöztek. Azóta nem voltam náluk; azon az estén sikerült olyannyira berúgnunk, hogy másnap délutánig a fürdőszobában váltogattuk egymást és szénsavmentes vízen éltünk. Arcom enyhe pírba szökött. - Azok után, hogy mindenáron meg akartam csókolni és azért könyörögtem, hogy feküdjön le velem? 

- Pontosan. Ha még mindig szeretnéd, én is szívesen csatlakozom hozzátok... A barátunk vagy, megpróbáljuk enyhíteni szingliséged ezen olykor elviselhetetlen részét - szemeim majdnem kiestek a helyükről, akkorára nyíltak. Enyhíteni a szexmentes időszakot. Mi a...?! Az ágyra csúszva túrtam bele még mindig zilált hajamba. Nicholas érkezése óta pizsamában parádéztam, a reptérre indulás előtt terveztem felöltözni s elkészülni. - Ezzel azt akarod mondani, hogy nem lenne ellenedre, ha szexelnék a pasiddal... Ráadásul úgy, hogy te is ott vagy? Biztos vagy ebben?

Határozottan bólintásától forogni kezdett velem a világ. Mélyebben elmerülve a felhozott témában, tulajdonképpen én lennék egyszerre a megcsalás és a gyönyör egyik célszemélye. És, Nick játszi könnyedséggel bele is menne. Na, azt már nem! Ha eddig kibírtam torna nélkül, ezután is megleszek nélküle.

A Las Vegasba tartó, 5 órás repülőúton is ezen kattogott az agyam. Meg nem történt képek lebegtek a szemem előtt, melyektől a szédülés mellé az émelygés társult. A zenehallgatás sem segített, se a filmnézés. 

- Az ajánlat korlátlan ideig érvényes, akármikor élhetsz vele - mosolygott legjobb barátom, miután bepakoltuk a taxiba a cuccainkat. Liftező gyomorral megráztam a fejem. - Nem tudnék bűntudat nélkül a szemetekbe nézni utána, értsd meg! A kapcsolatotok sem lenne olyan, mint előtte. 

- Hiszed, vagy nem, Issac fejéből pattant ki ez az ötlet. Miután hazavittelek a regenerálódás után, leültünk vacsorázni és közben beszélgettünk... Először én is ellenkeztem, aztán megpróbáltam a te szemszögedből nézni a dolgot - az eddigi döbbenet a tetőfokára hágott. A hotelig szótlanul meredtem kifelé az ablakon; Nick tekintetét végig magamon éreztem. Ahogy keze az enyémért nyúlt, összerezzentem. - Mar... Ne haragudj! Nem akartunk nehéz helyzetbe hozni! 

- A lavinát én indítottam el azzal, hogy sokat ittam és baromságokat hordtam össze - néztem rá, amikor a taxi megállt s a sofőr kiszedte a bőröndjeinket a csomagtartóból. Miután kifizettük a fuvart, bejelentkeztünk a recepción és a londinert követve felmentünk a lakosztályhoz. 

A koncertig alig maradt időnk, így legjobb barátom sietett elsőnek a fürdőbe. Amíg zuhanyozott, az ágyra készítettem a szettem és csináltam egy képet. 

marina_0897 what happens in vegas stays in vegas 🤙🎼🎰 #lasvegastrip #bsbfever #tiredasfuck

Amint Nick végzett, én is megfürödtem és felöltöztem. Hajamat kifésültem és hagytam, hogy vállamra omoljon. A szobaszerviznek köszönhetően nem kellett az étteremben várakozni a pincérre, később a rendelésre. Egy gyors fogmosást követően belebújtam a dzsekimbe, majd elindultunk a koncert helyszínére. 

- Úgy tűnik, másik táncpartnered akadt - suttogta Nicholas fülembe, majd fejével egy kisebb csoport irányába bökött. Égnek emeltem a tekintetem. Ezt nem hiszem el! - Jobb lett volna, ha egyedül jössz szórakozni. Máris elment a kedvem ettől az egésztől.

Épphogy befejeztem mondandóm, Richard azonnal felénk kapta a fejét. Meglepettség és a viszontlátás öröme volt leolvasható arcáról. Ahogy elkezdett közeledni, hirtelen legjobb barátom kezéért nyúltam, aki csendben faképnél hagyott. Én is szeretlek, Nick!

¡Hola, preciosa! - lehelte a szám sarkába a dominikai, mire nyeltem egy nagyot. Alsó ajkába harapva végigmért, aztán még közelebb araszolt hozzám. Kezeim automatikusan mellkasára simultak, egyfajta védekező mechanizmusként. Féloldalasa mosolya már-már győzedelmi volt. - Nem gondoltam volna, hogy itt találkozunk.

- Én sem, hidd el - motyogtam s amikor el akartam távolodni az apukától, utánam kapott és összekulcsolta ujjainkat. Reménytelen sóhaj hagyta el ajkaimat. Rich ajkai még szélesebb vigyorra húzódtak. - Gyere, bulizz velünk!

Ezért még nagyon megfizetsz, Nicholas!

Ezért még nagyon megfizetsz, Nicholas!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
seduce, if you can | csábíts, ha tudsz [richard camacho fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora