O orada öylece otururken bazen saçlarını karıştırmak Ve şakaklarına bir öpücük bırakmak isterdim. O çok güzeldi. Ama hayat adil değildi ve onu buraya göndermiş , onu delirtmişti. Ama hayat adildi onu benim karşıma çıkarmıştı. Bu yaptığım bencillikten başka bir şey değildi. Onu düşünmeye dalmaktan işimi yapamaz ve geceleri uyuyamaz olmuştum. Gözlerimi ne zaman kapatsam Bebeksi yüzü gözlerimin önüne geliyor beni mahvediyordu. Bu hissin ne demek olduğunu içten içe biliyor fakat bunu bilmek beni daha çok üzüyordu. Eğer bu ortaya çıkarsa işimden atılabilir ve bir daha bu işi yapamayabilirdim daha da kötüsü onu bir daha göremeyebilirdim ve bu benim sonum olurdu.
09:50
Tamam kendi içimde bir şeyler yapmaya karar vermiştim fakat bu kadar çabuk olmasını beklemiyordum. Bahçede her zamanki bankında oturan Luke bu hayata dair en güzel detay olabilirdi. Sessizce yaklaşıp oturmak için izin istediğimde sadece yüzüme bakmakla yetindi. Sesini duymak istedim ama bana bahşetmedi. Bir şey söylemeden yanına oturdum havalar iyice soğuyordu ve o inçe üstüyle hasta olacaktı. İç sesim bana buradan kalkıp gitmemi söylüyordu fakat yapamıyordum. Yüzünün her milimini incelerken dudağında olan izi fark ettim. Muhtemelen orada bir piercing vardı şu an onu görememek beni hem üzmüş hem de belki de ona daha fazla aşık olmaktan kurtarmıştı.
1 kişi beğendiği için yb atıyorum yoksa hikayeleri silip gitmek tarzı bir niyetim vardı.